Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Valorant - poradnik do gry

Valorant - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Valorant: Ascent - porady Valorant poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 15 czerwca 2020

Na tej stronie poradnika zamieszczamy garść porad, które mogą przydać się w trakcie rozgrywki na mapie Ascent w grze Valorant.

Ascent to jedna z map, która została dodana do Valorant w dniu premiery tej produkcji. Nowa mapa została osadzona we Włoszech i nie brak tutaj budynków czy ozdób (obrazy, figury), które naprawdę oddają klimat Italii. Ascent posiada dwa miejsca podłożenia Spike'a oraz otwartą przestrzeń na środku, która jest kluczowym miejscem do zdobycia dla drużyny atakującej. To co wyróżnia Ascent wśród innych map to ciekawa mechanika automatycznych, pancernych drzwi, które mogą odciąć dostęp do punktów podłożenia Spike'a.

  1. Na mapie Ascent szczególnie przydatne są postaci, które posiadają umiejętności zwiadowcze, jak np. Sova lub Cypher. Niezwykle przydatni są także Breach i Brimstone, a także Sage.
  2. Mid to najważniejsze miejsce na mapie Ascent - kto przejmie Mid, zyska ogromną przewagę nad przeciwnikiem, ponieważ będzie miał dostęp do wszystkich przejść na miejsca podłożenia Spike'a.
  3. Jeśli chcesz skorzystać z automatycznych drzwi i odciąć przeciwnikom drogę dostępu na miejsce podłożenia Spike'a pamiętaj, aby nie zrobić tego zbyt wcześnie, ponieważ Twój team nie będzie mógł wykonać rotacji i przejść na lepszą pozycję w razie przegrania walki o Mid.
  4. Pancerne drzwi można zniszczyć kilkunastoma strzałami z broni maszynowej - 13 pocisków w przypadku broni Vandal.
  5. Na mapie Ascent dostępne są dwie kule za pomocą których można zdobyć 1 punkt do umiejętności Ultimate. Pierwsza znajduje się na lokacji A Main, a druga w B Main. Jeśli będziesz mieć taką możliwość, zbieraj je, aby szybciej uzyskać dostęp do super zdolności postaci.
  6. Na mapie Ascent w obronie najlepiej ustawić 2 Graczy na punkcie A, 2 na Mid i jednego na punkcie B. Gdy kontroluje się Mid nie ma sensu bronić punktu B w dwie osoby, ponieważ prowadzi tam tylko jedna droga.
  7. Ściany na Mid Bottom można przestrzelić od początku rundy, a ściany broniące dostępu do Mid Link można przestrzelić po rozbiciu pancerza.

Porady dotyczące poruszania się po mapie oraz podkładania i rozbrajania Spike'a znajdziesz na osobnych stronach naszego poradnika:

  1. Spike - podkładanie i rozbrajanie
  2. Poruszanie się po mapie