Recenzje gier strategicznych PC 11
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Strategiczne na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 540 tekstów spełniających te kryteria.
Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2008
Nowa rasa, więcej jednostek, artefaktów i umiejętności – wszystko to urozmaica rozgrywkę i korzystnie wpływa na grywalność. Zarówno hardcorowi gracze jak i nowicjusze powinni być zadowoleni.
Heroes of Might & Magic V: Dzikie Hordy - recenzja gryEscape from Paradise City - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2008
Escape from Paradise City zalicza się do gatunku, w którym znajdziemy takie pozycje jak dwie części Gangsters, Gangland i słabiutkie Chicago 1930. Jak na ich tle wypada opisywana produkcja?
Escape from Paradise City - recenzja gryUniverse at War: Earth Assault - recenzja gry
recenzja gry18 stycznia 2008
Universe at War jest bardzo udanym RTS-em i godnym następcą Empire at War. Przy grze można w miły sposób spędzić wiele zimowych wieczorów.
Universe at War: Earth Assault - recenzja gryEmpire Earth III - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2008
Trzecia odsłona Empire Earth to ledwie cień pierwszych dwu. Grę zredukowano i spłycono niemiłosiernie, dramatycznie wręcz upraszczając praktycznie każdy jej aspekt.
Empire Earth III - recenzja gryAge of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2007
Najnowszy dodatek do gry Age of Empires III jest swego rodzaju ewenementem. Jak dotąd nie zdarzyło się, aby którakolwiek z wcześniejszych odsłon cyklu dorobiła się dwóch rozszerzeń.
Age of Empires III: The Asian Dynasties - recenzja gryThe Settlers: Narodziny Imperium - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2007
Cieszy, że twórcy zawrócili z drogi, jaką podążyli opracowując Dziedzictwo Królów i nowa część stanowi po części powrót do korzeni serii. Z drugiej strony uproszczona rozgrywka i ekonomia nie są na pewno tym, czego mogliby sobie życzyć fani.
The Settlers: Narodziny Imperium - recenzja grySimCity Społeczności - recenzja gry
recenzja gry22 listopada 2007
Społeczności to świetny przykład na to, że idea stworzona przez Willa Wrighta była strzałem w dziesiątkę. Nie warto jej zmieniać.
SimCity Społeczności - recenzja gryKompania Braci: Na linii frontu - recenzja gry
recenzja gry25 października 2007
Kompania Braci: Na Linii Frontu to praktycznie nie dodatek, ale prawie zupełnie nowa gra, wręcz sequel. Z dwiema zajmującymi kampaniami, taką samą liczbą nowych, armii i przede wszystkim niesamowitym trybem multiplayer.
Kompania Braci: Na linii frontu - recenzja gryWorld in Conflict - recenzja gry
recenzja gry28 września 2007
Walczący o demokrację Jankesi, ograniczenie ekonomii i skupienie się na taktyce, współpraca w multiplayerze i niski poziom trudności - oto World in Conflict.
World in Conflict - recenzja gryMedieval II: Total War - Królestwa - recenzja gry
recenzja gry21 września 2007
Tym razem CA przeszło samo siebie. Dostaliśmy cztery rozbudowane kampanie, z których każda działa jak samodzielna w pełni rozwinięta gra. W każdej mamy nowe oddziały, strony konfliktu, mapy i, co cieszy, kilka unikalnych zasad rozgrywki.
Medieval II: Total War - Królestwa - recenzja gryTheatre of War: Pola zagłady - recenzja gry
recenzja gry4 września 2007
A jeżeli po przeczytaniu tej recenzji nadal zadajecie sobie hamletowskie pytanie „kupić czy nie kupić”, to przynajmniej posłuchajcie dobrej rady i pod żadnym pozorem nie ściągajcie dema, by pomóc sobie w podjęciu decyzji.
Theatre of War: Pola zagłady - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gry
recenzja gry27 sierpnia 2007
Staje się tradycją, iż drugi dodatek do Cywilizacji zupełnie przyćmiewa to, co zaproponował jego poprzednik. Beyond the Sword – najnowsze rozszerzenie do Cywilizacji 4 zjada na śniadanie Warlords.
Sid Meier's Civilization IV: Beyond the Sword - recenzja gryThe Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2007
Sądząc po sukcesie, jaki zapewne odniesie ten tytuł, wypada tylko pogratulować joowodowym specom od reklamy. Znają się bowiem na swej robocie!
The Guild 2: Piraci Starego Świata - recenzja gryHospital Tycoon - recenzja gry
recenzja gry26 czerwca 2007
Czy Theme Hospital doczekał się godnego następcy? Czy reanimacje hitów sprzed lat mają sens? Czy są one w stanie sprawić, że nieco stare już produkcje zabłysną na nowo?
Hospital Tycoon - recenzja gryUFO: Extraterrestrials - recenzja gry
recenzja gry18 maja 2007
Mimo nieudolnej odtwórczości gra wciąga, a dzięki turom oferuje o wiele więcej miodu niż produkcje Altara. Oparto ją w końcu o koncept, który sam w sobie jest genialny i pozostanie takim przez wiele kolejnych lat.
UFO: Extraterrestrials - recenzja gryAncient Wars: Sparta - recenzja gry
recenzja gry15 maja 2007
To bardzo nierówny tytuł, który mógł być znakomitą alternatywą dla wszystkich Age of Empires i nowego Anno. Tak nie jest, aczkolwiek zapewne niejeden przy Sparcie będzie się doskonale bawił.
Ancient Wars: Sparta - recenzja gryCommand & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry
recenzja gry30 marca 2007
Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.
Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja grySupreme Commander - recenzja gry
recenzja gry22 marca 2007
Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.
Supreme Commander - recenzja gryUFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry
recenzja gry21 marca 2007
Po latach dreptania śladami Enemy Unknown, Altar stworzył coś, co jest nową jakością. Trzecia część sagi to nie tylko zupełnie inny świat, ale i garść interesujących pomysłów.
UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gryWar Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry
recenzja gry14 marca 2007
War Front: Turning Point ma zadatki na prawdziwego kopciuszka. Zrodzony w węgierskim studiu Digital Reality, w zapowiedziach obiecujący wspaniałą fabułę i jednostki niewidziane w żadnym innym RTS-ie w realiach II WŚ.
War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gryEuropa Universalis III - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2007
EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.
Europa Universalis III - recenzja gryBattlestations: Midway - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2007
Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...
Battlestations: Midway - recenzja gryMaelstrom - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2007
Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.
Maelstrom - recenzja gryTwierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gry