Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Powrót z artefaktami mitycznych stworzeń Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Po skompletowaniu wszystkich artefaktów w Assassin's Creed Odyssey, twoim zadaniem jest wrócić do Pitagorasa. Poniższy rozdział zawiera informacje o epilogu zadań związanych z Atlantydą.

Mityczne stworzenia w Assassin's Creed Odyssey

Zacznijmy od początku. Aby zakończyć wątek Atlantydy, najpierw musisz zabić cztery mityczne stworzenia w grze. Walkom poświęciliśmy odrębne rozdziały naszego poradnika:

  1. Walka z Minotaurem w Mesarze,
  2. Walka z Meduzą w Lesbos,
  3. Cyklop na Fokidzie,
  4. Sfinks w Beocji.

Gdy zabijesz wszystkie mityczne bestie, wróć do Pitagorasa i porozmawiaj z nim.

Wrota Atlantydy

Na początek, po oddaniu wszystkich artefaktów, przemówi Aletheia - Powrót z artefaktami mitycznych stworzeń - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Na początek, po oddaniu wszystkich artefaktów, przemówi Aletheia. Twoim zadaniem po prostu stać w miejscu i słuchać opowieści o "prawdach wszechświata". Misja zakończy się i zdobędziesz +14249 XP.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...