South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry

W poradniku do gry South Park: Kijek Prawdy przedstawiono solucję gry, wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek. Poradnik zawiera również wszystkie wybory fabularne, a także lokalizacje ukrytych przedmiotów, ekwipunku i osiągnięć.

14 marca 2014Autor solucji: Skan (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych - South Park: The Stick of Truth - poradnik do gry

Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy przychodzi graczowi z pomocą w codziennym życiu w najdziwniejszej mieścinie Stanów Zjednoczonych. Oferuje on dokładny opis przejścia gry wraz z opisem najcięższych walk z bossami, minigier i zagadek, a także sposobów na eliminację przeciwników poza walką z pomocą elementów otoczenia. Pod uwagę zostały również wzięte wszystkie wybory fabularne, przed jakimi stanie gracz. Nie zabrakło również opisów wszystkich misji pobocznych wraz ze szczegółowymi informacjami, gdzie można znaleźć poszczególne, często ukryte, elementy wymagane do zadań. Z pomocą poradnika gracz nie będzie miał żadnego problemu ze znalezieniem ukrytych przedmiotów, takich jak klucze, chinpokomony czy znajomi na Facebooku. Zapozna się również z systemem walki, zaklęciami magicznymi i zdolnościami wszystkich grywalnych klas, tj. wojownika, maga, złodzieja i żyda. Opisani są również wszyscy członkowie drużyny, którzy towarzyszą graczowi, czyli Cartman, Kyle, Stan, Kenny, Butters i Jimmy. W poradniku znajduje się również szereg porad ogólnych do gry oraz informacje o miksturach, modyfikacjach ekwipunku i odblokowywanych achievementach. South Park: The Stick of Truth to turowe RPG osadzone w surrealistycznych realiach bardzo popularnego, a zarazem niezwykle kontrowersyjnego, serialu telewizyjnego, South Park. Gra przesycona jest charakterystycznym dla serialu, mało wykwintnym, humorem, często odwołującym się do najprymitywniejszych instynktów. Fani serii odnajdą w niej również mnóstwo nawiązań do wszystkich najlepszych odcinków. Gracz, jako nowy dzieciak w mieście, bierze udział w zabawę w wojnę pomiędzy ludzkim Królestwem Kupa Keep, prowadzonym przez Erica Cartmana, a Królestwem Elfów, prowadzonych przez Kyle'a Broflovskiego, o kontrolę nad potężnym Kijkiem Prawdy, z pomocą którego można kontrolować cały wszechświat. Jak się okaże, fantazja i rzeczywistość w South Parku przeplatają się ze sobą na każdym kroku.

Poradnik do gry South Park: Kijek Prawdy zawiera:

  • dokładny opis przejścia gry dla wszystkich wyborów fabularnych;
  • opis wszystkich misji pobocznych;
  • szereg porad zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych graczy;
  • opis czarów i umiejętności wszystkich klas dostępnych dla gracza i członków drużyny;
  • listę wszystkich chipokomonów do odnalezienia;
  • listę wszystkich znajomych, wraz z opisem co należy zrobić by dodali cię do swojego Facebooka.
  • listę osiągnięć i sposób ich zdobycia.

Arek "Skan" Kamiński (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem South Park: Kijek Prawdy - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 14 marca 2014.

gra South Park: Kijek Prawdy

South Park: Kijek Prawdy

South Park: The Stick of Truth

RPG

Fragoria

Fragoria

Zagraj za Darmo!

Shakes & Fidget

Shakes & Fidget

Zagraj za Darmo!

World of Warcraft: Legion - PC - 147,99 zł

kup w sklepie

PC 147,99 zł

Dark Souls Prepare to Die Edition - PC - 63,90 zł

kup w sklepie

PC 63,90 zł

Dragon Age: Inkwizycja - PC - 52,90 zł

kup w sklepie

PC 52,90 zł

Komentarze Czytelników (115)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
17.03.2014 14:28
odpowiedz
KanekS
4
Legionista

Lewiatanth 0 ubrania dla gotów u tego żula powinny być w dziale Sprzęt

18.03.2014 16:45
odpowiedz
SZKICU
1
Junior

Mam pytanie. Jak pozbyć się paskudnego AIDS , wiem niby , ze to nie jest do niczego potrzebne , ale odejmujące się samo hp w walce to nic ciekawego. p.s zaraziłem się w kanadzie , kiedy ukąsiła mnie żmija .

18.03.2014 19:18
odpowiedz
KanekS
4
Legionista

W szpitalu w Kanadzie. Naprzeciwko banku gdzie rozmieniasz pieniądze. To jest chyba to pierwsze miasto które masz zaraz po przejściu przez granicę

18.03.2014 19:21
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Nie lecz sie z tego, achievement za to jest.

19.03.2014 09:52
odpowiedz
zurek00
1
Junior

Mam problem w misji kiedy jestem ginekologiem Screen daje tutaj [link]
proszę o szybką odpowiedź !! gdy naciskam LPM to nic sie nie dzieje a jak naciskam PPM to wciąga jajo ;d

19.03.2014 09:54
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Nie umiesz czytac napisow na ekranie?

19.03.2014 14:37
odpowiedz
zurek00
1
Junior

tylko że jak daje LPM to nic sie nie dzieje i mnie zabijają . a jak dam PPM to juz potem nic nie mogę zrobić i też mnie zabijają .

22.03.2014 12:11
odpowiedz
adamso2001
1
Junior

Błąd w tłumaczeniu,też tak miałem przy drugim razie musisz kliknąć Prawy i jak wciąga jądro to szybko lewy

23.03.2014 11:59
odpowiedz
Zgrywus1
21
Czarownik z Torunia

Mam problem z przedszkolakami. Czy mogłby ktoś mi podać, gdzie je znalezc? został mi juz tylko jeden i nie wiem gdzie szukac. POMOCY

23.03.2014 12:45
odpowiedz
KanekS
4
Legionista

ten którego przegapiłeś podejrzewam że jest w banku

23.03.2014 16:35
odpowiedz
Nicck
2
Junior

Moze cie mi podpowiedzieć jak zrobić podstępnego piskacza, w misji z randym? pokazane jest by wciskac A i D, ale to nie działa.. strzałki również

29.03.2014 17:47
odpowiedz
Cartman1212
1
Junior

Kto wie gdzie jest skarb w lesie pomocy

29.03.2014 21:01
odpowiedz
skaf55
2
Junior

mam uratowac kolesia ze szkoly i poczebuje kluczy do stoluwki ale do kazdego pokoju poczebuje kluczy co mam zrobic ?

02.04.2014 20:13
odpowiedz
Hanzioo
1
Junior

Czy można zdobyć Żukobota po zakończeniu gry niestety nie zebrałem go na statku a grę już Ukończyłem i czy jest jakaś możliwość żeby tam się znowu dostać z góry dzięki

02.04.2014 22:44
odpowiedz
skaf55
2
Junior

madefakir klikaj A na padzie i s na klawiaturze a ja mam ten sam problem ale na odwrut nie moge grac klawiatura (nie moge pisac polskie znaki) i nie wie jak zmienic z pada na klawiature klawiatura moge tylko wlaczac menu i tyle pomuscie z gury dzienki

02.04.2014 22:50
odpowiedz
skaf55
2
Junior

grubenz po prostu chodz congle po tym miejscu i ta walka sie stanie nie wiem ale u mnie tak to wyglondalo i pacz do ruznych zeczy po dopiero teraz zatakujo

02.04.2014 22:55
odpowiedz
skaf55
2
Junior

dla tych kturzy som na statku kosmicznym najlepiej klikac A na padzie i S na klawiaturze u mnie bez tego powiedzmy triku nie mugl bym tego skoczyc

08.04.2014 17:18
odpowiedz
indesier
1
Junior

POMOCY co zrobić żeby dostać klucz od farmera ide do niego kolega zaczyna z nim gadać i powtarza ten sam tekst ten z jąkaniem do nieskończoności nie wiem co zrobić

08.04.2014 22:22
odpowiedz
Glik
1
Junior

Proszę o pomoc!! Jak jest ta aborcja to nie mogę przejść 1 raz się uda 2 uda się a jak 3 ??
wiem ze przy pierwszym LPM i wyciąganie jadra PPM a za drugim PPM i wyciąganie LPM a za trzecim ??
Z Góry dziękuje

08.04.2014 22:25
odpowiedz
Glik
1
Junior

Już nie potzreba udało się

21.04.2014 10:01
odpowiedz
KanekS
4
Legionista

indesier to jest bug z farmerem. poczekaj z 2 minuty aż animacja sama się zakończy i będziesz mógł kontynuować

26.04.2014 23:08
odpowiedz
Makoko
11
Legionista

@KanekS to nie jest bug, tylko South Park to długie jąkanie barda jest tam wprowadzone z premedytacją ;)

27.04.2014 23:02
odpowiedz
Wigga#13
1
Legionista

Witam !

Zacząłem właśnie grać w podany w temacie tytuł. Bardzo przyjemnie mi się gra, dużo śmiechu itp. Właśnie jestem dokładnie w momencie analnej sondy. Białego dildosa bez problemu mogę zniszczyć, lecz z tym drugim mam problem, nie jestem w stanie wypełnić tego paska, a wierzcie mi, wieeeeele razy próbowałem na różne sposoby (w sensie z różną częstotliwością naciskałem S, a maksymalnie uzupełniłem tylko 3/4 paska ok.). Straciłem niestety cierpliwość dlatego też wybrałem się tutaj z nadzieją, że mi pomożecie. Prośba moja brzmi tak: Czy ktokolwiek byłby w stanie mi wysłać save z gry od razu po tej sondzie ? Albo jeżeli to byłoby problemem to ja bym wysłał swój save i byście mi pomogli wykonując tę "misje". Mam nadzieje, że ktoś się znajdzie. Bardzo chciałbym kontynuować zabawę, no ale nie mogę sobie poradzić. Z góry dziękuję.

28.04.2014 13:59
odpowiedz
Reg03
19
Trust me

Uwaga! Uwaga! użytkownik Wigga#13 nie posiada oryginalnej kopii gry.
A ja jako że dzisiaj postanowiłem być człowiekiem skurwielem to ogłaszam to opinii publicznej :)

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13218536&N=1 załączam dowód sprawy :]

29.04.2014 14:59
odpowiedz
Wigga#13
1
Legionista

Mam nadzieję, że Ci ulżyło...

01.05.2014 10:45
odpowiedz
Nitro2050
82
Konsul

Gdzie znaleźć IPAD koło kościoła?

01.05.2014 10:46
odpowiedz
nagytow
126
Firestarter

Za krzakiem po prawej od kosciola.

02.05.2014 10:56
odpowiedz
bayonetta
1
Junior

Mam problem z misją ,w której muszę zmylić strażników. Klikam G ale zamiast Podstępnego Psikacza wyskakuje mi Prukoczar w tym kółeczku po lewej na dole. Wie ktoś jak mam to naprawić?

18.07.2014 18:30
odpowiedz
suhardus
1
Junior

Witam, od pewnego czasu mam pewien problem, a mianowicie, gdy korzystam ze zdolności specjalnych kogoś z drużyny nie pojawia się błysk który określa moment uderzenia i w rezultacie cały czas jest "za późno" (próbowałem już w różnych momentach - bez efektu) na początku ten problem nie występował i błysk był. Dodam jeszcze, że u głównej postaci tego problemu nie ma.

13.12.2015 21:05
odpowiedz
papo9876
2
Junior

Ej wie ktoś gdzie są części do stroju wiedźmy najlepiej tułów i gdzie jest taka broń co wygląda jak sztylet taki duży