Neverwinter Nights - poradnik do gry

Poradnik do jednej z najobszerniejszych gier CRPG, czyli Neverwinter Nights, zawiera szczegółowy opis wszystkich lokacji wraz mapami i dostępnymi questami, rady dotyczące tworzenia postaci oraz listę najemników wraz z ich charakterystykami.

9 grudnia 2002Autor solucji: Ziuziek (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam Was w poradniku do jednej z najobszerniejszych - i najlepszych jednocześnie - gier CRPG, czyli Neverwinter Nights PL - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Witam Was w poradniku do jednej z najobszerniejszych - i najlepszych jednocześnie - gier CRPG, czyli Neverwinter Nights PL. Starałem się w nim zawrzeć jak największą ilość informacji, która mogłaby Wam się przydać, zaciekawić Was lub nawet zaskoczyć. Na początek proponuję zapoznać się z opisem poszczególnych działów, a dopiero potem wybranie tego, który nas zainteresował.

Tworzenie Postaci

Tutaj opisałem, jak stworzyć wymarzonego bohatera. Nawet weterani takich gier, jak seria Baldur's Gate, Planescape Torment czy Icewind Dale powinni tu zajrzeć - z tego powodu, iż NWN jest oparte ma trzeciej edycji D&D, a tu zasady są trochę inne.

Najemnicy

Podobne do opisu postaci, które można przyłączyć do drużyny, jednak z pewnymi - wyjaśnionymi dokładnie - zmianami, a także opisem questów związanych z danymi najemnikami.

Walkthrough

Dokładny opis gry od A do Z, dla tych, którzy nie lubią się męczyć. Postępując zgodnie z tym opisem masz pewność, iż nie ominiesz żadnego questa, żadnej lokacji, wybierzesz zawsze najwłaściwszą (dającą najwięcej korzyści i najkrótszą) drogę.

Questy

Ten dział jest natomiast dla tych graczy, co wolą sami rozgryzać grę, zacinając się tylko w niektórych miejscach - tutaj alfabetycznie podany spis i opis wszelkich zadań występujących po kolei we wszystkich rozdziałach stuprocentowo rozwiąże wszelkie możliwości. Nie umieściłem tu tylko Prologu, jako że jest tam tylko jedno zadanie, i w dodatku obowiązkowe.

Legenda

Teraz zapoznajcie się z legendą - tak do mapek jak i do opisów (i w walthrough, i w opisach zadań).

W opisie - Neverwinter Nights - poradnik do gry

W opisie:

  1. czcionką pomarańczową oznaczyłem literki lokacji
  2. czcionką pogrubioną oznaczyłem nazwy lokacji
  3. czcionką zieloną oznaczyłem ważniejsze miejsca
  4. czcionką niebieską oznaczyłem nazwy ważniejszych przedmiotów
  5. czcionką pochyłą i pogrubioną oznaczyłem nazwy questów

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Neverwinter Nights - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 9 grudnia 2002.

Kody do gry Neverwinter Nights

Patche (łatki) do gry Neverwinter Nights

komentarze czytelników

tymczasowy92034  2002-11-28 - 15:10

Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ayertienna  2002-11-30 - 08:41

No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....

Ziuziek  2002-11-30 - 09:23

schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa ...

Soulcatcher  2002-11-30 - 10:32

Tak :) poradnik Ziuzka jest topowy

tymczasowy106662  2002-12-29 - 15:46

moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje: 1.ukaraj quinta 2.ukaraj karlaka 3.ukaraj wszystkich 3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)

paściak  2002-12-29 - 16:04

noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)

tymczasowy318126  2004-04-04 - 09:55

Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie