Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Poradnik do gry Hitman: Contracts przygotowany jako optymalny sposób przejścia na najwyższym poziomie trudności. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin).

2 czerwca 2004Autor solucji: Zodiac (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Hitman: Contracts to trzecia część opowieści o zmaganiach płatnego zabójcy, który na zlecenie unicestwia cele na całym świecie - Hitman: Kontrakty - poradnik do gry

Hitman: Contracts to trzecia część opowieści o zmaganiach płatnego zabójcy, który na zlecenie unicestwia cele na całym świecie. Żadne zadanie nie jest dla niego zbyt trudne i żadna osobistość nieosiągalna. W tej odsłonie dane nam będzie przejść 12 sporych rozmiarów misji, by ostatecznie osiągnąć zamierzone cele. Gra umożliwia wykonywanie zadań na wiele sposobów, zależnie od preferencji grającego. Poniższy opis zajmuje się wersją najtrudniejszą.

Poradnik został przygotowany jako optymalny sposób przejścia HC na najwyższym poziomie trudności, czyli Professional. Dodatkowo, wykonanie zadań zostało opisane w takim stylu, by móc zdobyć w rankingu gry odznaczenie cichego zabójcy (Silent Assassin). Co to oznacza oraz jak należy owe misje wykonywać - dowiecie się czytając podstawowe informacje będące wstępem do opisu przejścia gry.

Zapraszam

Zodiac

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Hitman: Kontrakty - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 czerwca 2004.

gra Hitman: Kontrakty

Hitman: Kontrakty

Hitman: Contracts

Akcji

Dragon Knight

Dragon Knight

Zagraj za Darmo!

Dark Orbit

Dark Orbit

Zagraj za Darmo!

Mass Effect Trilogy - PC - 46,90 zł

kup w sklepie

PC 46,90 zł

Deus Ex: Rozłam Ludzkości / Mankind Divided + DLC - PC - 149,90 zł

kup w sklepie

PC 149,90 zł

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy - PC - 75,90 zł

kup w sklepie

PC 75,90 zł

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.06.2004 20:34
odpowiedz
.Jacek 99.
60
Senator

"Tam są materiały przedpremierowe, takie które jeszcze nie pojawiły się na serwisie informacyjnym" - nie rozumiem co przez to rozumiesz, skoro poradnik jak byk byl na glownej stronie serwisu informacyjnego.

Mniejsza z tym.

Zodiac - polecales mi 4 misje, rzeczywiscie dobra. Nie wiem czy juz zauwazyles, ale kolo niewiasty bioracej prysznic nie trzeba przebiegac. Wystarczy zejsc na parter i wylaczyc podgrzewanie wody. Kobiecina zejdzie na dol by to poprawic, a wtedy 47 po cichutku przechodzi przez drzwi z lustrem weneckim. niewiasta zmarznie ale strachu sie nie nabawi widzac łysolca w lazience.

01.06.2004 21:14
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

.Jacek 99. --> poradnik do dzis był na stronie głównej, ale Strefy Premium.

Jak pisałem przy okazji recki - sposobów na rozegranie misji jest multum. Ja w poradniku podałem wydaje mi się najszybszy z możliwych. Oczywiście mogą być lepsze, szybsze, przede wszystkim - inne sposoby na wykonanie każdego zadania :)

01.06.2004 22:24
odpowiedz
.Jacek 99.
60
Senator

Zodiac - jak na stronie glownej stref premium? Ja nie mam tego czegos i poradnik byl caly czas na stronie glownej(jak widac po dacie 1-go komentarza).

02.06.2004 00:34
odpowiedz
Narthax
20
Legionista

Misja Slayinga Dragon - moim zdaniem duzo latwiejszym i szybszym spodobem jest udanie sie na bodajze poludnie, gdzie mamy drabine, wyczekanie odpowiedniego momentu i wejscie po niej na dach, z ktorego przy uzyciu snajperki likwiduje sie cel.

02.06.2004 00:43
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Narthax --> próbowałem, ale nie udało mi sie zdobyć SA w ten sposób. Ale fakt sposób szybki i skuteczny :)

Jacek 99. --> masz link poniżej, tam był poradnik i dlatego nie mogłeś go odczytać całego (jak widać po pierwszym komentarzu). Proponuję obejrzeć jakikolwiek poradnik tam sie znajdujący i PRZECZYTAĆ informację, która pojawi się po przełączeniu na część tekstu przeznaczoną dla abonentów.

02.06.2004 18:09
odpowiedz
Iglasty
4
Junior

Jestem w 3 misji. Nie moge uśpić tego pierwszego człowieka, zawsze mi on ucieka, nie moge go dogonić skradająć się! Help!

02.06.2004 20:14
odpowiedz
Kozzo
93
czlowiekzwanyfoka

Do Jglastego ,ta mowa i innych pseudo-graczy, no cóż, przykro mi, że ktoś Ci ucieka i nie czeka aż znajdziesz klawisze na klawiaturze, ta gra jest dla mysląco-kombinujących, a nie dla buraków. Opis przejścia jest jak super film który kumpel opowiedział mi dzisiaj rano, a ja miałem na niego iść i nawet kupiłem bilet, i skoro wiadomo co, jak, gdzie, to po co ją w ogóle przechodzić???? kup sobie pac-mana 3D. Pozdrawiam wszystkich!

02.06.2004 20:20
odpowiedz
Kozzo
93
czlowiekzwanyfoka

Sir Iglasty! oto moja rada do misji nr 3- zaczaj się przy pudłach z lewej, jak koleś z obsługi będzie podchodził do skrzyni podejdż do niego, jak będzie z nią szedł to zrób mu zastrzyk, możesz nawet kawałek podbiec on już i tak jest twój (kursory to poruszanie się postaci, lewy klawisz myszy to zastrzyk w tej sytuacji) jak masz problemy to wal na maila kozzo666@poczta.fm.

02.06.2004 20:24
odpowiedz
hannibal2
52
Legia Warszawa

poradnik został odblokowany

02.06.2004 20:40
odpowiedz
Kozzo
93
czlowiekzwanyfoka

A tak nawiasem, to powinni dawać w grach poziom trudności mega-super easy, gdzie wszyscy sami się podstawiają i czekają, a nawet sami się eliminują, marzenie pewnie wszystkich "graczy" ze znanej półki (nie górnej).

03.06.2004 18:15
odpowiedz
Bich
17
Pretorianin

W misji 11 napisane jest "Zdobadz jadeitowa figurke". Jade jest to jesli sie nie myle jaspis a nie "jadeit".

03.06.2004 23:16
odpowiedz
Kozzo
93
czlowiekzwanyfoka

A na Madagaskarze w lesie nieopodal wioski Chupas żyje Marco Bolio i robi garnki z gliny sprowadzanej z Kostaryki, i kogo to interesuje (ale inteligent).

04.06.2004 07:35
odpowiedz
Child of Bodom
130
Woo Hoo!

No wreszcie odblokowali dalsza czesc. Mam takie namiary zeby najpierw przejsc na slabszym poziomie bez niczego. A na najtrudniejszym z poradnikiem.

04.06.2004 22:53
odpowiedz
Bich
17
Pretorianin

Kozzo - kiedy ja bylem jeszcze legionista pewien forumowicz powiedzial (do mnie pijac) "ale ci legioniscie sie zrobili pyskaci". Niestety musze zacytowac te slowa bo sytuacja jest taka sama. A to ze ktos napisal o jadeicie ma znaczenie bo wkrotce okaze sie ze mamy "demokretion" a nie "demokracje" i "Polandie" zamiast Polski.
PS.
Jadeit - to nawet ladnie brzmi :)

05.06.2004 21:20
odpowiedz
Kozzo
93
czlowiekzwanyfoka

Bich- sorry miewam złe nastroje, a pyskówka do Ciebie była nie na miejscu i zwracam honor, oczywiście miałeś rację, cham ze mnie i tyle

13.06.2004 11:32
odpowiedz
dziura7
4
Legionista

opis przejscia jest swietny ale mam jedno pytanie przesedłem parę misji na silent asasin i nie mam żadnych bonusowych broni czy ktos mi powie z jekiego powody tak jest??

30.06.2004 14:53
odpowiedz
tymczasowy161034
1
Junior

HEH A W MISJI 7 W OPUSZCZONEJ CZESCI HOTELU STRASZY DUCH!!!!!! JAK POCZEKACIE TO GO ZOBACZYCIE FAJNE

03.07.2004 15:46
odpowiedz
tymczasowy352420
1
Junior

nawet fajne żecz w tym że plansze i misje są podobne do wcześniejszych wersji

03.07.2004 23:49
odpowiedz
DeXX.
73
oO

giera fajna ale zbyt podobna do Hitmana 2. Troche krotkie ogolnie

10.07.2004 16:22
odpowiedz
tymczasowy333234
1
Junior

wez jak mozna dac tylko die misje do opisu pojebanii sa wszyscy czy co najlepsze jest pro evo 3 i euro 2004

20.07.2004 15:41
odpowiedz
Majkel19
2
Junior

hej ludziska! mam problem w misji Seafood Massacre nie wiem co zrobic zeby ukryc tego dragon negociatora! wrzucalem go do kibla i nic.goscie na dole i kucharz za zimni ;) co robic zeby zakonczyc misje?gdzie schowac tego red dragona?

20.07.2004 15:55
odpowiedz
Zodiac
89
ex-gladiator

Wszystko jest dokładnie opisane w poradniku.

20.07.2004 17:09
odpowiedz
Arkulus
27
Generał

JA tam przeszedłem bez żadnego problemu łatwa ta gierka jak barszcz. A podobało mi sie w niej najbardziej to że na koniec misij zawsze w statusie byłem MORDERCĄ MASOWYM

19.10.2004 18:03
odpowiedz
tymczasowy391224
1
Junior

good poradnik polecam wszystkim

28.02.2005 08:27
odpowiedz
machu
9
Legionista

gra jest dobra poradnik jeszcze lepszy hitman blood money wkrotce

18.07.2007 14:24
odpowiedz
*vex*
1
Junior

jakoś nie ładuje się reszta tego poradnika, ale cóż. Ja hitmana uwielbiam i jest on moją ulubioną grą. Przeszłam wszystkie poprzednie części na najtrudniejszym poziomie z wynikiem SA. oczywiście lubię sie też bawić w Mass Murder (do Arkulusa), ale cała przyjemność tej gry jest w przechodzeniu jej na sillent assasin. Dlatego na końcu jesteś w pełni usatysfakcjonowany. w HC zaczęlam grać niedawno ale to nie szkodzi bo hitman jest ponadczasowy. problem w tym ze przeszłam tę plansze z anglikami ( po kamczatce chyba) i dalsze plansze mi sie nie ładują, po prostu sie gra wyłącza, mimo iż mam oryginalne płytki. czy komuś się już to zdażyło? co mam zrobić? przeinstałować jeszcze raz grę? a może to mój komp wysiąda juz? a może sterowniki? a może mimo wszystko to płytki są uszkodzone? jakby ktoś miał dla mnie jakąś radę!!! na pytania do tych częsci, plansz co już przeszlam tez odpowiem.

07.12.2007 17:29
odpowiedz
Zabójca14
0
Generał

czy za pomocą strzykawki można zatruć jedzenie??

25.09.2014 08:47
odpowiedz
sebogothic
84
Generał

W misji Traditions of the Trade można po prostu zabić tego policjanta na basenie i przebrać się w jego strój. Dzięki temu można oszczędzić sobie bieganiny. Ja tam strzykawki nigdy nie używam, bo uśpione postacie dość szybko się budzą. Powinno być tak, że do końca misji pozostają ogłuszone, chyba, że ktoś ich znajdzie i obudzi.
Trochę szkoda, że nie ma większej swobody, bo w gruncie rzeczy musimy grać tak jak przewidzieli twórcy. Coś tam można dodać od siebie, ale często też wynikają z tego głupie sytuacje jak np. w misji Beldingford Manor, gdzie zatrułem beczkę i pośpiesznie się oddaliłem, ale i tak zostałem zdemaskowany, gdy hrabia został otruty, ponieważ nadal byłem w budynku. Nawet jak się przebrałem i zwiałem na strych to zaraz przylecieli strażnicy.
Za słabo też wyjaśnione są cele misji, bo nieraz nie bardzo wiemy co dokładnie robić i po co. Ale ogólnie gra się fajnie. ;P

25.09.2014 12:29
odpowiedz
sebogothic
84
Generał

Misję "Masakra w restauracji" można przejść w klasyczny sposób. Na początku biegniemy szybko na tyły restauracji, wspinamy się po drabinie i wchodzimy przez okno do łazienki. Zostawiamy pistolet z tłumikiem i wychodzimy. Potem biegniemy szybko zabić negocjatora Czerwonego Smoka. Sika on do studzienki, więc dusimy go garotą. Bierzemy amulet oraz ubranie, a ciało zrzucamy do studzienki. Idziemy do restauracji, wchodzimy głównym wejściem. Policjant nas przeszuka i zabierze broń jeśli jakąś mamy. Prosimy barmana o klucz do łazienki. Położy go nam na ladzie, bierzemy go i wchodzimy na piętro do WC zabrać broń. Dwaj pozostali negocjatorzy też siedzą na piętrze, rozmawiają ze sobą, więc trzeba szybko wyjąć broń i poczęstować kulką w łeb. Nikogo tam nie ma więc nie powinno być alarmu. Teraz wystarczy zostawić amulet na stole i uciec przez okno łazienki do punktu ewakuacyjnego.
Za przejście misji tym sposobem także można otrzymać rangę "Cichy zabójca".
PS. Coś mi się wydaje, że ta misja inspirowana jest "Ojcem chrzestnym", tam też Michael Corleone zabił dwóch negocjatorów bronią ukrytą w WC. :)

06.04.2015 10:00
odpowiedz
rieper18
16
Legionista

kontrakty.. hmm odswiezona wersja 1 czesci ;]