Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter - poradnik do gry

Neverwinter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój postaci w Neverwinter | Bohater Neverwinter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Rozwój postaci

Gra stara się przez cały czas rozwijania postaci przypominać o ważnych elementach, które po osiągnięciu pewnych poziomów odblokujesz. Te przypomnienia pojawiają się w postaci podpowiedzi, a ważniejsze zobaczysz w specjalnym panelu widocznym po osiągnięciu nowego poziomu (panel New Unlocks zobaczyć możesz wciskając klawisz "U").

Poza nowościami, informacjami o możliwości uczestniczenia w nowych trybach rozgrywki w panelu New Unlocks widzieć będziesz serię bloków będącymi odnośnikami przenoszącymi cię do okna gdzie możesz rozdać punkty umiejętności i talentów lub bloków które otwierają skrzynkę z nagrodami po osiągnięciu now - Rozwój postaci w Neverwinter | Bohater - Neverwinter - poradnik do gry

Poza nowościami, informacjami o możliwości uczestniczenia w nowych trybach rozgrywki w panelu New Unlocks widzieć będziesz serię bloków będącymi odnośnikami przenoszącymi cię do okna gdzie możesz rozdać punkty umiejętności i talentów lub bloków które otwierają skrzynkę z nagrodami po osiągnięciu nowego poziomu lub dają nowe zadanie.

Przez pierwsze kilka poziomów uczyć się będziesz tak samej gry jak i konkretnej klasy, z początku nowe umiejętności odblokowywać będą się same, później będziesz wybierał, co chcesz rozbudować. Do dziesiątego poziomu cały czas będzie działo się coś nowego, później już trochę mniej:

1: Rozpoczynasz grę na pierwszym poziomie i dostajesz pierwszą umiejętność Nieograniczoną, możesz też używać umiejętności taktycznych (klawisz "Shift")

2: Dostajesz drugą umiejętność Nieograniczoną

3: Pierwsza umiejętność Spotkaniową (klawisz "Q")

4: Pierwsza umiejętność Dzienną (klawisz "1") oraz pierwsza umiejętność pasywna (Cechę klasową)

5: Druga umiejętność Spotkaniową (klawisz "E")

6: Od tego poziomu gra nie będzie już dawać ci z góry określonych umiejętności, zamiast tego co poziom dostaniesz jeden punkt na wybranie którego skilla chcesz wykupić lub ulepszyć

7: Odblokowanie trzeciej umiejętności Spotkaniowej(klawisz "R")

10: Odblokowanie mechaniki klasowej (klawisz "Tab"), dwa punkty Atrybutów do rozdania oraz możliwość dodania swoich pierwszych talentów (Feats), od 10 poziomu możesz akceptować Dzienne zadania, brać udział w rozgrywkach PvP oraz możesz zacząć tworzyć przedmioty (crafting)

11: Możliwość korzystania z inwokacji

16: Możliwość rozpoczęcia zadania "Towarzysz" w Enklawie Protektora umożliwiającego posiadanie towarzyszy.

19: Druga umiejętność Dzienna (klawisz "2")

20: Dwa punkty atrybutów do rozdania, odblokowanie umiejętności jazdy na wierzchowcach (Mountach), odblokowanie ulepszania umiejętności do trzeciego poziomu (rank 3)

30: Po jednym punkcie Atrybutów na każdą umiejętność oraz możliwość wyboru Paragon Path, czyli ścieżki rozwoju postaci.

40: 2 punkty Atrybutów do rozdania

50: 2 punkty Atrybutów do rozdania

60: Po jednym punkcie Atrybutów na każdą umiejętność