Witam.
Kupiłem niedawno nowy komputer. Przed chwilą chciałem włączyć na nim CS'a (pierwsza uruchamiana gra na tym komputerze) ale okazało się że na ekranie pojawiają się tylko czarne poruszające się pasy. Zainstalowałem zaraz inne 2 gry (jedna non-steam więc to od tego nie zależy) ale tam się okazało że jest to samo. Mógłby mi ktoś pomóc?
Mój komputer:
GPU: Gigabyte Radeon HD 7750 2Gb DDR3
CPU:Intel Core i5-4460 3.20Ghz
RAM: 4Gb
Płyta główna: Jakaś od MSI
Orginalny system Vista 32 bitowa
Monitor o rozdzielczości 1650x1050
Może uszkodzona karta graficzna, albo złe sterowniki/brak sterowników ? A nie, czekaj. Spróbuj wgrać nowszy system, może to przez Viste ? A poza tym masz 32 bity, to trochę źle jak na dzisiejsze standardy :P
Możesz mi podać link do nich bo jestem w tym zielony.
Nic to niestety nie dało.
Tak to wygląda
http://scr.hu/36pf/c6qvn
O to chodziło?
A poza tym jak chciałem wyświetlić jakieś zdjęcie za pomocą domyślnego programu to nie chciał się otworzyć.
A monitor kupiłem używany z 2009r firmy iiyama ale dokładnie nie wiem jaki to.
W zakładce "ekran" nie ma żadnych problemów ? Jeżeli nie, to może faktycznie karta walnięta.
Nie ma żadnych...
A jak by to była karta to dziwne... jakiś tydzień temu karta przyszła mi z gwarancji i od razu poszła do nowego komputera...
A poza tym zapomniałem powiedzieć że np. filmy na youtube dobrze działają we wszystkich rozdzielczościach.
No to najszybciej będzie sprawdzić tą kartę w innym komputerze, albo inną kartę w tym.
A jak odłączę tą i spróbuje na zintegrowanej da to jakiś efekt do porównania?
No to jak oddawałeś kartę do serwisu, to już wcześniej musiało być coś z nią nie tak.
Może serwisanci stwierdzili (jak to często bywa :), że "u nich działa" i oddali ci kartę.
Nie sądzę bo przedtem karta się przegrzała i komputer w ogóle nie chciał się włączyć, chyba że ją niby sami naprawili i po dwóch tygodniach czekania oddali mi...
Od znajomego słyszałem że to dobry serwis ale kto ich tam wie.