Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassin's Creed Odyssey Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Poniższy rozdział poradnika do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera opis zadania "Stary wróg, nowy sojusznik".

Przebudzone wspomnienia

Po odwiedzeniu siedziby Kultu Kamosa, udaj się na rozmowę z Herodotosem. Musisz odwiedzić region Malis i udać się do Termopili. Czeka cię krótka cutscenka, w której zobaczysz Leonidasa na polu bitwy. Pomów później z uczonym, a zdecydujcie, że musimy ruszyć na wyspę Andros.

Udaj się na statek i płyń na wyspę - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Udaj się na statek i płyń na wyspę. Na miejscu czeka na ciebie kolejna scenka. Udaj się do tajemniczej bramy i wejdź do środka. Dotrzyj do wnęki na włócznie i umieść w środku włócznię Leonidasa. Wrócisz teraz do współczesności - jeśli chcesz, możesz zrobić sobie przerwę od Antycznej Grecji i np. sprawdzić maile, lub poszukać easter eggów w pokojach.

Gdy będziesz gotowy, wracaj do głównej postaci i wydarzeń w Grecji - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Gdy będziesz gotowy, wracaj do głównej postaci i wydarzeń w Grecji. Dowiesz się, że twoja włócznia została ulepszona, co przełoży się na rozwój umiejętności i odblokowanie nowych zdolności.

Od tej pory możesz ciągle ulepszać włócznie - potrzebne do tego są odłamki, które znajdziesz przy zwłokach wyznawców Kosmosa.

Wyjdź na zewnątrz, a spotkasz Dejmosa - Stary wróg, nowy sojusznik - Solucja gry Assassins Creed Odyssey - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz, a spotkasz Dejmosa. Czeka cię rozmowa z postacią i jednocześnie przed tobą kolejny ważny wybór. Wszystko sprowadza się do sposobu poprowadzenia rozmowy - jeśli będziesz niemiły i na końcu zaatakujesz Dejmosa, to w przyszłości będzie on bardziej oschły i osłabisz relacje z nim. Jeśli natomiast wybierzesz opcję, że wciąż postrzegasz go jako swojego brata, to w przyszłości będziesz mógł łatwiej z nim nawiązać lepsze relacje i przekonać go, że działania kultu to szaleństwo.

Po rozmowie, wracaj na łódź i pomów z Herodotosem. Misja i cały rozdział zakończą się. Nagroda: +6750 XP.