The Sims 4 - poradnik do gry

Nauki kosmiczne | Umiejętności w Sims 4 The Sims 4 poradnik

Nauki kosmiczne

Umiejętność ta służy tylko i wyłącznie budowie i ulepszaniu rakiety, którą Sim lata w kosmos - Nauki kosmiczne | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Umiejętność ta służy tylko i wyłącznie budowie i ulepszaniu rakiety, którą Sim lata w kosmos. Aby się jej nauczyć kup rakietę, albo zdobądź ja jako nagrodę w karierze astronauty. Umiejętności tej uczysz się podczas budowy owej rakiety (kliknij na platformie i wybierz "Buduj" - koszt to 1 000 Simoleonów). Następnie będziesz rozwijać umiejętność podczas ulepszania kolejnych jej modułów. Osiąganie kolejnych poziomów daje szybsze budowanie i odbudowywanie rozbitej rakiety oraz możliwość ulepszania rakiety w postaci m.in.: powiększenia zbiorników paliwa, ulepszenia dysz rakietowych, powiększenia ładowni, zamontowania dział jonowych, czy zamontowania automatycznego komputera wspomagającego lądowanie (co zmniejsza prawdopodobieństwo rozbicia się).

Aby polecieć w kosmos wystarczy kliknąć na rakiecie i wybrać Badaj kosmos - Nauki kosmiczne | Umiejętności w Sims 4 - The Sims 4 - poradnik do gry

Aby polecieć w kosmos wystarczy kliknąć na rakiecie i wybrać "Badaj kosmos". Wtedy Sim poleci rakietą i nie będzie go kilka godzin. Podczas tych wypraw bardzo często pojawiają się informacje o ich przebiegu i konieczność wybrania przez Ciebie dalszego postępowania Twojego Sima. Z kosmosu możesz przywieźć bardzo wiele ciekawych obiektów.