Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Poradnik do gry Hitman: Contracts przygotowany jako optymalny sposób przejścia na najwyższym poziomie trudności. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin).

2 czerwca 2004Autor solucji: Zodiac (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Hitman: Contracts to trzecia część opowieści o zmaganiach płatnego zabójcy, który na zlecenie unicestwia cele na całym świecie - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Hitman: Contracts to trzecia część opowieści o zmaganiach płatnego zabójcy, który na zlecenie unicestwia cele na całym świecie. Żadne zadanie nie jest dla niego zbyt trudne i żadna osobistość nieosiągalna. W tej odsłonie dane nam będzie przejść 12 sporych rozmiarów misji, by ostatecznie osiągnąć zamierzone cele. Gra umożliwia wykonywanie zadań na wiele sposobów, zależnie od preferencji grającego. Poniższy opis zajmuje się wersją najtrudniejszą.

Poradnik został przygotowany jako optymalny sposób przejścia HC na najwyższym poziomie trudności, czyli Professional. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin). Co to oznacza oraz jak należy owe misje wykonywać - dowiecie się czytając podstawowe informacje będące wstępem do opisu przejścia gry.

Zapraszam

Zodiac

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Hitman: Kontrakty - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 czerwca 2004.

komentarze czytelników (34)

Kozzo  2004-06-02 - 20:40

A tak nawiasem, to powinni dawać w grach poziom trudności mega-super easy, gdzie wszyscy sami się podstawiają i czekają, a nawet sami się eliminują, marzenie pewnie wszystkich "graczy" ze znanej półki (nie górnej).

Bich  2004-06-03 - 18:15

W misji 11 napisane jest "Zdobadz jadeitowa figurke". Jade jest to jesli sie nie myle jaspis a nie "jadeit".

Kozzo  2004-06-03 - 23:16

A na Madagaskarze w lesie nieopodal wioski Chupas żyje Marco Bolio i robi garnki z gliny sprowadzanej z Kostaryki, i kogo to interesuje (ale inteligent).

Child of Bodom  2004-06-04 - 07:35

No wreszcie odblokowali dalsza czesc. Mam takie namiary zeby najpierw przejsc na slabszym poziomie bez niczego. A na najtrudniejszym z poradnikiem.

Bich  2004-06-04 - 22:53

Kozzo - kiedy ja bylem jeszcze legionista pewien forumowicz powiedzial (do mnie pijac) "ale ci legioniscie sie zrobili pyskaci". Niestety musze zacytowac te slowa bo sytuacja jest taka sama. A to ze ktos napisal o jadeicie ma znaczenie bo wkrotce okaze sie ze mamy "demokretion" a nie "demokracje" i "Polandie" zamiast Polski. PS. Jadeit - to nawet ladnie brzmi :)

Kozzo  2004-06-05 - 21:20

Bich- sorry miewam złe nastroje, a pyskówka do Ciebie była nie na miejscu i zwracam honor, oczywiście miałeś rację, cham ze mnie i tyle

dziura7  2004-06-13 - 11:32

opis przejscia jest swietny ale mam jedno pytanie przesedłem parę misji na silent asasin i nie mam żadnych bonusowych broni czy ktos mi powie z jekiego powody tak jest??

tymczasowy161034  2004-06-30 - 14:53

HEH A W MISJI 7 W OPUSZCZONEJ CZESCI HOTELU STRASZY DUCH!!!!!! JAK POCZEKACIE TO GO ZOBACZYCIE FAJNE

tymczasowy352420  2004-07-03 - 15:46

nawet fajne żecz w tym że plansze i misje są podobne do wcześniejszych wersji

DeXX.  2004-07-03 - 23:49

giera fajna ale zbyt podobna do Hitmana 2. Troche krotkie ogolnie

tymczasowy333234  2004-07-10 - 16:22

wez jak mozna dac tylko die misje do opisu pojebanii sa wszyscy czy co najlepsze jest pro evo 3 i euro 2004

Majkel19  2004-07-20 - 15:41

hej ludziska! mam problem w misji Seafood Massacre nie wiem co zrobic zeby ukryc tego dragon negociatora! wrzucalem go do kibla i nic.goscie na dole i kucharz za zimni ;) co robic zeby zakonczyc misje?gdzie schowac tego red dragona?

Zodiac  2004-07-20 - 15:55

Wszystko jest dokładnie opisane w poradniku.

Arkulus  2004-07-20 - 17:09

JA tam przeszedłem bez żadnego problemu łatwa ta gierka jak barszcz. A podobało mi sie w niej najbardziej to że na koniec misij zawsze w statusie byłem MORDERCĄ MASOWYM

tymczasowy391224  2004-10-19 - 18:03

good poradnik polecam wszystkim

machu  2005-02-28 - 08:27

gra jest dobra poradnik jeszcze lepszy hitman blood money wkrotce

*vex*  2007-07-18 - 14:24

jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.

Zabójca14  2007-12-07 - 17:29

czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??

sebogothic  2014-09-25 - 08:47

W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi. Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy. Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P

sebogothic  2014-09-25 - 12:29

Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego. Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca". PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)