Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Czym są Enigmatyczne Ostrakony i dlaczego warto je zbierać? Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Enigmatyczne Ostrakony to rodzaj zagadki dostępny w grze Assassin's Creed Odyssey. Aktywności te można znaleźć w różnych miejscach w świecie - czasami schowane są w jaskiniach, oazach bądź w obozach wroga. Każdą lokalizacje pierwszej części Enigmatycznego Ostrakonu znajdziesz na mapie. Aby ją zdobyć wystarczy udać się we wskazane miejsce i podnieść dany obiekt.

Enigmatyczne Ostrakony składają się z dwóch części: zagadki/tabliczki oraz przedmiotu, który należy znaleźć - Czym są Enigmatyczne Ostrakony i dlaczego warto je zbierać? - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Enigmatyczne Ostrakony składają się z dwóch części: zagadki/tabliczki oraz przedmiotu, który należy znaleźć. Na pierwszym elemencie Enigmatycznego Ostrakonu znajdziesz wskazówkę dotyczącą lokalizacji przedmiotu. Nie będzie to bezpośrednio wskazane miejsce, a raczej podpowiedz, w jakiej lokacji możesz rozejrzeć się za danym obiektem.

Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...