Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tomb Raider - trofeum w Shadow of the Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis srebrnego trofeum Tomb Raider gry Shadow of the Tomb Raider. Osiągnięcie to otrzymuje się za ukończenie wszystkich głównych grobowców wyzwań (Challenge Tombs).

1 - Tomb Raider - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
W trakcie gry do zbadania jest 9 głównych grobowców wyzwań - Tomb Raider - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

W trakcie gry do zbadania jest 9 głównych grobowców wyzwań. Pojawiają się one na mapie po tym jak znajdziesz się w ich pobliżu lub po tym jak dowiesz się o ich istnieniu (np. z mapy lub od napotkanych postaci niezależnych). Po dotarciu do znacznika na mapie musisz rozpocząć eksplorację opcjonalnego grobowca. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że niektóre grobowce są początkowo niedostępne i Lara musi zdobyć odpowiednie nowe elementy ekwipunku (np. wciągarkę albo strzelbę). Oto lokacje z grobowcami:

  1. Peruwiańska dżungla - 2 grobowce wyzwań
  2. Kuwak Yaku - 1 grobowiec wyzwań
  3. Ukryte Miasto - 3 grobowce wyzwań
  4. Cenotes - 1 grobowiec wyzwań
  5. Misja San Juan - 2 grobowce wyzwań
Szczegółowy opis odnalezienia każdego grobowca i przejścia przez niego (rozwiązania zagadek) znajdziesz w rozdziale Grobowce wyzwań w naszym poradniku - Tomb Raider - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Szczegółowy opis odnalezienia każdego grobowca i przejścia przez niego (rozwiązania zagadek) znajdziesz w rozdziale Grobowce wyzwań w naszym poradniku. Grobowiec jest uznawany za ukończony po tym jak dotrzesz do interaktywnej kapliczki podobnej do tej z powyższego obrazka i ją zbadasz. Lara nagradzana jest wtedy nową umiejętnością.

Uwaga - Na potrzeby tego osiągnięcia musisz zbadać tylko 9 grobowców z podstawowej wersji gry. Nie musisz zajmować się kolejnymi grobowcami wyzwań dostępnymi w ramach dodatkowej zawartości.