Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Co zrobić z Dorothy Crane w Vampyr? Vampyr poradnik, solucja

Dorothy Crane to filar Whitechapel, ważna postać w grze Vampyr. Podczas Rodziału II: Biały Fartuch, będziesz miał okazję zadecydować, co zrobić z tą postacią. Wykonując misję "Szantaż w Whitechapel", dotrzesz do jej ośrodka, w którym możesz zdecydować, co zrobić z upartą kobietą.

1 - Co zrobić z Dorothy Crane w Vampyr? - Vampyr - poradnik do gry
  1. Możesz oszczędzić kobietę, ale ta ma zrezygnować z dalszego szantażowania Lady Ashbury. To bardzo korzystna opcja - gdyż następnej nocy, kobieta będzie żywa i normalnie będzie pracowała w swoim zakładzie. To jedyna opcja, która pozwoli utrzymać Dorothy Crane przy życiu. Jest to szczególnie ważne, ponieważ u Dorothy można kupić formułę na ostatni rząd leków grze.
  2. Możesz od razu wyssać krew kobiety i zakończyć jej żywot. Zyskasz spory zastrzyk doświadczenia, choć dzielnica rzecz jasna odczuje utratę swojego filara. Stan zdrowia znacząco się zmniejszy i mieszkańcy będą częściej chorować.
2 - Co zrobić z Dorothy Crane w Vampyr? - Vampyr - poradnik do gry
  1. Możesz oczarować kobietę - ta zapomni o szantażu i nie będzie już sprawiała problemów Lady Ashbury. Niestety, Dorothy przez to postrada zmysły i następnej nocy zniknie. Później możesz wrócić do jej ośrodka, a odnajdziesz ją przekształconą w skala na 24 poziomie. Kobieta jest dość silna i tworzy silne ataki gazowe - po jej śmierci zdobędziesz klucz, który otwiera skrzynkę obok, gdzie zdobędziesz m.in. trochę nowych lekarstw.