Neverwinter Nights: Centrum Miasta Rozdział 1
Aktualizacja:

Wyjścia do lokacji:
A - Centrum Miasta / Dom Sprawiedliwości
B - Centrum Miasta / Schronienie dla uchodźców
C - Centrum Miasta / Skrytowieża
D - Centrum Miasta / Skład
E - Centrum Miasta / Skład
F - Centrum Miasta / Dom
G - Centrum Miasta / Targowisko Awanturników
H - Centrum Miasta / Księżycowa Maska
I - Centrum Miasta / Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza
J - Centrum Miasta / Dom
K - Centrum Miasta / Półwysep
L - Centrum Miasta / Żebracze Gniazdo
M - Centrum Miasta / Czarnystaw
N - Centrum Miasta / Doki
O - Dom Sprawiedliwości / Sanatorium
P - Dom Sprawiedliwości / Apsyda
Q - Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza / Kuźnia Marroka
Rozpoczynasz w Sanatorium. Porozmawiaj z Fenthickiem i Destherem w (4), po czym skorzystaj z drzwi w (O). Przeniesiesz się do Domu Sprawiedliwości, gdzie pogadaj z Aribeth w (5) - dostaniesz zadanie główne, Wyjąca Śmierć i stworzenia z Waterdeep , a także Kamień Przywołania. Możesz przyłączyć najemnika - Tomiego Szubienicznika - stojącego w (6), dostaniesz wtedy Kontrakt Tomi'ego. Jeśli do drużyny potrzebujesz złodzieja - Tomi będzie w sam raz. Idź do drzwi w (P), wejdziesz do Apsydy. Pogadaj z Oleffem w (7), będziesz musiał przekonać go (jeśli nie jesteś kapłanem), aby dał ci zadanie Świątynia Tyra: Grobowiec Nevera . Dostaniesz List od Oleffa. Wyjdź do Centrum Miasta drzwiami w (A).
Tutaj właściwie tylko będziesz "zbierał" zadania. Miejsca, w których nic oprócz skrzynek nie ma, to Schronisko dla uchodźców w (B), Składy w (D) i (E), oraz Domy w (F) i (J). W (1) porozmawiaj z Bethany, dostaniesz zadanie Półwysep: Bunt w więzieniu . Potem pogadaj z Nyatarem w (2), jeśli nie jesteś druidem, będziesz musiał go przekonać, aby dał ci questa Wielkie Drzewo: Na ratunek zwierzętom , dostaniesz oprócz tego Kopię Klucza od Zoo, Zwój Przeniesienia przez Rośliny i, jeśli nie jesteś druidem, także Perfumowany Fetysz. Z ciekawszych osób w mieście jest tylko sprzedawca w (3). Idź do Skrytowieży w (C), tam pogadaj z Eltoorą w (8). Jeśli nie jesteś magiem, to nie dostaniesz następującego zadania - Skrytowieża: Członkostwo - jeśli zaś jesteś, to zgłoś chęć przystąpienia do gildii. Dostaniesz wtedy Klucz Eltoory. Wyjdź i skieruj kroki do Targowiska Awanturników w (G).
Tutaj jest znacznie więcej osób, przede wszystkim najemnicy do wynajęcia. Najpierw jednak zapłać 50 złota, aby dostać Przepustkę do Klubu Pojedynków od Graxxa w (10). Możesz przyłączyć kilku najemników. Daelan Czerwony Tygrys, silny pół-ork wojownik, stoi w (9) - dostaniesz od niego Pióro Daelana. Boddyknock Glinckle, gnomi mag, stoi w (11). Da ci Klejnot Boddyknocka, gdy go przyłączysz. Kolejna jest Linu La'neral, elficki kleryk w (12), da ci Prezent od Linu. Grimgnaw, mroczny kapłan śmiertelnego boga, stoi w (13), po przyłączeniu otrzymasz Klejnot Grimgnawa. Wreszcie, w (14), znajdziesz Sharwyn, kobietę - barda. Od niej otrzymasz Kontrakt Sharwyn. Nie zapomnij kupić od sprzedawcy map wszystkich dzielnic - nie są drogie, a znacznie ułatwiają wędrówkę.
Wyjdź i idź do Księżycowej Maski w (H). Na początek porozmawiaj z Ophalą w (15), znów - jeśli nie jesteś złodziejem, będziesz musiał ją przekonywać, aby dostać zadanie Księżycowa Maska: Kradzież dzieł sztuki . Powiedz, że chcesz się dostać na "pięterko" i weź List od Ophali, który zanieś do Oleffa w Apsydzie - nie tylko otrzymasz od niego Glejt od Oleffa, lecz możesz też wyłudzić 500 złota, a charakter ci się od tego nie zmieni. Idź z powrotem do Ophali, pogadaj z nią, dostaniesz Klucz do zaplecza Księżycowej Maski, a potem ze sprzedawcą w (16), kup od niego Monetę Przejścia i wejdź na górę. Jeśli grasz facetem, to "zalicz" dwie babki - Tamorę w (18) i Luce w (19) (musisz drugi raz kupić monetę). Musisz dużo gadać i być grzecznym. Poza tym Tamora ma pewien problem z jej mężem w Dokach, po rozmowie da ci Broszę Tamory. Jeśli natomiast grasz kobietą, to dla ciebie przeznaczony jest pokój w (20).
Dojdziemy tam później, na razie zejdź na dół i pogadaj z Gillesem w (17), zaproponuje ci złą ofertę, dostaniesz zadanie - Księżycowa Maska: Nikczemna propozycja . Opuść budynek i skieruj kroki do sklepu z bronią - Oręż i Zbroje u Złotego Rycerza w (I). Durga w (21) sprzedaje broń i pancerze, lecz jeśli chcesz czegoś naprawdę wyjątkowego - to pogadaj z nim i przekonaj go, żeby dał ci Kamień Złotego Rycerza, dzięki czemu będziesz mógł odwiedzić Kuźnię Marroka w (Q). Marrok w (22) wyrabia magiczne przedmioty, lecz potrzebne mu są materiały - wszystko jest w książce Lista Składników, którą ci wręczy. Tutaj już wszystko zrobione - idź na Półwysep, do bramy w (K).
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany46017 Junior
Poprostu super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jednak GRY-ONLINE jak cos zrobia to inne portale moga tylko pozazdroscic.Najlepsza solucja jaka widzialem do NWN rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zanonimizowany17230 Konsul
No tak.moze i ja jakas dziwna jestem, ale wydaje misie ze opis Czarownika to mimo wszystko dziki mag, natomiast czarownik to przecie postac w ktorej zylach jest odrobina smoczej krwi itp itd....
Ziuziek Chorąży
schaman --> heh, postarałem się z tym poradnikiem bo gra mi się podobała (może teraz ludzie uwierzą, że pisałem prawdę w recenzji) :)) dzięki za miłe słowa
ayertienna --> a co do czarownika - profesja ta to "dziki mag" z baldura 2, a nazwe zmienili w NWN (jak wczesniej był złodziej, a teraz jest łotrzyk). ja wolałbym żeby zostało tak jak było w BG2, czyli dziki mag, złodziej itp.
zanonimizowany53331 Junior
moglibyście sprecyzować jak ukarać demona w zamku jhareg i jednocześnie uwolnić mieszkańców bo dla mnie nie jest to oczywiste bo u mnie są cztery opcje:
1.ukaraj quinta
2.ukaraj karlaka
3.ukaraj wszystkich
3.uwolnij wszystkich (łącznie z demonem)
paściak Senator
noo naprawde jest super, dzisiej go sobie nawet wydrukowalem :-)
zanonimizowany159063 Junior
Mam takie pytanie: Jak w zamku Jhareg obwinic i zabic Beliala jednoczesnie i czy jest to mozliwe? Ale opis jest git.... Narazie nie mam kompa ale zauwazylem dzieki temu opisowi ile zadan ominolem... Bardzo mi sie podoba sposob w jakim go napisales... jest bardzo czytelny 
                                                                                                     PoZdRooWa wSzystKim 3majcie sie 
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

