World of Goo - poradnik do gry

World of Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

World of Goo - poradnik do gry

Poradnik, który widzisz przed sobą, powstał w oparciu o angielską wersję programu - World of Goo - poradnik do gry

Poradnik, który widzisz przed sobą, powstał w oparciu o angielską wersję programu. Jest to bogato ilustrowany przewodnik po każdym poziomie gry, zdradzający sposób na ich pokonanie każdego z nich.

Zapamiętaj, że rozwiązania w niektórych przypadkach są tylko proponowane. Gra ma to do siebie, iż czasem przejście danego etapu bardziej zależy od wyobraźni grającego. Niemniej dołożyłem wszelkich starań, by sugerowane działanie było najprostszym z możliwych i przez to godne Twojego zainteresowania.

W każdym levelu należy uratować konkretną liczbę goo, czyli innymi słowy bohaterów rozgrywki, w dalszej części poradnika nazywanych też glutami. Wymagane minimum zawsze widzisz na ekranie, więc zrezygnowałem z podawania takiej informacji.

Każdą planszę można ponadto przejść w sposób niemalże perfekcyjny, co definiują kryteria OCD (skrót od Obsessive Completion Distinction). O wymogach dowiesz się albo z tutejszej lektury, albo podczas gry klikając odpowiednią zakładkę. Zawsze chodzi o uratowanie większej liczby stworków, zmieszczenie się w limicie posunięć lub o zaliczenie zadania w określonym czasie. O powodzeniu świadczy wywieszona chorągiewka. W poradniku znajdziesz szczegółowe opisy tych niewątpliwie prestiżowych osiągnięć.

Niekiedy program rozdwaja drogę na mapie, umożliwiając graczowi wybór następnego poziomu. Jeżeli więc nie widzisz tekstu poświęconego konkretnej planszy, sprawdź w innym miejscu poradnika, być może ja obrałem inna kolejność.

Na każdym etapie można spotkać przynajmniej jeden, łatwo zauważalny znak z istotnymi informacjami na temat fabuły albo z podpowiedziami co do rozwiązania. Choćby dla tych pierwszych wiadomości, warto za każdym razem zapoznać się z jego treścią.

Życzę jak najmniej glutowych masakr i przede wszystkim dobrej zabawy.

1 - World of Goo - poradnik do gry

Informacje o World of Goo - poradnik do gry

Autor : Daniel Thorwalian Kazek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 54, ilustracje: 259 .

Popularne strony w World of Goo - poradnik do gry

World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125941World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125940World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125939World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125938World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125937World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125936World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125935World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125934World of Goo - screen - 2008-12-01 - 125933

07.01.2009 22:36
CHESTER80
92
Nintendomaniak

ha ha, poradnik do WoG, koniec świata :) Swoją drogą każdy 'klasyk' musi mieć swój poradnik na GOLu.

07.01.2009 22:54
odpowiedz
claudespeed18
126
error

ta gra wymiata, demko z CDA przeszedlem jednym tchem i chcialbym wiecej :D, jak gra wyjdzie w Polsce to chyba zakupie albo zaczekam az CDA da pelniaka heh ale to jeszcze troche :/

30.01.2009 13:02
odpowiedz
Kozi89
93
Legend

Pół miasta schodziłem i nigdzie nie było:/

30.01.2009 14:25
odpowiedz
Łysy Samson
92
Bass operator

Chester - gra w niektórych momentach może przysporzyć kłopotów (jak każda gra logiczna)
Kozi - z tego co wiem, to gra ta jest sprzedawana na razie wyłącznie drogą sieciową, choćby na Steamie. Prawa do wydawania w naszym kraju ma City Interactive, więc może wkrótce zrobią wersję pudełkową (jeśli jeszcze nie zrobili).

30.01.2009 15:53
odpowiedz
hedasw
104
Generał

Gry w Polskich sklepach jeszcze nie ma, ale zajmuje się nią rzeczywiście City Interactive http://www.city-interactive.com/pl/opisy-pelne/world-of-goo.html - wyjdzie w cenie 19,99 zł, więc opłaca się czekać. Teraz dostępna jest na Steamie za bodajże 20 euro (więc się nie opłaca).

30.01.2009 20:48
odpowiedz
edzio12312
6
Legionista

Moim zdaniem ta gra jest taka łatwa że nie potrzeba do tego poradnika, wystarczy troche pomyśleć

30.01.2009 23:33
odpowiedz
bitzz
48
Konsul

Może niedługo dadzą poradnik do Sapera, ten też przysparza czasami kłopotów... -.-

30.01.2009 23:57
odpowiedz
Ortheon
25
Centurion

co do poradnika.....byl w CD-A chyba na ostatnie urodzinki ;d ale w dziale NA LUZIE ;d

A gierka rzeczywiscie super ;d

22.04.2009 19:12
odpowiedz
LordVader1
11
Generał

Bardzo dobry poradnik, ale jestem pewien, że każdy przejdzie tą grę nawet bez poradnika.