Unreal Engine 5 jest idealny do mrocznych gier; Layers of Fear to udowodni
Bloober Team zaprezentował nowy trailer Layers of Fear. Materiał ukazuje rozmaite zastosowania Unreal Engine 5.
Bloober Team i Anshar Studios podzieliły się ze światem nowym zwiastunem nadchodzącego Layers of Fear. Trailer skupia się na technicznych aspektach produkcji, która – przypomijmy – powstaje na Unreal Engine 5.
Technologia w służbie atmosfery
Wśród najważniejszych zastosowań nowego silnika firmy Epic Games w dwuminutowym materiale wymienono:
- system oświetlenia Lumen – odpowiadający dynamiczną grę światła i cienia;
- obsługę ray tracingu, która ma pomóc w tworzeniu realistycznego środowiska;
- system Niagara – pozwalający uzyskać zaawansowane efekty cząsteczkowe.
To nie wszystkie wizualne „atrakcje”, jakie ma zaoferować Layers of Fear. Gra będzie wspierać technologie Nvidia DLSS oraz Intel XeSS, które mają pomóc w osiągnięciu zadowalającej wydajności. Powinno to zapewnić płynne doznania w rozdzielczości 4K oraz wsparcie dla HDR – niezależnie od tego, czy odbiorca zdecyduje się na wersję PC, czy konsolową.
W zwiastunie twórcy stawiają śmiałą tezę, że wszystkie wymienione nowinki technologiczne pozwolą wykreować jeszcze bardziej immersyjny świat rodem z koszmaru.
Trzecia część w serii horrorów
Layers of Fear będzie trzecią częścią serii. Mimo że tytuł jest zbliżony do tego „jedynki”, tegoroczna odsłona zaoferuje świeżą historię. Premiera gry została zaplanowana na czerwiec 2023 roku. Produkcja ukaże się na PC oraz konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.