Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jimmy The Spark Barlow | Bossowie w Vampyr Vampyr poradnik, solucja

Ta strona została poświęcona walce z bossem Jimy "The Spark" Barlow. Ponownie czeka cię walka z ludzkim bossem, tym razem jednak wyposażonym w miotacz płomieni. Jest to jeden z łatwiejszych do pokonania bossów w grze.

Poziom bossa: 16 - Jimmy The Spark Barlow | Bossowie w Vampyr - Vampyr - poradnik do gry

Poziom bossa: 16

Kiedy go spotkasz?: Rozdział III, końcówka misji "Święty Smutas z East Endu".

Poziom trudności walki: 2/10

  • Gdy wejdziesz do magazynu natkniesz się na Jimmy'ego. Ten boss wyposażony jest w miotacz płomieni, jednak jest bardzo wolny, a ataki jego miotacza są banalne do ominięcia.
  • Oprócz bossa, pojawi się również dwójka opcjonalnych przeciwników, który będą odradzać się do końca walki. Najlepiej ich pominąć i skupić ataki na bossie.
  • Wystarczy unikać płomienia, zachodzić bossa od boku i atakować z pomocą silnych ataków. Boss jest dość ospały i zadaje dość niskie obrażenia.
  • Ten pojedynek nie powinien sprawić ci większych problemów. Jeśli jednak nie radzisz sobie, pamiętaj, że możesz pozyskać sporo krwi z opcjonalnych wrogów i postawić na ataki dystansowe, którymi będziesz raził bossa.