Path of Exile - poradnik do gry

W poradniku do gry Path of Exile znajdziesz informacje na temat podstawowych elementów rozgrywki, a także buildy dla wszystkich dostępnych klas: Maraudera, Duelisty, Wiedźmy, Cienia, Łowcy oraz Templariusza.

8 kwietnia 2014Autor solucji: Zaan (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do gry Path of Exile skupia się na mechanice rozgrywki i w szczegółowy sposób objaśnia wszelkie aspekty związane z klasami postaci oraz ich rozwojem - Path of Exile - poradnik do gry

Poradnik do gry Path of Exile skupia się na mechanice rozgrywki i w szczegółowy sposób objaśnia wszelkie aspekty związane z klasami postaci oraz ich rozwojem. Czytelnicy znajdą tutaj przykładowe buildy poszczególnych archetypów herosów, a także garść cennych porad, które z pewnością przydadzą się na polu walki.

Poradnik do gry Path of Exile zawiera:

  • Sterowanie
  • Archetypy postaci
  • Atrybuty
  • Umiejętności bierne
  • Umiejętności aktywne
  • Ekwipunek
  • Buildy postaci

Path of Exile to produkcja z gatunku RPG debiutującego studia Grinding Gear Games. Ten osadzony w mrocznym świecie fantasy hack'n'slash bazuje na rozgrywce online, która umożliwia wspólną grę na wielu serwerach użytkowników z całego świata. Urzekający klimat rodem z serii Diablo, oryginalna mechanika oraz dziesiątki godzin emocjonującej zabawy to jedynie niektóre z zalet tego tytułu.

Kuba „Zaan” Zgierski (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Path of Exile - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 8 kwietnia 2014.

komentarze czytelników

Emkuzet  2013-12-04 - 21:21

Musze w końcu złapać wolną chwilę i sprawdzić ten tytuł.

borgan88  2013-12-05 - 22:42

Tytuł całkiwm ciekawy trochę innowacyjny system waluty bo płaci się zwojami (??) i to samo się dostaje za sprzedaż ale drzewko rozwoju jest PRZEOGROMNE a możliwości w hu... dużo. Polecam

BloodPrince  2013-12-05 - 22:45

W internecie znajdziesz mnóstwo poradników, ale gry trzeba się nauczyć samemu żeby robić jakieś porządne buildy w przyszłości, a nie "kopiuj wklej" z sieci przez cały czas.

nefarinus  2013-12-06 - 00:18

hmm ja bym przetłumaczył duelistę jako szermierza

wnuczkpi  2013-12-09 - 18:05

Gierka zacna i wciagajaca niemilosiernie. Poradnik zdawkowy i pelen uproszczen i ogolnikow, ot w sam raz dla zaczynajacych zabawe w PoE. A gdzie Scion?

kwiść  2013-12-09 - 21:39

@wnuczpi Dzięki za uwagę. Nie wiem jak mogliśmy zapomnieć o Scion. Tej blondynki zdecydowanie nie może zabraknąć w naszym poradniku ;) Już niedługo uzupełnimy odpowiednie informacje. Przy okazji, jeśli jest ktoś zainteresowany rozwinięciem tekstu zapraszam do współpracy: kwisc[at]gry-online.pl . PoE to rozbudowany i stale zmieniający się tytuł, więc zawsze przyda się pomoc innych doświadczonych graczy :)

Gusjon  2013-12-10 - 12:30

Bardzo krótkie trzy akty...

ZaanPL  2013-12-10 - 21:54

Dziękuje za zwrócenie uwagi. Nie było to niedopatrzenie z mojej strony. Po prostu uznałem, że build Scion okaże się zbędny dla początkujących graczy. Prowadzenie tej postaci jest nie lada sztuką kierowaną przede wszystkim dla starych wyjadaczy, którzy lubią eksperymentować z drzewkiem umiejętności. Niemniej jednak niedługo materiał zostanie uzupełniony notkę na temat tego archetypu oraz sposobu jego odblokowania. Proszę o więcej komentarzy na temat niniejszego poradnika. Wszelkie uwagi oraz wynalezione błędy są mile widziane : ]