Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Czy mogę włączyć DLC Los Atlantydy bez przejścia gry? Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Według prawidłowego toku postępowania, aby dostać się do Atlantydy musisz pierw ukończyć zadanie The Heir of Memories / Dziedziczka Wspomnień. To ciąg misji, który został dodany w darmowej aktualizacji do gry Assassin's Creed: Odyssey. Misje te musisz wykonać jeśli planujesz dostać się do Atlantydy.

Aby rozpocząć zadanie Dziedziczka Wspomnień musisz pierw ukończyć wątek fabularny związany z Pitagorasem.

Jest jednak szybszy sposób na dostanie się do Atlantydy - Czy mogę włączyć DLC Los Atlantydy bez przejścia gry? - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Jest jednak szybszy sposób na dostanie się do Atlantydy. Wystarczy, że po włączeniu gry wybierzesz opcję "Los Atlantydy", a dostaniesz wybór - pokazany na screenie powyżej. Jeśli wybierzesz opcję "skrót" zostanie stworzony nowy save, z postacią na 52 poziomie. Nie naruszy to twojego starego zapisu jeśli tylko zapisałeś go manualnie.

Pamiętaj jednak, że uruchamiając DLC w ten sposób narażasz się na fabularne spoilery związane z podstawową wersją gry.