Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Legendarny łowca - trofeum w Shadow of the Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider poradnik, solucja

Na stronie znajduje się opis brązowego trofeum Legendarny łowca (Legendary Hunter) gry Shadow of the Tomb Raider. Osiągnięcie to jest przyznawane za upolowanie pięciu rzadkich zwierząt.

1 - Legendarny łowca - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
Do rzadkich zwierząt zaliczają się czarne wilki, kapibary albinoskie, orły, jaguary cesarskie i kondory - Legendarny łowca - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Do rzadkich zwierząt zaliczają się czarne wilki, kapibary albinoskie, orły, jaguary cesarskie i kondory. Na potrzeby odblokowania trofeum najlepiej zainteresować się kondorami oraz orłami, gdyż możesz na nie polować już w początkowej fazie gry i ponadto spotyka się je w więcej niż jednej głównej lokacji.

Dobre miejsce do polowania na kondory to wrak samolotu w peruwiańskiej dżungli gdzie przebywał Jonah.

2 - Legendarny łowca - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry
Dobre miejsce do polowania na orły to wejście do głównych ruin w Kuwak Yaku - Legendarny łowca - trofeum w Shadow of the Tomb Raider - Shadow of the Tomb Raider - poradnik do gry

Dobre miejsce do polowania na orły to wejście do głównych ruin w Kuwak Yaku. W obu przypadkach na mapie świata widoczna jest ikona potwierdzająca występowanie rzadkiego gatunku. Do zabijania orłów i kondorów używaj łuku i przy celowaniu bierz poprawkę na to, że strzałę posyłasz w stronę przemieszczającego się celu.

Dodatkowym ułatwieniem jest to, że dzikie zwierzęta "odradzają się" podobnie tak jak zwykłe gatunki. Wystarczy oddalić się od obszaru polowań, a po powrocie powinny pojawić się nowe okazy. Upoluj na potrzeby osiągnięcia pięć dowolnych okazów (mogą to być zwierzęta z tego samego gatunku, np. 5 orłów).