Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat Konwersja tej gry na Xboksa miała być niemal niemożliwa. Twórcy z id Software byli jednak mistrzami optymalizacji

27.07.2025 12:17
1
snierzyn
144
Konsul

Panie Krystianie. GeForce 3 był znacznie potężniejszy niż GF4 MX400, Doom 3 był wlaśnie robiony pod te karty.

27.07.2025 12:27
TerleckiFalcon
2
odpowiedz
TerleckiFalcon
20
Konsul

Dokładnie - geforce 4mx to tak naprawdę geforce 2 czyli karta bez pixel shadera i bump mappingu. Doom wyglądał na niej gorzej niż na xbox

27.07.2025 22:23
WolfDale
👍
3
odpowiedz
WolfDale
87
~sv_cheats 1

Idziecie w dobrym kierunku z grami jeśli chodzi o Xboxa, mam nadzieję że po Morrowind i Doom 3 zrobicie materiał o kolejnych dwóch grach które pozamiatały system na konsolach. Czyli Half-Life 2 i Splinter Cell Chaos Theory, a przykład Dooma 3 pokazuje że kilka prostych sztuczek i było można uzyskać całkiem niezły efekt. Wiadome że dużo mocy zaoszczędziło obniżenie rozdzielczości, ale w czasach kiedy nadal prawie każdy miał kineskop w ogóle tego nie było widać bo CRT rządziło się swoimi prawami. Co zresztą świetnie widać kiedy podłączy się konsole z tego okresu do LCD, a potem do CRT.

Czekam na materiał o HL2 oraz SC:CT

Futurebeat Konwersja tej gry na Xboksa miała być niemal niemożliwa. Twórcy z id Software byli jednak mistrzami optymalizacji