Konwersja tej gry na Xboksa miała być niemal niemożliwa. Twórcy z id Software byli jednak mistrzami optymalizacji
Panie Krystianie. GeForce 3 był znacznie potężniejszy niż GF4 MX400, Doom 3 był wlaśnie robiony pod te karty.
Dokładnie - geforce 4mx to tak naprawdę geforce 2 czyli karta bez pixel shadera i bump mappingu. Doom wyglądał na niej gorzej niż na xbox
Idziecie w dobrym kierunku z grami jeśli chodzi o Xboxa, mam nadzieję że po Morrowind i Doom 3 zrobicie materiał o kolejnych dwóch grach które pozamiatały system na konsolach. Czyli Half-Life 2 i Splinter Cell Chaos Theory, a przykład Dooma 3 pokazuje że kilka prostych sztuczek i było można uzyskać całkiem niezły efekt. Wiadome że dużo mocy zaoszczędziło obniżenie rozdzielczości, ale w czasach kiedy nadal prawie każdy miał kineskop w ogóle tego nie było widać bo CRT rządziło się swoimi prawami. Co zresztą świetnie widać kiedy podłączy się konsole z tego okresu do LCD, a potem do CRT.
Czekam na materiał o HL2 oraz SC:CT