South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

W poradniku do gry South Park: Kijek Prawdy przedstawiono solucję gry, wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek. Poradnik zawiera również wszystkie wybory fabularne, a także lokalizacje ukrytych przedmiotów, ekwipunku i osiągnięć.

14 marca 2014Autor solucji: Skan (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych - South Park: The Stick of Truth - poradnik do gry

Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych. Oferuje on dokładny opis przejścia gry wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek, a także sposobów na eliminację przeciwników poza walką z pomocą elementów otoczenia. Pod uwagę zostały również wzięte wszystkie wybory fabularne, przed jakimi stanie gracz. Nie zabrakło również opisów wszystkich misji pobocznych wraz ze szczegółowymi informacjami, gdzie można znaleźć poszczególne, często ukryte, elementy wymagane do zadań. Z pomocą poradnika gracz nie będzie miał żadnego problemu ze znalezieniem ukrytych przedmiotów, takich jak klucze, chinpokomony czy znajomi na Facebooku. Zapozna się również z systemem walki, zaklęciami magicznymi i zdolnościami wszystkich grywalnych klas, tj. wojownika, maga, złodzieja i żyda. Opisani są również wszyscy członkowie drużyny, którzy towarzyszą graczowi, czyli Cartman, Kyle, Stan, Kenny, Butters i Jimmy. W poradniku znajduje się również szereg porad ogólnych do gry oraz informacje o miksturach, modyfikacjach ekwipunku i odblokowywanych achievementach. South Park: The Stick of Truth to turowe RPG osadzone w surrealistycznych realiach bardzo popularnego, a zarazem niezwykle kontrowersyjnego, serialu telewizyjnego, South Park. Gra przesycona jest charakterystycznym dla serialu, mało wykwintnym, humorem, często odwołującym się do najprymitywniejszych instynktów. Fani serii odnajdą w niej również mnóstwo nawiązań do wszystkich najlepszych odcinków. Gracz, jako nowy dzieciak w mieście, bierze udział w zabawę w wojnę pomiędzy ludzkim Królestwem Kupa Keep, prowadzonym przez Erica Cartmana, a Królestwem Elfów, prowadzonych przez Kyle'a Broflovskiego, o kontrolę nad potężnym Kijkiem Prawdy, z pomocą którego można kontrolować cały wszechświat. Jak się okaże, fantazja i rzeczywistość w South Parku przeplatają się ze sobą na każdym kroku.

Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy zawiera:

  • dokładny opis przejścia gry dla wszystkich wyborów fabularnych;
  • opis wszystkich misji pobocznych;
  • szereg porad zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych graczy;
  • opis czarów i umiejętności wszystkich klas dostępnych dla gracza i członków drużyny;
  • listę wszystkich chipokomonów do odnalezienia;
  • listę wszystkich znajomych, wraz z opisem co należy zrobić by dodali cię do swojego Facebooka.
  • listę osiągnięć i sposób ich zdobycia.

Arek "Skan" Kamiński (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 14 marca 2014.

komentarze czytelników (114)

KanekS  2014-03-23 - 12:45

ten którego przegapiłeś podejrzewam że jest w banku

Nicck  2014-03-23 - 16:35

Moze cie mi podpowiedzieć jak zrobić podstępnego piskacza, w misji z randym? pokazane jest by wciskac A i D, ale to nie działa.. strzałki również

Cartman1212  2014-03-29 - 17:47

Kto wie gdzie jest skarb w lesie pomocy

skaf55  2014-03-29 - 21:01

mam uratowac kolesia ze szkoly i poczebuje kluczy do stoluwki ale do kazdego pokoju poczebuje kluczy co mam zrobic ?

Hanzioo  2014-04-02 - 20:13

Czy można zdobyć Żukobota po zakończeniu gry niestety nie zebrałem go na statku a grę już Ukończyłem i czy jest jakaś możliwość żeby tam się znowu dostać z góry dzięki

skaf55  2014-04-02 - 22:44

madefakir klikaj A na padzie i s na klawiaturze a ja mam ten sam problem ale na odwrut nie moge grac klawiatura (nie moge pisac polskie znaki) i nie wie jak zmienic z pada na klawiature klawiatura moge tylko wlaczac menu i tyle pomuscie z gury dzienki

skaf55  2014-04-02 - 22:50

grubenz po prostu chodz congle po tym miejscu i ta walka sie stanie nie wiem ale u mnie tak to wyglondalo i pacz do ruznych zeczy po dopiero teraz zatakujo

skaf55  2014-04-02 - 22:55

dla tych kturzy som na statku kosmicznym najlepiej klikac A na padzie i S na klawiaturze u mnie bez tego powiedzmy triku nie mugl bym tego skoczyc

indesier  2014-04-08 - 17:18

POMOCY co zrobić żeby dostać klucz od farmera ide do niego kolega zaczyna z nim gadać i powtarza ten sam tekst ten z jąkaniem do nieskończoności nie wiem co zrobić

Glik  2014-04-08 - 22:22

Proszę o pomoc!! Jak jest ta aborcja to nie mogę przejść 1 raz się uda 2 uda się a jak 3 ?? wiem ze przy pierwszym LPM i wyciąganie jadra PPM a za drugim PPM i wyciąganie LPM a za trzecim ?? Z Góry dziękuje

Glik  2014-04-08 - 22:25

Już nie potzreba udało się

KanekS  2014-04-21 - 10:01

indesier to jest bug z farmerem. poczekaj z 2 minuty aż animacja sama się zakończy i będziesz mógł kontynuować

Makoko  2014-04-26 - 23:08

@KanekS to nie jest bug, tylko South Park to długie jąkanie barda jest tam wprowadzone z premedytacją ;)

Wigga#13  2014-04-27 - 23:02

Witam ! Zacząłem właśnie grać w podany w temacie tytuł. Bardzo przyjemnie mi się gra, dużo śmiechu itp. Właśnie jestem dokładnie w momencie analnej sondy. Białego dildosa bez problemu mogę zniszczyć, lecz z tym drugim mam problem, nie jestem w stanie wypełnić tego paska, a wierzcie mi, wieeeeele razy próbowałem na różne sposoby (w sensie z różną częstotliwością naciskałem S, a maksymalnie uzupełniłem tylko 3/4 paska ok.). Straciłem niestety cierpliwość dlatego też wybrałem się tutaj z nadzieją, że mi pomożecie. Prośba moja brzmi tak: Czy ktokolwiek byłby w stanie mi wysłać save z gry od razu po tej sondzie ? Albo jeżeli to byłoby problemem to ja bym wysłał swój save i byście mi pomogli wykonując tę "misje". Mam nadzieje, że ktoś się znajdzie. Bardzo chciałbym kontynuować zabawę, no ale nie mogę sobie poradzić. Z góry dziękuję.

Reg03  2014-04-28 - 13:59

Uwaga! Uwaga! użytkownik Wigga#13 nie posiada oryginalnej kopii gry. A ja jako że dzisiaj postanowiłem być człowiekiem skurwielem to ogłaszam to opinii publicznej :) http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13218536&N=1 załączam dowód sprawy :]

Wigga#13  2014-04-29 - 14:59

Mam nadzieję, że Ci ulżyło...

Nitro2050  2014-05-01 - 10:45

Gdzie znaleźć IPAD koło kościoła?

nagytow  2014-05-01 - 10:46

Za krzakiem po prawej od kosciola.

bayonetta  2014-05-02 - 10:56

Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?

suhardus  2014-07-18 - 18:30

Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.