Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - poradnik do gry

Witam Was w poradniku do jednej z najobszerniejszych - i najlepszych jednocześnie - gier CRPG, czyli Neverwinter Nights PL - Neverwinter Nights - poradnik do gry

Witam Was w poradniku do jednej z najobszerniejszych - i najlepszych jednocześnie - gier CRPG, czyli Neverwinter Nights PL. Starałem się w nim zawrzeć jak największą ilość informacji, która mogłaby Wam się przydać, zaciekawić Was lub nawet zaskoczyć. Na początek proponuję zapoznać się z opisem poszczególnych działów, a dopiero potem wybranie tego, który nas zainteresował.

Tworzenie Postaci

Tutaj opisałem, jak stworzyć wymarzonego bohatera. Nawet weterani takich gier, jak seria Baldur's Gate, Planescape Torment czy Icewind Dale powinni tu zajrzeć - z tego powodu, iż NWN jest oparte ma trzeciej edycji D&D, a tu zasady są trochę inne.

Najemnicy

Podobne do opisu postaci, które można przyłączyć do drużyny, jednak z pewnymi - wyjaśnionymi dokładnie - zmianami, a także opisem questów związanych z danymi najemnikami.

Walkthrough

Dokładny opis gry od A do Z, dla tych, którzy nie lubią się męczyć. Postępując zgodnie z tym opisem masz pewność, iż nie ominiesz żadnego questa, żadnej lokacji, wybierzesz zawsze najwłaściwszą (dającą najwięcej korzyści i najkrótszą) drogę.

Questy

Ten dział jest natomiast dla tych graczy, co wolą sami rozgryzać grę, zacinając się tylko w niektórych miejscach - tutaj alfabetycznie podany spis i opis wszelkich zadań występujących po kolei we wszystkich rozdziałach stuprocentowo rozwiąże wszelkie możliwości. Nie umieściłem tu tylko Prologu, jako że jest tam tylko jedno zadanie, i w dodatku obowiązkowe.

Legenda

Teraz zapoznajcie się z legendą - tak do mapek jak i do opisów (i w walthrough, i w opisach zadań).

W opisie - Neverwinter Nights - poradnik do gry

W opisie:

  1. czcionką pomarańczową oznaczyłem literki lokacji
  2. czcionką pogrubioną oznaczyłem nazwy lokacji
  3. czcionką zieloną oznaczyłem ważniejsze miejsca
  4. czcionką niebieską oznaczyłem nazwy ważniejszych przedmiotów
  5. czcionką pochyłą i pogrubioną oznaczyłem nazwy questów

Informacje o Neverwinter Nights - poradnik do gry

Autor : Piotr Ziuziek Deja

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 37, ilustracje: 23 .

Popularne strony w Neverwinter Nights - poradnik do gry

Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6301Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6300Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6299Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6298Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6297Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6296Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6295Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6294Neverwinter Nights - screen - 2001-08-21 - 6293

28.11.2002 15:10
tymczasowy92034
1
Junior

Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

30.11.2002 08:41
odpowiedz
Ayertienna
24
Konsul

No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....

30.11.2002 09:23
odpowiedz
Ziuziek
26
Chorąży

schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa

ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.

30.11.2002 10:32
odpowiedz
Soulcatcher
190
Tyranny

Tak :) poradnik Ziuzka jest topowy

29.12.2002 15:46
odpowiedz
tymczasowy106662
1
Junior

moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)

29.12.2002 16:04
odpowiedz
paściak
139
carpe diem

noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)

04.04.2004 09:55
odpowiedz
tymczasowy318126
1
Junior

Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny
PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie