Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rewolwerowiec - trofeum w Shadow of the Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis brązowego trofeum Rewolwerowiec (Gunslinger) gry Shadow of the Tomb Raider. Osiągnięcie to jest przyznawane za trafienie trzy razy w głowę z pistoletu w ciągu trzech sekund.

Uwaga - Możesz przegapić to trofeum w trakcie przechodzenia gry. Wymusza ono wyeliminowanie przeciwników w specyficzny sposób. Po ukończeniu gry w odwiedzonych już wcześniej lokacjach nie pojawiają się nowi wrogowie!

Trofeum to wymaga pewnych umiejętności, ale również trochę szczęścia - Rewolwerowiec - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Trofeum to wymaga pewnych umiejętności, ale również trochę szczęścia. Pierwsze dobre miejsce do powalczenia o zdobycie go to wykopaliska w Cazumel, czyli w pierwszej lokacji gry. Lara natrafi tu na pokazaną na obrazku grupę trzech przeciwników. Możesz łatwo zakraść się w ich pobliże chowając się w krzakach i na spokojnie przygotować się do oddania strzałów.

Postaraj się szybko zabić dwóch pierwszych wrogów (najlepiej gdyby stali w linii prostej), dzięki czemu będziesz miał trochę więcej czasu na zabicie ostatniego z nich. Nie oszczędzaj amunicji, ale pamiętaj, że liczą się tylko trafienia w głowę.

Jeśli nie udało ci się zdobyć osiągnięcia to przejdź do kolejnej sekcji wykopalisk - Rewolwerowiec - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Jeśli nie udało ci się zdobyć osiągnięcia to przejdź do kolejnej sekcji wykopalisk. Także i w tym przypadku wpadniesz na grupę trzech przeciwników i pokazuje ich dołączony obrazek. Tak samo jak wcześniej poświęć trochę czasu żeby ustawić się w dobrym miejscu. Jeżeli i ta próba zakończy się niepowodzeniem to zatrzymaj grę i załaduj ostatni punkt kontrolny. Raz jeszcze znajdziesz się w pobliżu najemników i będziesz mógł spróbować ponownie.

O trofeum możesz też oczywiście powalczyć w innych lokacjach, ale trudniej może być wtedy znaleźć trzech ustawionych blisko siebie wrogów i to takich, którzy nie korzystają z nakryć głowy.