The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

Złap mnie, jeśli potrafisz! Poradnik do gry The Raven: Legacy of a Master Thief zawiera szczegółowy opis przejścia gry. Znajdziesz w nim wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozwiązania zagadek i ukończenia śledztw. W tekście opisano również dostępne w grze osiągnięcia.

Poniższy poradnik stanowi solucję gry The Raven: Legacy of Master Thief - będącej grą przygodową, podzieloną na trzy rozdziały. Pierwszy, The Eye of The Sphinx, zakończył się w momencie uśpienia naszego protagonisty, konstabla Antona Zellnera, przed Dr Gebhardta. Rozdział drugi, o nazwie "Ancestry of Lies", rozpoczyna się kilka minut później, gdy nasz podopieczny jest wciąż pod działaniem środka odurzającego - dlatego też można odnieść wrażenie, że wysiadła nam karta graficzna, jest to jednak efekt zamierzony. Z kolei rozdział trzeci - A Murder of Ravens - wieńczy całą opowieść i mamy tu okazję pokierować krokami kolejnej postaci -Patricii.

Swoją przygodę rozpoczniemy w słynnym Orient Expresie - The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry
Swoją przygodę rozpoczniemy w słynnym Orient Expresie

W grze sterujemy szwajcarskim konstablem Antonem Jakobem Zellnerem, którego poznajemy podczas podróży Orient Expressem przez Alpy. Nie będzie to jedyna lokacja, w jakiej pomożemy mu rozwikływać zagadki kryminale. Na naszej trasie znajdzie się między innymi statek wycieczkowy oraz Kair. Dość istotną role pełnią w grze dialogi, które pozwalają nam poznać ważne fakty i wydarzenia związane z fabułą.

Antoni "HAT" Józefowicz (www.gry-online.pl)

Informacje o The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

Autor : Antoni HAT Józefowicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 102 .

Popularne strony w The Raven: Legacy of a Master Thief - poradnik do gry

The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270253The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270252The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270251The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270250The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270249The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270248The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270247The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-09-25 - 270246The Raven: Dziedzictwo mistrza złodziei - screen - 2013-07-30 - 267093