Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Colin McRae DiRT 2 | PC

początekpoprzednia123
23.02.2010 18:15
😈
401
odpowiedz
zanonimizowany656413
16
Generał

WCISNĄĆ INSTALL

23.02.2010 20:33
402
odpowiedz
krycha95
14
Chorąży

Ja gram padem(prawie tak samo jak na klawie),dziwne jest prowadzenie samochodem w tym dircie,wie ktoś jak zmienić czułość skręcania samochodem?
Gra ode mnie dostaje 10/10

03.03.2010 00:47
403
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

Ile macie fps-ów z ustawieniami Ultra/High ???

04.03.2010 22:20
404
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

Ja pier**** Włączam grę i nie wyskakuj mie Windows Live dochodze jeden wyścig i w prawym górnym rogu pojawia się skrót LIVE i aby uruchomic naciśnij home no i naciskam 150 razy i nic?? WTF

04.03.2010 22:49
405
odpowiedz
zanonimizowany670723
0
Konsul

ta gra w ogóle ogarnia dx10? czy tylko 9 i 11?

04.03.2010 22:52
406
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

DX9 i DX11.

06.03.2010 21:43
407
odpowiedz
kabanos21
33
Centurion

silnik gry obsługuje directx 11 oraz zapewnia wsparcie wstecz: dla directx 9 i 10, pisze tak na benchmarku

08.03.2010 14:30
408
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

Ta gra nie obsługuje DX10 TYLKO DX9 i DX11,w folderze z grą powinieneś zauważyĆ TYLKO dwa foldery, pierwszy to dx9 a drugi to dx11.

08.03.2010 21:38
409
odpowiedz
mateo95
27
Centurion

Cze.mam pytanko.Czy pójdzie mie dirt 2 i na jakich detalach na sprzęcie:
procek-intel pentium 2 qad 3,33ghz
grafa-ge-force 9800gt 512mb
ram-2gb???
Z góry thX ;D

08.03.2010 22:25
410
odpowiedz
zanonimizowany546582
22
Centurion

na full ja gram prawie na ful oprucz odbicia na pojazdach czy coś mam na wysokie zamiast na ultra bo wtedy mam 15 klatek a tak to mam 30 a reszta to wszystko na ful mam nawet AAx16QW coś tam i rozdziałka 1280x1024

08.03.2010 22:43
411
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

Nie rozumiem ludzi którzy mówią "czy pójdzie mi na FULL" FULL tzn.z ustawieniami Ultra i DX11 jeżeli nie masz DX9 to już nie full

09.03.2010 00:03
412
odpowiedz
zanonimizowany546582
22
Centurion

chodziło mi o to że takie jakie ja moge maxymalnie ustawić na moim kompie a poprzednik sie pytał czy mu pójdziec więc porównóją jego i mój komputer pójdzie mu bez problemu na max tylko pewnie w dx9 a między dx9 a dx11 praktycznie różnica jest niezauwarzalna

09.03.2010 08:52
413
odpowiedz
zanonimizowany656961
6
Legionista

mam pytanko.
czy jest jakis sposob aby saveowac, jezeli sie nie posiada dostepu do internetu ktory jest wymagany przez system zapisu windows for games live?? czy da sie jakoś zapisywac gre offline??

Wielkie dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam Forumowiczów!

09.03.2010 16:09
414
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

Oczywiście że się da,robiąc konto offline w Windows Live :)

14.03.2010 09:10
👍
415
odpowiedz
zanonimizowany552525
3
Junior

To gra na jaką czekałem

14.03.2010 22:50
😱
416
odpowiedz
mirekop14
12
Legionista

Musze ją sobie kupić dzisiaj ściągnąłem demo DiRT 2 i musze przyznać że miło mnie ono zaskoczyło :) Codemaster Się postarał :) Pozdrawiam Mirasek19XoR

15.03.2010 17:59
417
odpowiedz
szymon5596
18
Legionista

Powiedzcie mi, do kota pana, o co biega z tym, że w trybie dominacji jadę 10 kółek i nic, mimo że pisze, że 2? A giera spoko, najlepsze momenty w Chorwacji, Mitsubishim.

16.03.2010 21:04
ewelina_m
418
odpowiedz
ewelina_m
101
secret

Mam takie pytanie - przeszłam już wszystkie zawody jakie są na mapie i dalej nie wiem co robić, bo w sumie powinny się pojawić nowe lub jakiś większy turniej, bo już przeszłam co miałam przejść. Czy to trzeba jakoś wszystkie zawody przejść na pierwszym miejscu? Bo mam kilka z drugim. Albo trzeba jakąś określoną ilość punktów uzbierać czy co? Czytałam instrukcje i tam nie wspomnieli o tym.

17.03.2010 21:42
Cziczaki
419
odpowiedz
Cziczaki
151
Renifer

Mógłby ktoś przesłać przepis na działającego DiRT'a 2 na dwurdzeniowych komputerach aby gra nie wyłączała się podczas drugiego wyścigu?
Pierwszy wyścig elegancko można przejechać, ale podczas drugiego wyrzuca do pulpitu.
:(

17.03.2010 22:55
ewelina_m
420
odpowiedz
ewelina_m
101
secret

kup oryginała :D
może ktoś wie co mam dalej robić, jak przejść? Gra się jakoś kończy czy nie? Przeszłam właśnie wszystkie zawody na 1 miejscu i nic się dalej nie pokazuje.

18.03.2010 13:50
Cziczaki
421
odpowiedz
Cziczaki
151
Renifer

No właśnie oryginał szwankuje.

19.03.2010 15:46
😜
422
odpowiedz
Czezzy
40
Konsul

Gra calkiem niezla, ale jak dla mnie zbyt podobna do Shift'a, a jego juz mam :)
Gralem u kolegi - gra praktycznie taka sama, jak nowy (czy jeszcze taki nowy?) NFS...
...Tylko w innych terenach i jest mniej samochodow do wyboru, to tyle :P

19.03.2010 21:05
Cziczaki
423
odpowiedz
Cziczaki
151
Renifer

No cóż, pozostaje mi czekać na patcha v.1.2.

20.03.2010 10:07
a2t1
424
odpowiedz
a2t1
29
Chorąży

jednordzeniowym

21.03.2010 11:31
425
odpowiedz
Condie
13
Legionista

Gierka jest jak nabardziej w pożądeczku ale jedyneczka bardziej przypadła mi do gustu bo było więcej klasycznych rajdów :) ale dwójka daje rade jak najbardziej polecam tą gierkę faną brudnych trasówek :) ale jako fan wyścigów po torach to ze stajni Codemaster najbardziej przypasował mi Grid poprostu mistrzostwo :) i z niecierpliwością czekam na F1 2010 mam nadzieje ze przebije te gry o dwie długości :) Pozdrawiam

24.03.2010 15:40
426
odpowiedz
Batman001
89
Konsul

No gra jest super,ale jeszcze całej nie przeszedłem i grafika też jest super.Gra warta uwagi polecam!

24.03.2010 19:39
427
odpowiedz
zanonimizowany534102
1
Junior

Czy ta gra pójdzie mi na takim sprzęcie:

Procesor: AMD Athlon 64 X2 4000+
Ram: 2GB
Grafa: GeForce 8600GT Palit 256MB Sonic+

Z góry dzięki za odpowiedź!

28.03.2010 14:02
428
odpowiedz
zanonimizowany549861
20
Pretorianin

up----->mój kumpel ma podobny komputer :P.na Low będziesz miał z 40 klatek,może pograsz na Med-High

28.03.2010 17:51
👍
429
odpowiedz
zanonimizowany582445
6
Chorąży

Gra jest naprawdę fajna ! Super grafika extra muzyka ładne bryczki i zajebiście odwzorowane tory dźwięk jest po prostu rewelacją i naprawdę czasami czuję się jakbym naprawdę prowadził samochód rajdowy ! Ta Gra po prostu miażdży ! Aktualnie mam 34 poziom ! i prawie 2mln $ !

Wszystkich zachęcam do kupna bo gra jest naprawdę ŚWIETNA !!!! :)

01.04.2010 15:21
430
odpowiedz
matizbest
2
Junior

Kupiłem sobie specjalnie nowego kompa żeby pograć w dirt2
Gierka ma mi dojść przed świętami :)
Jak myślicie pójdzie na pełnych detalach? Procek: x4 Phenom 4x3,4Ghz. Grafa: HD5870 1Gb DDR5, obsługuje D11 , Ram 8 GB 1600Hz?

01.04.2010 15:32
431
odpowiedz
tadek[5]
182
pięć

matizbest -> Hmmm... na średnich ustawieniach da jakoś radę. Ale będzie trochę przycinać.

03.04.2010 10:12
432
odpowiedz
Emsi777
26
Chorąży

No racja, będziesz miał spadki fps na zakrętach, ale na prostych będzie szło jako tako.
-.-'

03.04.2010 11:59
433
odpowiedz
zanonimizowany546582
22
Centurion

a ja na moim kompie na full mam 35 klatek ale na dx9 ale dodam że z patchem o wiele płynniej działa bo przed wgraniem patcha musiałem dać jakość odbić na pojazdach high żeby mieć te 30 klatek a po wgraniu patcha mam na very high i AAx16 i mam 35 klatek

03.04.2010 14:43
434
odpowiedz
xD197
24
Centurion

ehhh... mi to poszło na Semprom 3000+ (2.35ghz) 1gb ram i karta graficzna ati radeon x1650pro 512mb i nic sie nie ścinała ale... wogule mi ta gra nie przypadła do gustu :/ dla mnie 2/5 xd niestety

03.04.2010 17:09
435
odpowiedz
zanonimizowany723163
1
Junior

czy pójdzie mi na taki sprzęt procesor intel core 2 duo 3.06 GHz 1 Gb karta pamięci 348 MB bez przycinania

03.04.2010 19:31
436
odpowiedz
zanonimizowany723192
1
Junior

Lew blue 1 GB Ram Intel R G 33 G 31

05.04.2010 17:16
437
odpowiedz
zanonimizowany723544
1
Junior

a na jaki procesor idzie gra na dwurdzeniowy cz jedno i czy będzie mi sie przycinać na takim sprzęcie intel core 2 duo 3,06 GHz 1 GB Ram procesor Dwurdzeniowy

05.04.2010 22:08
😡
438
odpowiedz
krycha95
14
Chorąży

Up będzie chodzić.Otóż wiecie może czego gra mi nie chce działać wyskakuje mi program Dirt2game.exe przestał działać raport o błędach, wiecie o co chodzi?Wcześniej grałem normalnie nabiłem 11lvl a teraz się nie chcę włączyć.
Ps:Gra oczywiście oryginał bo jest tak fajna że nie należy jej piracić.

12.04.2010 15:42
Filip550
439
odpowiedz
Filip550
77
FragHunt3r

[430]matizbest

nie sluchaj ich pojdzie ci na maxa

ja w to gram na laptopie z c2d 2.5ghz 6gb ramu i 2x 9800M GT i gram na ultra z 1920x1200 i AAx4 i nigy nie spada mi pozniej 40fpsow

16.04.2010 14:28
440
odpowiedz
zanonimizowany722177
1
Junior

ZAJEBISTA GRA NAJLEPSZA CZĘŚĆ SERII

16.04.2010 15:35
helias16
441
odpowiedz
helias16
99
Glorious PC gamer

Dobra gra tylko trochę za szybko żeby grać w nią kierownicą (przynajmniej dla mnie), więc gram padem z tym że gra nie wyczuwa wychylenia analogów i gra sie tak jak na klawiaturze czyli albo skręcamy na maksa albo wcale.
Mam 8800gt, c2d 8200 i 2 giga ramu i mam grafike na maxa wszystko ustawione i stałe 62 klatki

28.04.2010 10:06
konriiiiiiiiiii
442
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
62
Generał

żywa grafika pograłbym sobie w tego Colina

03.05.2010 23:15
HETRIX22
443
odpowiedz
HETRIX22
162
PLEBS

Świetna gierka, ma bardzo miłą fizyke jazdy, grywalne tryby i niezły soundtrack. Jedynie uczepiłbym się tego że w grze jest mało map w których można by bardziej rozwinąć predkość. Najlepsze w tej grze jest to że obsługuje joystick! :) jest to tańsza i dużo bardziej wszechstronna alternatywa kierownicy, zwłaszcza że gra wyczuwa wychylenia joysticka tak więc klawiaturze podziekuje :)

08.05.2010 18:50
444
odpowiedz
RedKingPL
8
Legionista

HETRIX22 > trasy dla trailblazers (szczególnie w Utah) i masz 200 na liczniku :) tutaj jeden większy błąd i dziękuję :D

11.05.2010 19:38
445
odpowiedz
zanonimizowany729496
1
Junior

Ej wie ktos gdzie sie zapisuja w dirt 2 screeny bo zrobilem kilka fajnych ale przeszukalem caly komputer i nigdzie ich nie ma??

28.05.2010 16:10
446
odpowiedz
zanonimizowany732126
1
Junior

Panowie kupilem ta gre uzywaną i wywala mi ze kod instalacyjny byl juz wczesniej uzyty i moge sobie tak tylko pograc - zadne postepy nie beda zapisane. Poza tym kierownica logitech drivinf force ex nie dziala.
Jak to wszystko obejsc?

01.06.2010 21:46
Barthez x
447
odpowiedz
Barthez x
172
vel barth89

Czy może mi ktoś powiedzieć, czy przed instalacją patcha 1.1 też miał problemy typu jakieś artefakty na ekranie w czasie wyścigu itp? :)

29.06.2010 20:12
👎
448
odpowiedz
Leśman
5
Legionista

Wg mnie ta gra jest tylko dla fanów nfs. Jeszcze jej nie kupiłem, ale z ciekawości kupię i może zmienię zdanie. Mam wszystkie części Colina, łącznie z Dirtem 1. Części 1-5 są zarąbiste, Dirt- zarąbisty do kwadratu ale Dirt 2 to porażka. Codemasters porzuciło w miarę poważny charakter tej serii i z tego co słyszałem także ten na wpół symulacyjny model jazdy. To, że dorzucili wyścigi off road inne od rajdów mi wcale nie przeszkadza, a nawet bardzo urozmaica grę. Ale ten młodzieżowo-odjazdowy klimat zepsuł tę serię. Rozumiem, że chciano w ten sposób dotrzeć do szerszego grona graczy, ale mi to w ogóle nie odpowiada. Oby Dirt 3 był normalniejszy i bardziej zbliżony do dawnych części i nie dawał Eclipse'a czy Z4 jako aut rajdowych (żal).

03.07.2010 00:15
konriiiiiiiiiii
449
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
62
Generał

graika jak zywa

04.07.2010 21:44
450
odpowiedz
zanonimizowany531147
5
Legionista

Czy w tej grze jest tryb na 2 osoby przy jednym kompie??

14.07.2010 15:21
451
odpowiedz
nq wolf
35
Centurion

wiecie może wymagania na XP bo te są na pewno na coś innego ?

14.07.2010 17:51
452
odpowiedz
lolektychy
19
Centurion

No właśnie, ponawiam pytanie, czy da się grać w 2 osoby przy jednym kompie?

19.07.2010 19:22
453
odpowiedz
nukemaster
39
Pretorianin

Jasne, że sie da...

19.07.2010 19:24
454
odpowiedz
nukemaster
39
Pretorianin

Prawdziwi fani motoryzacji i realizmu jazdy i tak zawsze będą grali w Richarda

20.07.2010 11:44
455
odpowiedz
zanonimizowany531147
5
Legionista

to napisz mi jak grać na dwóch na jednym kompie ??

26.07.2010 13:07
MEOWTH
456
odpowiedz
MEOWTH
11
Centurion

siema na jakich detalach pogram :core i3 550 3.20Ghz,Karta 4870 1 Gb,500Gb HDD 32 MB,windows 7x64,zasilacz 400w,obudowa jeszcze nie wiem

08.08.2010 23:24
👍
457
odpowiedz
DEXTER PRo
14
Centurion

A co do wymagań ma obudowa :D:D:D:D
Jeśli o grę chodzi, to w samochodówkach nie widziałem jeszcze takiego realizmu i grafy, kawał dobrej gierki

09.08.2010 19:13
458
odpowiedz
~PabloS
17
Chorąży

długa jest ta gra?

09.08.2010 21:09
459
odpowiedz
zanonimizowany546582
22
Centurion

[456]MEOWTH powiem ci tak ja na moim kompie z sygnaturki gram na full z patchem tylko że patch ma ograniczony AA X8 ale chodzi płynnie ok 30 klatek

10.08.2010 09:30
460
odpowiedz
Priono
22
Centurion

dexter, grafika jest lepsza w shifcie na pewno, ale niewiele. W dirt 2 sie fajnie cisnie, przyjemnie sie gra :D

16.08.2010 18:18
👍
461
odpowiedz
mnu34
3
Junior

najlepsza rajdowka na pc a samochodowka z wyjatkiem TDU

27.08.2010 13:07
462
odpowiedz
maniekmani
1
Junior

czy w tym colinie można ścigać się pojedynczo tzn. bez udziału innych kierowców w jednym etapie?

28.08.2010 16:18
😜
463
odpowiedz
czupkolandja
3
Junior

@maniekmani oczywiście że można, inaczej niebyłby to Colin

28.08.2010 16:22
464
odpowiedz
czupkolandja
3
Junior

Coliny mają dwie zajebiste cechy - wymagania zawsze zgadzają sie (nie są zaniżone, ani zawyżone) i nigdy niema problemów podczas grania (nie wychodzi do Win czy coś podobnego)

08.09.2010 19:35
El_Miczelov :)
😈
465
odpowiedz
El_Miczelov :)
87
Pretorianin

@DEXTER PRo - MEOWTH'owi nie chodzi o to jak mu pójdzie gra - dzieciak jara się po prostu kompem, który składa i chciał się pochwalić jaką to "super wypaśną maszyną" będzie dysponował x] (a być może w tej chwili już dysponuje)

Nie wiem, ale strasznie mnie śmieszą takie texty: "jak mi pójdzie xxx na Core i7 980X, 2x4GB DDR3 CORSAIR (nazwę pamięci trzeba szczególnie podkreślić, żeby wszyscy widzieli), 3xAMD/ATi Radeon HD5980" itd., itp.
To jest po prostu przezabawne - bo to jest jawne przechwalanie się tym co się ma pod byle pretekstem. Bo popatrzcie - człek podaje DOKŁADNIE jaki ma sprzęt (używając symboliki i nazewnictwa które 70% ludzi nie mówią kompletnie nic), i ja mam uwierzyć, że ten sam człek jest na tyle TĘPY, żeby nie umieć sprawdzić jaką ma moc obliczeniową procka, ile RAMu (STOP! to przecież podał...) i na ile mocną kartę (bądź zestaw kart w Crossfire/SLi), żeby sam nie dał rady sobie porównać tego z wymaganiami które podał producent? Żenua...

12.09.2010 22:03
😊
466
odpowiedz
Synek03
71
Pretorianin

siema. kupiłem grę na steam, ale chętnie bym luknął w manuala... macie może gdzieś linka? najlepiej do polskiej wersji :P

01.11.2010 11:40
😊
467
odpowiedz
FFifa95
8
Legionista

Gra super. I teraz chciałbym kupic kierownice i przejsc jeszcze raz. Tylko mam dylemat. Wybrac MOMO racing wheel czy Drivibg force gt. Czy moze mi ktos pomoc?? Dane techniczne tych kierownic znam. Chiałbym zobaczyc jakie sa odczucia z gry, wygoda jazdy itp. Czy moge prosic o pomoc?? Z gory dzieki

06.11.2010 20:48
468
odpowiedz
Robosss
67
Konsul

Która część jest lepsze - 1 czy 2? A może w obydwie warto zagrać?

09.11.2010 11:01
👍
469
odpowiedz
Urgh I
8
Legionista

@FFifa95 - Sam miałem taki dylemat co ty, jakies półtora miesiaca temu, ale doszedlem do wniosku ze lepiej dolozyc te 5 dyszek i miec kierownice stosunkowo nową a nie z przed paru lat i wybralem driving force gt. I zdecydowanie nie zaluje!!! Pozatym nie mialem pewnosci czy MOMO bd dzialac na "okienku" 7, bo w obslugiwanych systemach pokazane ma do Visty. W driving force gt jest swietne silowe sprzezenie zwrotne i ogolne wykonanie i to 2,5 obrotu kierownicy w jedna strone robi wrazenie! A sama kiera ustepuje tylko g25 i g27, ktore sa raczej nieosiagalne dla NORMALNYCH ludzi, wiec wybor chyba jest prosty, a ja osobiscie kupilem DF GT na 3kropki.pl (nie, nikt mi nie placil za reklame sprzetu czy strony ;]) gdzie chyba maja najlepsze ceny. Poza tym to pewna strona, kupowalem nia niej wiele razy różny sprzet czy gry. Wiec... milej zabawy.

12.11.2010 14:23
470
odpowiedz
~PabloS
17
Chorąży

Gra ogólnie dobra, ale bardzo monotonna. Usunąłem przy 40% ukończenia gry.

29.11.2010 21:16
g00ras
471
odpowiedz
g00ras
18
Chorąży

Zacząłem grę dopiero wczoraj ale w porównaniu do 1 ta wypada znaczniej gorzej. Więcej gadki niż jazdy i to pseudo menu w przyczepie. Model jazdy też jest jakiś taki gorszy.

06.12.2010 23:04
472
odpowiedz
Domek12
24
Centurion

mam pytanie czy jak bym kupił wersje pudełkową to czy ta gra wymaga steam ?

18.12.2010 20:05
473
odpowiedz
zanonimizowany269815
27
Konsul

Czy tutaj są wyścigi śnieżne ?!

18.12.2010 20:07
474
odpowiedz
zanonimizowany725758
10
Pretorianin

Nie ma.

27.12.2010 09:22
Spider_Pork
475
odpowiedz
Spider_Pork
19
Chorąży

gra jest super :). mam już 18 poziom :D

24.01.2011 09:32
476
odpowiedz
zanonimizowany775803
1
Junior

Witam potrzebuję kodu do zarejestrowania colin dirt 2 . Jak nie mam kodu to mi nie zapisuje profilu gry :( Pomóżcie ;p

12.02.2011 08:55
Alt3ir
477
odpowiedz
Alt3ir
87
PlayForFun

Najlepsza ścigałka razem z Gridem i kropka ! :) Gdyby nie te dwie gry to bym chyba nie grał w samochodówki prócz NFS : U1 i NFS : MW w dawnych czasach.

14.02.2011 21:05
478
odpowiedz
zanonimizowany779604
1
Legionista

zadziała mi na

dual core e5400 2,7 Ghz 2gb ram i karta nvidia 210 512 mb?

08.03.2011 10:19
479
odpowiedz
RobertK86
58
Pretorianin

witam wszystkich:)
pójdzie Dirt 2 na moim kompie? :intel core2 duo 2,2ghz x2, 4gb ram i GF 9600GT 512???

15.03.2011 23:57
480
odpowiedz
Marshall Mathers I
27
Chorąży

Tak koledzy wyżej, pójdzie wam DiRT2... wymagania każdej gry są podane na górze, więc widać jasno i wyraźnie;p

29.03.2011 13:44
karol1076
481
odpowiedz
karol1076
17
Centurion

Zainstalowałem na swoim PC (P4 2.8GHz, 7600GS 256MB, 1256MB RAM) Colin McRae DiRT 2. Gram w rozdzielczości 1024x768 (jakby co wedugł FRAPS mam min. 9 klatek i maksimum 22 - więc jakiś luksus to nie jest no ale cóż :)). Po pierwszym wyścigu w Londynie wyświetlają mi się pozycje i inne statystyki na mapie świata. Potem moja postać wychodzi przed przyczepę (wszędzie widać biało-czarne loga DC :)) i obraz się zawiesza (FRAPS pokazuje cały czas 17 klatek) lecz muzyka chodzi płynnie, cały czas słychać jakieś samochody i inne. Z tego co wiem to procesor jest na tą grę trochę za słaby lecz jestem przekonany że 0,2 GHz więcej nic by nie zmieniło (grałem już w wiele tytułów o większych wymaganiach [np. 2 rdzeniowe procki] i było ok). Proszę o pomoc co mogę zrobić i z góry dzięki

07.04.2011 13:12
482
odpowiedz
shadyarczi
0
Centurion

Gra jest kozacka ,model jazdy zajebisty brakuje mi tylko więcej tras i samochodów ,ale na szczęście w Dirt 3 to wszystko będzie .Oby tylko Codemasters tego nie zjebał

09.04.2011 09:15
😒
483
odpowiedz
Ramboo007
7
Legionista

Komputer AMD Sempron(tm) procesor 3000+ 1.81 GHz, 1.25 GB Ram - pójdzie na minimalnych ???????????????????

10.04.2011 18:16
484
odpowiedz
shadyarczi
0
Centurion

Ramu wystarczy,ale słaby procek ściągnij se i zobacz czy pojdzie

22.05.2011 21:05
485
odpowiedz
zanonimizowany669020
2
Junior

Witam, czy idzie, tak jak w NFS Shift, wybrać daną kierownicę? Mam Logitecha Force GT,
ustawiałem ręcznie parametry, ale to jakaś porażka, po kolejnym uruchomieniu nie działa opór kierownicy, inne parametry ustawione działają, niemniej nie da się wszystkiego co bym chciał ustawić i bez klawiatury się nie obędzie.

24.05.2011 22:51
📄
486
odpowiedz
ErrorPL
2
Legionista

Procesor: Prawdziwe cudo ! 2-rdzeniowy AMD Athlon 4200+. Każdy rdzeń posiada prędkość aż 2,21 GHZ. To naprawdę wiele (

Płyta Główna: MSI K9N6PGM2. Bardzo droga płyta. Obsługuje nawet procesory Phenon II x4 czyli cztero-rdzeniowe.

Pamięć: 2 GB Ramu DDR2 800 MHZ. Najszybsze ramy z serii DDR2.

Grafika: Gigabyte Geforce 7300 GS. Posiada wbudowane 512 mb pamięci. Bardzo wydajna i porządna karta graficzna.

na jakich detelach pojdzie mi ta gra ?

26.05.2011 20:36
487
odpowiedz
zanonimizowany793463
1
Junior

Cześć wszystkim potrzebuję pomocy. Mam grę colin mcrae Dirt i jak ja instaluje to nie moge w nia zagrac poniewaz wyskakuje mi ze trzeba wpisac kod jakiś skąd mam go wziąść??? pomóżxcie!!!

26.05.2011 20:45
488
odpowiedz
zanonimizowany793463
1
Junior

a dokładnie to klucz produktu dla płyty dirt...

28.05.2011 13:00
489
odpowiedz
trex heh
3
Legionista

ej pójdzie mi na średnich detalach ? procesor AMD athlon 3800+ 2.01ghz, 2 gb ram, karta graficzna g-force 9500gt

28.05.2011 16:09
490
odpowiedz
TRICKER
9
Pretorianin

Error nie masz się czym tak chwalić ,ja mam 8GB RAM DDR3 . Jakoś nie wypisuje ale teraz napisałem byś sie tak nie podniecał

28.05.2011 19:31
491
odpowiedz
zanonimizowany633556
23
Generał

@ErrorPL -Dziecko... Nie ma takiego czegoś, jak procesor 2-rdzeniowy, którego każdy jeden obsługuje 2.21 GHz, do tego jest to stary model. Bardzo droga płyta główna, żałosne... Moja obsługuje nawet x6 - rdzeniowe i wcale nie była taka droga. DDR2 to już przeżytek, a twoja karta graficzna... Lepiej nie wspominać - pograsz może na średnich. Twój komputer 1000 zł nie jest wart.

09.06.2011 19:05
492
odpowiedz
kama024
18
Pretorianin

Bedzie chodzić na : Win 7 64bit , Proc. Intel Core I3 2,10, Karta Grafiki-ATI Mobility Redeon HD 5165 (1gb) , 4gb ram . Prosze o szybka odpowiedź z góry dziękuję.

11.06.2011 17:54
BlueTeam
493
odpowiedz
BlueTeam
14
Chorąży

UP Chodzić bd, na podobnym w konfiguracji laptopie grałem na detalach wysokie/ultra w 1366x768 z wył. AA i synchronizacją (DX9) i miałem około 30 klatek, czasem spadało pod 20 ale grać się da, w końcu to arcade i w przypadku "dzwona" można cofnąć czas ;) Poza tym ta gra bardziej "lubi" karty Radeona :)

13.07.2011 12:12
494
odpowiedz
Szymonida$
2
Junior

Alt3ir- ta to prawda bez grida i dirt 2 choć juz jest dirt3 to bym też nie grał w samochodówki. Nie ma co codemasters robi najlepsze samochodówki :)

13.07.2011 12:28
495
odpowiedz
Szymonida$
2
Junior

Error- pójdzie ci na zalecanych przez codemasters wymaganiach, ale wiesz nie chwal się tak swoim kompem bo teraz za 2500zł( a to średnia cena jak na kompa) kupisz stacjonarnego z : Procesorem inel core 7 4x 3,4Ghz, 8gb ramemDDR3, dyskiem twardym 1000gb sata 3 i płytą główną Asus P8H61-M( wiem że asus nie robi dobrych płyt głównych, ale na testach ta sprawdzała się dobrze) pozdro dla wszystkich :D

14.07.2011 15:36
😊
496
odpowiedz
se7en96
2
Legionista

siemka. mam procek amd phenom 3,20hgz 4rdzenie. 4gb ram, geforce gt 440. pójdzie mi na najwyzszych???

14.07.2011 15:44
497
odpowiedz
se7en96
2
Legionista

karta geforce 440 1bg palit

15.07.2011 23:59
498
odpowiedz
CCARDERR
5
Junior

Procesor: 2 rdzenie po 3ghz | Karta: GeForce 9600 GT | RAM: 2GB | System: Windows 7 | Śmiga w rozdzielczości 1024x768 na FULL detalach (30-40 fps). Komputer kupiony za zaledwie 1800zł. ;P

17.07.2011 21:44
BlueTeam
👎
499
odpowiedz
BlueTeam
14
Chorąży

Up... Chyba dwurdzeniowy procesor 3.0Ghz.... Eh brak rozumienia podstaw techniki a chwali się.... zresztą nie ma czym...

17.07.2011 22:32
ManGun
👍
500
odpowiedz
ManGun
76
Konsul

genialna gra ;>

23.07.2011 22:19
Drass
👍
501
odpowiedz
Drass
14
Chorąży

27 fps na amd 3000+ 1,8 ghz (jeden rdzeń) - rozdzielczość 1024x768 na low (nie ultra low!) z pewnymi wyjątkami na medium np. woda.
Zamierzam kupić trójkę, gdy ukończę dwóje

29.07.2011 15:02
😊
502
odpowiedz
kristaps
20
Centurion

Gra do nabycia za 9.99 zł na muve.pl

02.08.2011 14:51
503
odpowiedz
jancol84
2
Junior

Hej.

No to wam zapodam bubla co pewnie będziecie sie zastanawiać co i jak. Gra widocznie nie wykorzystuje dx10 (na mojej ATI HD4850 wywala do systemu, fora popierają... trzeba czytać) to raz... DWA nie wspiera kierownicy logitech driving force GT... A więć ch.... im w d..... nie bede sie wypowiadał, tylko Codemasters takie gówno potrafi robić, ani jeden stary collin mi nie chodzi na tej kierownicy (chyba tylko DIRT pierwszy ale nie pamiętam czy też cyrków nie było i kombinowania w systemie, chyba tak). a co do wrażeń pierwszych... Gra kreskówkowa oprawa nijaka czyli odejście od wzorów ze starych collinów, już dirt miał bardziej realną grafikę, gra mi sie odpala i wywala po pierwszym wyścigu więc sobie troche obejrzałem. OSTATNI RAZ, kolejny bubel sie robi jak NFS, ostatnia gra od tych ciulów.

06.08.2011 13:27
504
odpowiedz
$$$_szymi_$$$
22
Centurion

jak będzie chodzić na AMD 4000+ , 3 Gb Ram , Nvidia 9600GT ??? pomóżcie ;D

09.08.2011 14:22
*Danio
505
odpowiedz
*Danio
68
Pretorianin

mam pytanie bo widziałem na muve pl tą grę za 10 zł i moje pytanie po ile gra jest w Media Markt albo Empiku?

09.08.2011 14:43
Emil22
506
odpowiedz
Emil22
81
Senator

Ostatnio widzałem Dirta 2 w media za 39 zł.W jakiejś tam seri z kiepskim pudełkiem.Więc na muve.pl się opłaca 10 zł za grę w premierówce.

21.08.2011 13:41
507
odpowiedz
Zg0dusi3k
10
Legionista

@Darth Koza - Sory gościu, ale jak Ty nie wyczułeś ironii w wypowiedzi Errora, to masakra. Przecież jego post ma charakter całkowicie ironiczny i nie ma na celu chwalenia się sprzętem i ile to on nie jest wart, tylko pyta czy na takim dość już leciwym kompie pójdzie DiRT 2.

@Szymonida$ Nie każdy chce wydawać 2,5k na kompa :P Ja mimo tego, że dość dużo siedzę przed komputerem, to nie wydałbym 2500zł na nowego, bo wydajnościowo lepszego można mieć 1000zł taniej kupując części używane (przynajmniej ja tak robie, teraz planuje wydać około 800zł na procek, płyte, ram i kartę graficzną, a z części tych powstanie komputer, który większość nowych gier puści na high detalach w 1650x1080). Pozdro :P

19.09.2011 17:32
szymonel7900
😊
508
odpowiedz
szymonel7900
56
Serenity

Colin McRae DiRT 2 To też zarazem Podobna Nazwa do Colin McRae Rally 2:0 wydanej w 2000 Roku. Ale Grafika Wygląda znakomicie :). Zastanawiam się nad Kupnem :)

25.09.2011 13:08
509
odpowiedz
arczik11
15
Pretorianin

dirta 2 zrobiłem na 70 % gry

12.10.2011 18:34
😊
510
odpowiedz
łysy44
1
Junior

GRA ZAJEBISTA DAŁEM ZA NIM 18
I JEST NOWA S FOLIOM

16.10.2011 14:50
😁
511
odpowiedz
zanonimizowany750202
0
Pretorianin

[486]

wydajna chyba 10 lat temu :D LOL!

21.10.2011 11:52
512
odpowiedz
miki-pan18
1
Junior

Nie działa mi pad (inny niż microsoftu), może mi ktoś pomóc?

22.10.2011 10:15
513
odpowiedz
arturr300
12
Legionista

spróbuj przypisać klawisze

30.10.2011 00:41
514
odpowiedz
gongon
1
Junior

Mam problem z Dirtem 2. Uruchamiam grę miną te wszystkie obrazki i na samym końcu się wczytuje. Po wczytywaniu pojawia mi się czarny ekran i pisze NIE WYSYŁAJ.Niech mi ktoś pomorze z góry dziękuje

21.11.2011 03:35
515
odpowiedz
muzg666
1
Junior

ja niemoge tego pojac jak ta gra sie moze komus podobac, przeciez tu strach dotkac kierownicy przy predkosci wiekszej niz 50km/h co jest fajnego w ciaglym wpadaniu w poslizgi??

25.11.2011 22:28
👍
516
1
odpowiedz
arturr300
12
Legionista

@UP
Pograj na kierownicy to pogadamy...
Gra jest świetna ;)

01.12.2011 20:34
👍
517
1
odpowiedz
Olek425
1
Junior

Super gra. Prawie lepsza od DIRT 3

03.12.2011 17:11
😡
518
odpowiedz
Olek425
1
Junior

To najgłupsza gra na całym ŚWIECIE

05.12.2011 23:11
😉
519
odpowiedz
Twingol
1
Junior

Gra dosyć fajna, ładna grafika, oraz całkiem przyjemny model jazdy, jednak co by nie mówić Dirt 2 z rajdami nie ma zbyt wiele wspólnego, zwłaszcza tymi europejskimi. Mało tras asfaltowych. Nie rozumiem po co w ogóle doszły off-roady do Colina. Przecież to tak jak by to Tony Hawk'a Postawić na rolkach. Za to duży minus.

23.03.2012 18:52
520
1
odpowiedz
Andrzej2002
5
Legionista

dla mnie fajna

26.03.2012 11:44
521
odpowiedz
CeZaR
35
Pretorianin

Fajna gra, ale pod koniec kariery trochę zbyt monotonna, bo ile można jeździć po tych samych torach tylko w innych kombinacjach w turnieju w którym są 3 wyścigi w tym samym kraju :/.

18.07.2012 13:13
522
1
odpowiedz
RockStone
4
Legionista

Hey!, pójdzie mi Dirt 2 na laptopie z Core 2 Duo, 4GB RAM DDR3, Grafiką Ati Mobility Radeon HD 4650 512MB GDDR3 700/900 ?

19.12.2012 09:21
Alt3ir
523
odpowiedz
Alt3ir
87
PlayForFun

A ja po takim czasie od premiery wciąż regularnie co pół roku grę instaluję, poza Gridem jest to dla mnie najmiodniejsza ścigałka jaka istnieje.

27.03.2013 11:13
524
odpowiedz
szczypiorofixpw
60
Pretorianin
9.0

Gra świetna. Kupiłem przed paroma dniami w Saturnie za 11,90. Tak ładnej ścigałki chyba jeszcze nie widziałem. W Dx11 na max detalach śmiga aż miło na moim dość leciwym sprzęcie. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to zbyt duża ilość wyścigów a za mało typowych rajdów, gdzie na trasie jestem tylko ja sam ale im dłużej gram tym mniej zaczyna mi to przeszkadzać a coraz bardziej podobać. Fajna fizyka, może nie jest ultra realistyczna ale samochody nie prowadzi się wcale tak łatwo. Potrafią one wpaść dość skutecznie w ślizg i skończyć na bandzie. Model zniszczeń bardzo fajny, już nie raz zdarzyło mi się powtarzać wyścig z powodu urwanego koła. Świetna muzyka m.in. mój ulubiony Queens of the Stone Age czy The Prodigy. Tryb kariery także ciekawy, zawsze jest co robić i gdzie się ścigać. Generalnie uważam, że to drugi najlepszy Colin, zaraz za 04.

PS. ktoś byłby chętny do ścigania? Nie mogę się z nikim połączyć, czy to wina tego, że DiRTNET nie działa? Da się obecnie grać po sieci w jakiś sposób (poza hamakiem?).
Gdyby ktoś był chętny dodajcie mnie do znajomych w GFWL, mój nick to: szczypiorofix

05.07.2013 20:34
525
odpowiedz
zanonimizowany881153
4
Pretorianin

Kiepsko ... 3/10

06.02.2014 16:49
cswthomas93pl
526
odpowiedz
cswthomas93pl
103
Legend
Image

Wczoraj sobie wgrałem po czasie, tym razem mam zamiar tytuł przejść. 2xAA, średnie detale, maksymalna rozdziałka, a gra wygląda imho świetnie :)

Fajna fizyka, może nie jest ultra realistyczna ale samochody nie prowadzi się wcale tak łatwo. Potrafią one wpaść dość skutecznie w ślizg i skończyć na bandzie. Model zniszczeń bardzo fajny, już nie raz zdarzyło mi się powtarzać wyścig z powodu urwanego koła.

+1!

Tytuł bardzo dobry, nie wiem jak z trójką, ale dobrze, że Showdown nie nosi w nazwie Colin McRae..

20.02.2014 06:02
527
odpowiedz
Evil islands
46
Centurion
9.5

Ta gra miała świetny multiplayer (niestety już ciężko kogoś znaleźć). Pamiętam wyścigi z kolegami zza południowej granicy to było coś :) Tryb dla jednego gracza bardzo dobry, długi, sporo pojazdów ładnie odwzorowanych (można wgrać własne skiny) piękne trasy, jedyne co mi w niej brakowało to zimowe zawody. Brawa również za epickie menu.

28.06.2014 10:42
528
odpowiedz
DmGonet
2
Junior

Dirt 2 jest godny polecenia. Różne rodzaje wyścigów sprawiają, że gra nie staje się monotonna. Jednak po ukończeniu 30% gry, staje się nudna.

04.10.2014 21:00
529
odpowiedz
zanonimizowany1036007
1
Legionista

Jedna z moich ulubionych gier. To się nazywa prawdziwa gra, a nie jakieś FSR, czy Syrenka Racer. Moja ocena to: 10/10

16.11.2014 12:12
530
odpowiedz
REKINKWK
2
Junior

CZY DA SIE SCIGAC W NECIE W COL DIRT2 BO W TOCE 03 GLEBA COLIN O4 TEZ

04.02.2015 16:36
531
odpowiedz
Robosss
67
Konsul

@nfs88 - Chyba nie widziales prawdziwej gry - samochodowki.
Dla mnie to samo co Dirt 1 tylko, ze troche gorsze. W tej czesci to juz chyba o Ken Blocku byla mowa.

04.02.2015 16:43
532
odpowiedz
Robosss
67
Konsul
7.5

Aha, jeszcze ocena.

26.02.2015 21:38
533
odpowiedz
kacper300zx
13
Chorąży
7.5

Gra sama w sobie jest bardzo fajna , ale Dirt 3 jest nieco bardziej przekonywujący :D

25.03.2015 19:27
534
odpowiedz
``xXx``
7
Legionista

Zbyt dużo wyścigów off-road, a za mało rajdowych.

05.02.2016 17:37
535
odpowiedz
snierzyn
109
Konsul

Dave Mirra nie żyje!!! Bohater gry Colin McRae DIRT2. Najpierw zginął Collin, potem Richard Burns, teraz on.. Każdy był bohaterem gry rajdowej.

13.09.2016 00:28
536
odpowiedz
tanato
54
Pretorianin
9.5

gra jest mocna, piekne scenerie i krajobrazy do podziwiania podczas wyscigow , duzo lepsza grafika niz w dirt 1 na dodatek plynniej dzialajaca, dobra obsluga kierownic (w dirt 1 obsluga kierownic raczej nie istniala) czuc predkosc, zroznicowane zawody, no miodzio, szkoda tylko ze poruszanie sie po menu jakies dziwaczne chodzenie po przyczepie :D

06.01.2017 11:19
537
odpowiedz
Robosss
67
Konsul

Mialem problem z zapisem w Colin Mcrae Dirt 2 przez Games For Windows Live (GFWL). Czy jest mozliwosc zrobienia konta offline w tym programie w Dirt 2?

26.09.2017 19:49
KapiXD09
👎
538
odpowiedz
1 odpowiedź
KapiXD09
15
Legionista
0.0

gra najgorsza w jaką grałem sterowanie w chuj trudne nawet na kierownicy nie da się w ogóle jechać.

04.11.2017 21:06
Lukdirt
538.1
Lukdirt
94
Senator

Nie umiesz w takim razie grać...
DiRT 2 ma najbardziej przystępne sterowanie ze wszystkich wyścigówek. Nawet na klawiaturze idzie miażdżyć konkurencję.

04.11.2017 21:01
Lukdirt
539
odpowiedz
Lukdirt
94
Senator
8.5

Drugi DiRT z rzędu, który okazał się bardzo dobry. Grafika jeszcze lepsza niż w jedynce (woda po prostu cudnie wygląda) a grywalność stoi mniej więcej na takim samym poziomie. Po raz pierwszy demo ściągnąłem w listopadzie 2009. Gra spodobała mi się, więc w grudniu 2009 kupiłem pełną wersję. Jednak musiałem grać na niskich detalach a mimo to miałem zaledwie 15-20 FPSów na sekundę (miałem wtedy jeszcze mój poprzedni komputer). Poza tym, gra po jednym wyścigu się zawieszała i nie dało rady nic zrobić. Jednak, gry kupiłem nowy komputer rok później, gra działa w miarę płynnie w rozdzielczości Full HD oraz na najwyższych szczegółach (tylko cienie ustawiłem na niskie). W tym roku kupiłem sobie także laptop, a na nim gra działa jeszcze lepiej - ilość FPsów przekracza 60 klatek na sekundę nawet z cieniami ustawionymi na wysokie (lub ultra).
Jednak co mnie najbardziej zawiodło w tej grze? Zakończenie. Gdy się kończy karierę, nic się nie dzieje. Żeby przynajmniej było jakieś "dzięki za grę" albo jakiś ekstra samochód? Nie! Gra przekierowuje z powrotem do przyczepy jak gdyby nigdy nic. Nie po to tyle kilometrów się zasuwało w karierze, żeby mieć z tego gunfo. Dlatego przez to odejmuję 1 punkt od oceny. Największą zaletą tej gry niewątpliwie jest grafika. Jest ona tak samo dobra jest w grach wydawanych w obecnym, 2017 roku.

16.01.2019 09:31
540
odpowiedz
karol1256
2
Junior
10

witam serdecznie gdzie moge kupic dirta 2?
bo nie moge znalesc pamietam jak gralem kilka lat temu na takiej slabej kierownicy teraz mam logitecha tego nowego i chcialbym zobaczyc jak teraz bedzie sie scigac, mialem na plycie tylko teraz nie moge znalesc w domu, chyba komus pozyczylem, polecam kazdemu kto jeszcze nie gral.

02.08.2019 19:46
👎
541
odpowiedz
Robosss
67
Konsul

Ostatnio zainstalowalem sobie Dirt'a 2. Co moge powiedziec?
Jest lepszy w modelu jazdy i grafiki niz Dirt 1, w ktorym to grafika i HDR razily w oczy. Po wylaczeniu HDR w Colin Mcrae Dirt (1), bylo plynniej, ale gra wygladala kiepsko, a model jazdy byl slaby(przynajmniej na klawiaturze, choc domyslam sie, ze i na kierownicy tez).
Tutaj model jazdy zostal troche poprawiony - jest lepiej, ale to wciaz nie to. Jest po prostu za latwo.
Grafika w Dirt 2 jest piekna, przy czym gra nie ma jakichs super wymagan. Nawet w dzisiejszych czasach praktycznie niczym nie odstaje. Idzie ja odpalic w FullHD, w wiekszosci na niskich, troche srednich na integrze. Po dostosowaniu ustawien, mialem ok 45-49fps (liczba w opcjach, podczas rajdu nie wiem ile bylo).
Aktualnie mam 20 poziom, przeszedlem prawie po jednym rzedzie z kazdego panstwa i musze powiedziec, ze gra mnie troche odtraca. Za malo w niej czystych rajdow. Za to rozbijanie zoltych scianek na czas nie daje mi radosci. Warto rowniez wspomniec, ze ta kariera jest troche rozciegnieta/przedluzona na sile. Ile mozna jezdzic po tych samych trasach?

Widze, ze gre juz ocenialem w 2015 roku, ale wtedy bylem mniej negatywnie nastawiony do pewnych gier i rozdawalem dobre oceny oraz rozegralem mniej wyscigow. Dalem wtedy 7.5. Dzis dalbym podobna ocene lub nawet mniejsza o pol pkt, glownie ze wzgledu na grafike.
Dirt 1 oceniam o wiele gorzej.
W Dirt'a 3 nie gralem, ale mam na Steam od momentu, gdy byl rozdawany.
Gralem chwile w Dirt Showdown - tam moja stara ocena niby 7.0, ale tamta pseudo gra to dno.

Aha, ostatnio zainstalowalem sobie Colin McRae 2.0, takze zabawy bede miec multum. Jedynym problem na widescreen'ie sa male bugi graficzne, ale stary dobry CMR2.0 to bylo cos.

10.02.2020 20:32
542
odpowiedz
lasyk
28
Chorąży
10

Po dziś dzień mega grywalna, atrakcyjna graficznie. Ani trochę się nie zestarzała. Mój ulubiony dirt i jedna z najlepszych samochodówek ever. 10 z czystym sumieniem.

25.02.2020 10:56
543
odpowiedz
Gounited
2
Legionista

Nie jestem wielkim fanem ścigałek, ale dobrze się przy tym tytule bawiłem :)

12.11.2020 15:29
544
odpowiedz
jarqlek
23
Legionista
9.5

Jak dla mnie, jedna z najlepszych o ile nie najlepsza scigałka zrecznościowa ze wszystkich gier od codemasters

07.03.2021 21:48
👍
545
odpowiedz
xan11pl
51
Konsul
9.0

To dość zabawne jak gra w 2009 roku była hejtowana przez swój "festiwalowy" charakter, a obecnie w 2021 mamy taką serię gier jak Forza Horizon, która ma już 4 odsłonę, i dosłownie jest uwielbiana przez wszystkich, a już szykuje się 5 jej odsłona. Zawsze mnie to śmieszyło, jak ludzie się burzyli, a ja zagrywałem się w najlepsze.

Cóż, dla mnie Dirt2 zawsze był tą najlepszą odsłoną całej serii pod każdym względem, może poza wyjątkiem zbyt małej ilości tras, które niestety w trybie kariery powtarzały się do przesady. Nigdy, ani wcześniej, ani później już nie grałem w grę wyścigową z tak przyjemnym modelem jazdy. Pamiętam, że jak wyszedł Dirt 3 to zawiodłem się niemiłosiernie, bo tam ten model jazdy został gruntownie przerobiony, i już nie był tak przyjemny, i gdzie z 2 spędziłem jakieś.. myślę spokojnie 100 godzin, tak w 3 nie przegrałem nawet 10.

Grafika zdecydowanie wyprzedzała swoje czasy, nawet dziś ta gra na najwyższych detelach wygląda prześlicznie, jak oglądam gameplay na YouTube, to przyznam szczerze, że na pierwszy rzut oka ta grafika nie wiele odstaje od wspomnianej przeze mnie Forzy Horizon 4.

Pamiętam jak sprawdzałem mody, czy ktoś tam nie pododawał jakichś własnych tras, tak jak modderzy robili w Richard Burns Rally, ale niestety nigdy się nie doczekałem. A szkoda, bo naprawdę, gdyby w tej grze był większy asortyment tras, to była by to dla Mnie zdecydowanie najlepsza gra wyścigowa jaka wyszła.

Gra Colin McRae DiRT 2 | PC
początekpoprzednia123