Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter - poradnik do gry

Neverwinter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gauntlgrym (60) | Mapy Neverwinter Neverwinter poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Gauntlgrym (60)

Mapa Gauntlgrym od strony Luskańskiej (strona Dezoluńska to lustrzane odbicie) - Gauntlgrym (60) | Mapy Neverwinter - Neverwinter - poradnik do gry
Mapa Gauntlgrym od strony Luskańskiej (strona Dezoluńska to lustrzane odbicie)

Gauntlgrym to mapa, do której dostęp można uzyskać jedynie będącz członkiem gildii, która wybrała jedną z frakcji: Korsaże z Luskan lub Odkrywcy z Dezolun. Nie ma znaczenia jak gildia jest duża i czy masz grupę czy nie, wymagana jest jedynie przynależność do gildii.

W Gauntlygrym na ogół nie dzieje się zbyt wiele, jednak podczas serii trzech wydażeń godzinowych (rozpoczynających się od Żelaznego Tybernakulum) gracze mogą pomagać w ukończeniu różnych faz wydażenia odbywajacego się na całej mapie, mogą walczyć w trybie dominacji dla 40 osób i wchodzić do lochów.

Dwie frakcje rywalizują ze sobą w trybach PvE i PvP aby zdobywać dodatkowe wmocnienia i dostęp do lepszych lochów.

Frakcja, która wygra w pierwszej fazie dostaje buffy w PvP, natomiast zwycięzcy PvP dostaną możliwość wejścia do dodatkowych lochów.

Faza 1 - Żelazne Tybernakulum, czas: 30 minut

Celem tej fazy jest zdobycie jak największej ilości punktów wypełniając kolejne zadania, punkty gra rozdaje za zdobycie stajni i kuźni, zbieranie i oddawanie w odpowiednim czasie przedmiotów wypadających z potworów w tej lokacji lub tych znajdowanych w różnych obiektach.

Zdobycie kuźni polega na zabiciu trzech golemów i rozpaleniu ponownie ognia, natomiast do przejęcia stajni potrzebne jest wznowienie pracy pomp po zabiciu takich samych trzech golemów

Faza 2 - Zbrojownia Moradina, czas: 30 minut

W tej fazie przeciwnicy na mapie są słabsi, a punkty zbierać możesz nie tylko poprzez wykonywanie kolejnych zadań, ale też dzięki zwycięztwom w meczu PvP 20vs20.

Pierwszym zadaniem PvE w tej fazie jest budowa katapult i wyposażenie ich w amunicję. Drewno i płomienne skały wymagane do tego znajdziesz wszędzie na mapie w postaci obiektów wózka z drewnem i głazu magmy.

Kolejnym etapem jest doprowadzenie giganta Amusuda do sali głównej, a następnie dostarczenie jedzenia i krasnoludzkich artefaktów do Sali.

Ostatnim etapem jest załadowanie ziemi oraz ognia do wózków poniżej sali głównej.

Cały czas, podczas trwania tych etapów PvE odbywa się walka PvP, w obu trybach gracze zdobywają punkty za wykonywanie zadań, dostarczanie przedmiotów, zabijanie przeciwników, graczy, zdobywanie punktów dominacji czy wygrywanie meczy.

W nagrodę za tę fazę jest dostęp do lochów Krypta Fardelvera dla obydwu drużyn, drużyna zwycięzka może natomiast wejść do Krypty Krasnoludzkiego Króla, gdzie wypadają lepsze przedmioty.

Faza 3 - Dezoluńskie Krypty, czas: 30 minut

Lochy w Gauntlgrym dostępne są jedynie, gdy posiadasz przedmioty automatycznie przyznawanie uczestnikom po ukończeniu poprzednich faz. O ile jednak Krypta Fardelvera wymaga tylko jednego takiego przedmiotu, o tyle Krypta Krasnoludzkiego Króla wymaga obu.

Tylko przez 30 minut można odwiedzać te lochy.