Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pierwsza krew - trofeum w Shadow of the Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis brązowego trofeum Pierwsza krew (First Blood) gry Shadow of the Tomb Raider. Osiągnięcie to jest przyznawane za zlikwidowanie przeciwnika po cichu ze ściany z błotem.

Uwaga - Możesz przegapić to trofeum w trakcie przechodzenia gry. Wymusza ono wyeliminowanie jednego z przeciwników w specyficzny sposób. Po ukończeniu gry w odwiedzonych już wcześniej lokacjach nie pojawiają się nowi wrogowie!

1 - Pierwsza krew - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
Pierwsza okazja do odblokowania tego trofeum pojawia się w Kuwak Yaku, a konkretnie po tym jak po raz pierwszy dotrzesz do lokacji, w której Lara może nałożyć błotny kamuflaż - Pierwsza krew - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pierwsza okazja do odblokowania tego trofeum pojawia się w Kuwak Yaku, a konkretnie po tym jak po raz pierwszy dotrzesz do lokacji, w której Lara może nałożyć błotny kamuflaż. Ma to miejsce po zbliżeniu się do obozu najemników w ramach głównego zadania Path of the Living. Musisz ustawić się w błocie (obrazek 1) i wcisnąć odpowiedni przycisk.

2 - Pierwsza krew - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
Jednym z zastosowań kamuflażu jest możliwość ukrywania się przy ścianach pokrytych błotem - Pierwsza krew - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Jednym z zastosowań kamuflażu jest możliwość ukrywania się przy ścianach pokrytych błotem. Jedna z takich ścian znajduje się w okolicy. Po tym jak ukryjesz się zaczekaj na przybycie przeciwnika i wciśnij przycisk wykończenia.

Jeśli przegapisz okazję do zdobycia trofeum to pamiętaj o tym trofeum w innych lokacjach gdzie pojawia się możliwość skorzystania z błotnego kamuflażu.