Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość WoW Dragonflight z datą premiery; wyciek zdradza nową rasę i szczegóły dodatku

19.04.2022 11:19
1
1
Gieszu
23
Konsul

Byłbym w stanie uwierzyć w ten przeciek gdyby zamiast jakiegoś z doopy wyciągniętego Evocera był Dragon Knight lub Tinker a zamiast jakieś smokopodobnej rasy następne rasy sprzymierzone lub nakładki klasowe do innych klas. Jedyne co jest pewne raczej na 100% to nazwa dodatku

19.04.2022 11:47
2
odpowiedz
katai-iwa
44
Senator

Przecieki sugerują, że ten dodatek będzie połączeniem Kataklizmu i Pandarii, czyli zapowiada się dobrze.
Ale oficjalnie zobaczymy dziś wieczorem, co zdołali wymyśleć.

19.04.2022 11:55
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Tasdeadman
45
Generał

Przepis na dobry dodatek jest dość prosty. Bez udziwnień, bez bezwartościowego grindu jak ekspedycje czy thorgast gdzie trzeba było tygodniowo poświęcić sporo czasu na robienie czegoś co nie przynosiło wymiernych nagród ale trzeba było wykonać do daily capów.
Ułatwienie zdobywania lootu, które nie ogranicza się tylko do klepania ogromnej ilości M+ dla tygodniowej skrzynki bo to bardziej męczy niż bawi i wielu graczy odrzuca bo są na przegranej pozycji ze względu na klasę/specjalizację w zależności od aktualnej mety.
I niezachwiany rozwój, żeby nie było powtórki z rozrywki w której kolejny raz zaprzestają wsparcia albo go unikają skupiając się na kolejnym dodatku.
Tak umarł WoD, to było problemem czy BFA a Shadowlandsy miały być przez to super a okazały się jeszcze gorsze.
Poprawki w PvP żeby miało w końcu sens, rozwinięty crafting z wartościowymi przedmiotami na sprzedaż i dodatek może być dobry.
Ale znając Blizza znowu będą udziwniać i udawać, że lepiej wiedzą co gracze chcą od nich samych.

19.04.2022 12:24
3.1
1
Gieszu
23
Konsul

WoD był świetnym dodatkiem pod względem klimatu i lore, jedyne co w nim leżało to content i baza która z czasem robiła za nas sprawy związane z ekonomią przez co gracz miał nie wiele do roboty poza nią

19.04.2022 12:31
DocHary
4
odpowiedz
1 odpowiedź
DocHary
64
Unclean One

Może oni dobrze wiedzą, że w doświadczonych devów warto inwestować wyłącznie w kwesti raidów. Jakoś ten aspekt nigdy nie był bardzo krytykowany względem jakości, a to trzyma stałą grupę zapaleńców przy grze. Cała reszta każuli i tak prawdopodobnie w żaden sposób nie reaguje na ich idiotyzmy, pograją ile mają pograć, kupią parę mountów, a potem i tak odejdą.

19.04.2022 14:43
4.1
Tasdeadman
45
Generał

Raczej są na tyle świadomi, że wiedzą jak mają wyglądać rajdy ale z innymi aspektami gry już nie mają pomysłu co zrobić, żeby się sprzedały i próbują wymyślać koło na nowo

19.04.2022 14:36
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Izanagii
15
Legionista

tylko nie klasyczne drzewka talentów, nigdy ich nie lubiłem :/

19.04.2022 15:35
5.1
Gieszu
23
Konsul

Ale dlaczego? Klasyczne drzewka talentów dawały sporo pola do popisu, żeby postać optymalnie sobie radziła nie mogłeś się skupiać typowo na jednym drzewku a dwóch, czasami w zależności od buildów na trzech drzewkach. W obecnym WoWie praktycznie istnieje tylko jeden słuszny build pod Rajd, jeden pod M+ i jeden pod PvP totalnie zapominając o supportach czy hybrydach

19.04.2022 16:24
5.2
Dantey115
7
Junior

Gieszu W starym systemie talentów było dokładnie tak samo. Był jeden słuszny wybór, a odstępstwa były tak samo na PvP/PvE. Tak poza tym jakie dawał możliwości kombinacji? Żadne. Większość była bez znaczenia, a co trzeci był dopiero jako tako znaczący. Można było zrobić sobie hybryde, która sprawdzała się czasami i to bardzo rzadko.. Dużo większą różnorodność w wyboorze widziałem w nowych talentach niż starych. Ta różnorodność sprowadzała się czy dasz w jakiegoś buffa czy w dodatkowego % do hit chance. Nie brzmi to jak wielka różnorodność.

post wyedytowany przez Dantey115 2022-04-19 16:25:42
19.04.2022 18:47
5.3
Tasdeadman
45
Generał

Gieszu W starym WoWie miałeś dwie drogi: wybrać jedyny słuszny build, albo wybrać ten niesłuszny i zepsuć sobie grę. Nie było nic pomiędzy, dlatego to zmienili i usunęli stary system bo de facto nic nie dawał. Nowy ma podobne problemy ale daje dużo większą kontrolę a i te 12 skilli do wyboru to znacznie więcej niż stary system oferował.

Wiadomość WoW Dragonflight z datą premiery; wyciek zdradza nową rasę i szczegóły dodatku