Assassin's Creed Odyssey - poradnik do gry

Pephka Assassin's Creed Odyssey poradnik, solucja

Na wyspie Pephka, znajdującą się na południowej części mapy, znajdziesz kilka misji pobocznych. Większość z nich będzie dotyczyć Minotaura, który nawiedza tamtejszą okolicę.

Minotaur na siłę

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną.

Opis: Po rozpoczęciu misji dotyczącej Minotaura dostaniesz 3 wyzwania, które musisz wykonać zanim zmierzysz się z potworem - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Po rozpoczęciu misji dotyczącej Minotaura dostaniesz 3 wyzwania, które musisz wykonać zanim zmierzysz się z potworem. Twoje wyzwanie będą polegać na odnalezieniu synów farmera, wydobyciu skarbu z podwodnej jaskini oraz pokonaniu przeciwnika na arenie. Są to zadania bardzo proste i trwające kilka minut. Po wykonaniu wyzwań wróć do mężczyzny, to zakończy misję.

Co spoczywa pod powierzchnia

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną po wykonaniu misji Minotaur na siłę - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną po wykonaniu misji Minotaur na siłę.

Opis: Po rozpoczęciu misji będziesz musiał porozmawiać z wojownikami, zaprowadzą cię oni do jaskini, w której znajduje się Minotaur - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Po rozpoczęciu misji będziesz musiał porozmawiać z wojownikami, zaprowadzą cię oni do jaskini, w której znajduje się Minotaur. Tam porozmawiasz z Minotaurem i będziesz musiał zabić pojawiających się wojowników.

Po pokonaniu przeciwników wyprowadź Minotaura z jaskini - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Po pokonaniu przeciwników wyprowadź Minotaura z jaskini. Po rozmowie z nim zakończy się misja.

Koniec byczenia się

Start misji: Rozmowa z Minotaurem, po wykonaniu zadania Co spoczywa pod powierzchnią - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Rozmowa z Minotaurem, po wykonaniu zadania "Co spoczywa pod powierzchnią".

Opis: Ostatnia misja dotycząca Minotaura będzie dotyczyć uwolnienia kobiety - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Ostatnia misja dotycząca Minotaura będzie dotyczyć uwolnienia kobiety. Jest ona przetrzymywana w jaskini w Zakros. Namierz ją za pomocą orła, a potem wskocz do jaskini i wypuść ją na zewnątrz. Po uratowaniu jej porozmawiaj z nią, to zakończy misję. Dodatkowo dostaniesz informacje dotyczące czciciela Melite.

Bravely Ran Away

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną pragnącym popełnić samobójstwo - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z mężczyzną pragnącym popełnić samobójstwo.

Opis: Mężczyzna da ci zadanie polegające na przyniesieniu części jego zbroi - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Opis: Mężczyzna da ci zadanie polegające na przyniesieniu części jego zbroi. Pierwszą część znajdziesz w Warrior's Archery Range. Możesz dostać sie tam po cichu chodząc po krawędzi budynku. Równie skuteczną metodą będzie wybicie straży i zebranie ekwipunku.

Drugą część w Forcie Lato - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Drugą część w Forcie Lato. Tam najlepiej biec do skarbu, na szybko go wyjąć i bezproblemowo opuścić fort. Jest w nim tyle przeciwników, że walka z nimi będzie trwać znacznie dużej niż cała misja. Po powrocie do mężczyzny zakończy się misja.

Wielki Minotaur

Start misji: Porozmawiaj z chłopcem - Pephka - Assassins Creed Odyssey - poradnik do gry

Start misji: Porozmawiaj z chłopcem.

Opis: Misja ta polega za chodzeniu za chłopcem i odpowiadaniu na jego pytania. Jest to krótkie przejście trwające niecałe 2 minuty (jeśli słucha się dialogów).