Day9 przybliża nam PvT w Starcraft II: Heart of the Swarm
Great Scott !!! Sean, nie Dean, popraw koniecznie ! :)
Poza tym, znowu mam wrażenie, że terrek będzie wymagał najwięcej późniejszych poprawek balansujących po premierze.
Czy tylko ja widzę imbe u protossa ? przecież on bd niszczył każdego :P:P aż do dnia w którym jakąś jednostkę wyrzucą :D:D:P ale liczyłem na to że jeszcze jakieś nowe jednostki dodadzą :P
@Amo - poprawione, ręka mi się omsknęła :)
Jinos -> toss imba ? nie żartuj, oracle będzie bezużyteczne na dłuższą mete, tempesta łatwo skontrować, jedyne o co się boje to rushe z mother core'm i cannonami, na chwile obecną terrek wydaje mi się w tym matchupie silniejszy, dzięki minom będzie mógł się panoszyć po mapie, warhoundy to w ogóle nieporozumienie kontrują i bio i immorki, ja pytam gdzie kontra tossa, na mecha terrana, jak t pójdzie w vikingi ? poza tym tak to wygląda jak chce się na siłe zmienić zasady gry - aby terran używał częściej mech army, a toss nie polegał jedynie na exp exp exp - death ball - gg :)
ale zobaczymy, jestem dobrej myśli, tyle tylko, że może czas oczekiwania na hots'a się troche wydłużyć, na razie opinie graczy są ... umiarkowanie skrajnie nieprzychylne :)
aha i battleheliony to też żart, tier 2 unit, a zelki na nogach je biją, gdzie to miała być kontra na zelki, heh ...
,,Moim zdaniem przydało by się jeszcze coś zadające obrażenia obszarowe, w końcu dużo Terran kosi Protosa zwykłym bio-ballem.'' taa?? a słyszałeś sathornie o stormach i kolosach, które niszczą terrańskie bio? Wg. mnie tempest jest przegięty, harrass będzie niemożliwy przez mass recal. W dodatku mother ship core ma zasięg większy niż czołg... Mam nadzieje, że to tylko moje obawy i wszystko będzie ok.
Heliony dalej nie mają dla mnie sensu w mid i late-game, Warhound wygląda na przydatny, szkoda że jest najbrzydszą jednostką w multi, miny są też niczego sobie. W dalszym ciągu jednak Terran ma najwięcej nieprzydatnych jednostek.