Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Zadania poboczne na Lesbos Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Poniższy rozdział naszej solucji do gry Assassin's Creed Odyssey zawiera spis wszystkich misji pobocznych na wyspie Lesbos. Jest to jedna z wysp w archipelagu Skamieniałych Wysp. Znajduje się tam kilkanaście misji pobocznych.

Zemsta Wilka

1 - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Start misji: Porozmawiaj z kobietą - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z kobietą.

Opis: Po rozmowie z kobietą musisz udać się na teren polować. Tam znajdziesz kilka śladów wskazujących miejsce ukrycia się wilków.

Po zdobyciu śladów musisz udać się do Jaskini Białego Wilka - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Po zdobyciu śladów musisz udać się do Jaskini Białego Wilka. Tam znajdziesz jednego z mężczyzn. Wyśle cię on na walkę z wilkiem, w ramach ich zemsty. Po zabiciu wilka wróć do kobiety, to zakończy misję.

Całun niedźwiedzia

2 - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną.

Opis: Po rozmowie z mężczyzną musisz udać się do lasu myśliwych Artemidy. Tam zabij 6 niedźwiedzi i zbierz z nich skórę. Musisz jednak uważać, ponieważ w tym lesie polują też inne osoby. Możesz stać się obiektem polowania.

Po zdobyciu skór udaj się do mężczyzny, a zakończysz misję.

Qamra, szamanka

Start misji: Porozmawiaj z rolnikami - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z rolnikami.

Opis: Żona rolnika potrzebuje przedmiotów, aby stworzyć leczniczą miksturę - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Żona rolnika potrzebuje przedmiotów, aby stworzyć leczniczą miksturę. Udaj się do Domu Lidera i Fortu Vrisa i zbierz potrzebne przedmioty. Po oddaniu małżeństwu przedmiotów zakończy się misja.

Eliksir

3 - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry
Start misji: Zabij wilki biegające wokół kobiety, a potem z nią porozmawiaj - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Zabij wilki biegające wokół kobiety, a potem z nią porozmawiaj.

Opis: W tej misji musisz zdobyć 3 składniki do eliksiru - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: W tej misji musisz zdobyć 3 składniki do eliksiru. Na screenie powyżej zaznaczone masz miejsca, w które musisz się udać, aby zebrać składniki.

Gdy wrócisz do kobiety i oddasz jej składniki zaatakuje cię - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Gdy wrócisz do kobiety i oddasz jej składniki zaatakuje cię. Zabij ją, a to zakończy misję.

Czekając na Garalnosa

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną.

Opis: Po rozmowie z mężczyzną musisz udać się uwolnić Garalnosa - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Po rozmowie z mężczyzną musisz udać się uwolnić Garalnosa. Znajduje się on w klatce, w jaskini. Po uwolnieniu go wyprowadź go z jaskini (nie musisz go odprowadzać) to zakończy misję.

Syn rybaka

Start misji: Porozmawiaj z rybakiem - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z rybakiem.

Opis: Po rozmowie z mężczyzną musisz udać się na środek zbiornika wodnego - Zadania poboczne na Lesbos - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Po rozmowie z mężczyzną musisz udać się na środek zbiornika wodnego. Tam, na środku, znajduje się łódka. Podpłyń do niej i zanurkuj. Tam znajdziesz zwłoki syna rybaka. Wróć do niego z tą informacją, to zakończy misję.