Lock On: Modern Air Combat PC

Lock On to następca sławnego symulatora radzieckich myśliwców – Flanker 2.0. Znacznie usprawniony pod każdym względem, pozwala sprawdzić się w roli wirtualnego pilota jednej z ośmiu maszyn, amerykańskiej bądź rosyjskiej.

Symulacje, FPP, samoloty.

Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22783Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22782Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22781Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22780Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22779Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22778Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22777Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22776Lock On: Modern Air Combat - screen - 2004-01-28 - 22775

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Lock On: Modern Air Combat | PC

22listopada2003

12grudnia2003

premiera PL

PC Windows
Okładka Lock On: Modern Air Combat (PC)
Lock On: Modern Air Combat

Lock On: Modern Air Combat to następca słynnego symulatora rosyjskich myśliwców – Flanker 2.0. Tym razem autorzy zdecydowali się umożliwić graczom wypróbowanie również i kilku dzieł amerykańskiej myśli konstrukcyjnej. Do dyspozycji gracza oddano aż osiem maszyn: A-10A Warthog (NATO), F-15C Eagle (NATO), MiG-29 Fulcrum A (wersja NATO), Su-27 Flanker B (Rosja), MiG-29 Fulcrum C (Rosja), Su-25 Frogfoot (Rosja), Su-33 Flanker D (Rosja), MiG-29 Fulcrum A (wersja Rosyjka).

Każda posiada specyficzny dla siebie model lotu oraz doskonale odwzorowane plusy i minusy swoich prawdziwych odpowiedników. Poza nimi na terenie zmagań można spotkać cała gamę różnych maszyn obu stron (tj. NATO i Rosji). Są w śród nich myśliwce, zarówno te przeznaczone do przechwytywania celów powietrznych (MiG-31 Foxhound, MiG-25P Foxbat) lub niszczenia instalacji naziemnych (F-117 Black Jet, Tu-22M3 Backfire), jak i wielozadaniowe (F-16C Fighting Falcon, F-4E Phantom, F/A-18C Hornet). Nie brakuje też standardowych dla działań militarnych, samolotów-tankowców czy wielkich AWACS-ów, przeczesujących przestrzeń w obrębie kilkuset kilometrów i naprowadzających sojusznicze myśliwce na odlegle cele. Pojawiają się też helikoptery, zarówno bojowe AH-64D Longbow Apache i Mi-24D Hind, jak również transportowe UH-60 Blackhawk oraz Mi-26 Halo. Poza wyżej wymienionymi autorzy wykorzystali w Lock On jeszcze wiele innych samolotów, pełniących role swoich prawdziwych odpowiedników.

Akcja gry toczy się w rejonie Morza Czarnego na Półwyspie Krymskim oraz we wschodnim Kaukazie. Gracz bierze udział w fikcyjnym, aczkolwiek, według autorów, całkiem możliwym i prawdopodobnym konflikcie. Ma o tym świadczyć chociażby doskonałe odwzorowanie wojennego arsenału, dostępnego podczas gry. Ogromne połacie terenu pokrywa masa zabudowań, w których wyróżniono 21 miast, 1700 miasteczek i wiosek, 500 mostów, 18 lotnisk oraz 8 portów wojskowych.

Lock On jest, jak zapewniają autorzy, pozycją przeznaczoną zarówno dla mocno zaawansowanych zapaleńców, jak i dla początkujących graczy. Stało się to możliwe, dzięki zastosowaniu skalowania realizmu i poziomu trudności –można dobrać na przykład opcje wolnego spalania paliwa, mocniejszych silników czy ułatwionego modelu lotu. Dla zawodowców przewidziano szereg ekstremalnych, choć realistycznych utrudnień. Jako ciekawostkę można dodać, że sławny manewr „Cobra” będzie można wykonać na trzech samolotach – Su-27, Su-33 i Mig29. Pierwsze kroki w dziedzinie wirtualnego pilota ma ułatwić rozbudowany trening, a dla żądnych żwawego tempa akcji przewidziano błyskawiczny start oraz szybkie planowanie bitew. Fani będą zadowoleni z 36 misji, z których każda ma swoje tło wydarzeń i historię, przedstawianą szczegółowo na odprawach przed każdą z nich.

Dla żądnych mocnych wrażeń przewidziano tryb multi-player, w którym można zmierzyć się z żywym przeciwnikiem. Przez Internet można spróbować sowich możliwości 6 graczy, a przez sieć LAN aż 32.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna     Liczba graczy: 1 - 32  

Nośnik: 1 CD

Ocena gry 8.175 / 10 na podstawie 586 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 139,90 PLN

Gry podobne do Lock On: Modern Air Combat

Klasyfikacja PEGI Lock On: Modern Air Combat

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Lock On: Modern Air Combat

Rekomendowane: Procesor Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB RAM akcelerator 3D

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Lock On: Modern Air Combat - recenzja gry

Recenzja 28 stycznia 2004, 11:16

Każdy z dostępnych samolotów jest w realistyczny sposób wymodelowany i pomalowany (no, może za wyjątkiem niemieckich MiG-ów 29, które na chwilę obecną nie istnieją, bo trafiły do... Polski) i posiada zgodny z rzeczywistością kokpit. Kabiny wykonane są wprost wspaniale, widać w nich wszelkie dostępne w rzeczywistości elementy, a spojrzenie w bok może zaskoczyć nas takimi detalami jak efekt załamującego się na owiewce kabiny światła, czy różne pęknięcia i zabrudzenia. Drobiazg, a bardzo, bardzo cieszy. Również warstwie dźwiękowej programu nie można nic zarzucić. Doskonale brzmią silniki samolotów, zwłaszcza kiedy je uruchamiamy. Od wysokich tonów pracującego silnika, po pomruk włączonych dopalaczy – wszystko brzmi tutaj dokładnie tak, jak powinno, włącznie z wiernie odzwierciedlonymi sygnałami ostrzeżeń, czy tzw. Betty, czyli głosowym systemem ostrzegającym pilota przed rozmaitymi nieprawidłowościami. Co ciekawe, Betty przemówi do nas po angielsku, rosyjsku i niemiecku. W warstwie dźwiękowej jest wszystko co być powinno i ani grama więcej.

Komentarze Czytelników (60)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
02.08.2008 18:30
odpowiedz
pepe9392
1
Junior

ty skonczyles jakies lotnictwo czy cos ?? :P niezly jestes w tym xD. I ostatnie chyba pytanko... :P Kiedy strzelam z rakiet radiolokacyjnych to z jakiej odleglosci namierzy mi samolot przeciwnika zebym mogl do niego strzelac ?? I jakie rakiety maja najwiekszy zasieg w F-15 C

06.08.2008 17:08
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

A nie prawda bo mi sie udało przekroczyć prędkość dźwięku w Su-25 co prawda w locie nurkowym i na pułapie jakichś 7500 m ale zawsze coś

pepe--->Chodzi ci o rakiety naprowadzane radarowo, tak? Jeśli tylko wykryjesz go na radarze to będziesz mógł go namierzyć (im większy samolot tym łatwiej i z większej odległości będziesz mógł go wykryć) ale musisz pamiętać że namierzyć samolot można często z dużo większej odległości niż zasięg rakiety ale poza zasięgiem musisz brać pod uwagę takie warunki jak jego prędkość i kierunek np.: do samolotu lecącego wprost na ciebie możesz odpalić rakietę wcześniej (nawet jeśli będzie on troszkę poza zasięgiem twoich rakiet) a do lecącego w przeciwnym kierunku później. A co do rakiet do F-15 to największy zasięg ma AIM-120C ale nie wiem dokładnie jaki (zobacz sobie w encyklopedii). Uch troche sie rozpisałem :D

22.08.2008 20:26
odpowiedz
Dariusz_D49
1
Junior

Kupiłem tę grę na allegro - oryginał. Jest to bubel i każdemu kto chciałby ją kupić odradzam. Acha rozprowadzaniem tej gry zajmuje się UbiSoft. Niedoróbki polegają na tym, że nie można odpalić rakiet, kiedy podczas szkolenia chce się przejść do samodzielnych ćwiczeń to w różnych lekcjach możemy mieć różne doznania, a to stery nie działają, a to znowu nie można uruchomić uzbrojenia chociać na panelu z bronią wszystko jest jak należy. Na razie sprawdziłem to na przykładzie dwu samolotów F-15C i A-10, zostało mi jeszcze kilka do sprawdzenia, może chociaż jedna wersja samolotu zadziała. Jak już będę wiedział to dam znać

23.08.2008 22:13
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

Dariusz--> sądząc po tym co tu piszesz to w grę nie grałeś nawet tygodnia a się wypowiadasz.
Pewnie myślałeś że to kolejna zręcznościówka w stylu Combat wings. Taki z ciebie n00b że se nawet klawiszy sterowania nie umiesz zmienić jak rakiet nie możesz odpalić? A może masz joya niezgodnego z tą grą(o ile grasz na joyu).

25.08.2008 22:51
odpowiedz
HETRIX22
114
PLEBS

Ja tam nie chce się z wami kłócić ale nie przypadła mi ten symulator do gustu CZEMU ? na początek optymalizacja !! jest do kitu wszystkie symulatory działają na max detalach a w tą muszę grać na niskich a niema tu znowu SUPER GRAFIKI druga rzecz to poziom trudności ZBYT WYSOKI dla początkującego żeby niebyło odrazu napisze że grałem już w wiele symulatorów typu Microsoft Flight Simulation i w żadnej niemiałem tyle problemów co w tej. trzeci powód to nie jest kontabilijny do dużej ilości joysticków! w każdym symulatorze automatycznie chwytało i joya i przepustnice a tu nie. Czwarty to to że mimo iż jest to symulator nieczuje się tego (a przynajmniej ja) właściwie to z jakiś 100 różnych przycisków i kombinacji tylko niektóre są przydatne i używane. Nie chodzi mi oto że gra jest marna tylko polecałbym coś innego np. Combat Flight Simulation

26.08.2008 20:37
odpowiedz
KamilG1828
1
Junior

Jak wystartować ludzie powiedzcie bo nie wiem a jak sybuje to nie wiem jak włączyć silnik

26.08.2008 20:40
odpowiedz
quaku
76
Generał

trzeci powód to nie jest kontabilijny do dużej ilości joysticków!

WTF!?

26.08.2008 20:51
odpowiedz
Praetor
89
Generał

kurde jak to czytam to przychodzi mi do glowy tylko jeden wniosek - symulacje nie są na prawdę dla każdego. Z drugiej strony pamietam, że jako 9 letnie dzieci czytaliśmy książki i encyklopedie broni z kumplem i ślęczelismy nad słownikami żeby rozgryźć pierwsze simy na Atari, czy później Amigę. Teraz jak trzeba dłużej niż 10 sek pomysleć to gra jest do bani. Nie żebym się czepiał;)

26.08.2008 21:22
odpowiedz
KamilG1828
1
Junior

dziecko ja nie mam orginałki i nie wiem jak włączyć silnik balans wiem jak zrobić

27.08.2008 21:30
odpowiedz
Praetor
89
Generał

dziecko ? hihi

http://forum.combatace.com/index.php?autocom=downloads&showfile=75

17 sekund mi to zajęło - niestety angielskiego się za ciebie nie nauczę

31.08.2008 15:28
odpowiedz
KamilG1828
1
Junior

już wiem dziecko kochane a mi to zajęło 16sek.

08.09.2008 20:13
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

HETRIX-> Rozumiem twoja opinia, twoja sprawa ale Dariusz nawet nie raczył instrukcji przeczytać a już się chłopak bulwersuje.

05.11.2008 20:37
odpowiedz
rbt17
2
Junior

słuchajcie mam problem: właczam autopilota, lece normalnym kursem gdy natrafiam na celewyłączam, walcze ale wpadam w korkociag i za chiny nie moge wyjść nawet po włączeniu autopilota (kręce sie w druga stronę) automatyczne wyjście z korkociagu(alt+p) i wyłączenie trybu walki nic nie daje. POMOCY

05.11.2008 20:38
odpowiedz
rbt17
2
Junior

PS. moje gg 714968 pisac

01.01.2009 13:09
odpowiedz
dario81
2
Junior

czesc ,wczesniej ktos napisal ze ma jakis patch do gry Jane's USAF: United States Air Force ktory poprawia gre,Gdzie go moge nabyc? Jak ktos wie to niech odpisze.

03.01.2009 19:24
odpowiedz
araim
1
Junior

mam prośbę. Po rozpoczęciu lotu "FLY"nie mam głosu. Co jest grane?

16.02.2009 21:50
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

rbt17- dla tych co to nie wiedzą jak wyjść z korkociągu gdy już w niego wejdą.
1)Ster (ang.:rudder) w stronę PRZECIWNĄ do kierunku obrotu.
3)Drążek od siebie na maksa.
3)Dobrze by było ustawić przepustnicę na maks. ale nie jest to konieczne (a nawet niewskazane gdy mamy jeden silnik uszkodzony)
4)Najlepiej gdy mamy odpowiedni pułap polecieć jeszczę trochę w dół aby nabrać prędkości bo jak wiadomo przy małych prędkościach łatwo przeciągnąć i w konsekwencji wejść w kolejny korkociąg.

P.S.:Gra ktoś w to przez Ubi.com?

17.02.2009 00:35
odpowiedz
Karl_o
119
maniaC

lsdsf ---> ja gram, a co?

20.02.2009 14:03
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

Tak się pytam, bo jeszcze żadnych Polaków nie widziałem.

P.S.:Mógłbyś podać nick na jakim grasz?

28.03.2009 21:30
odpowiedz
gracz 2007
19
Chorąży

Podczas lotu nie mogę wyjąc podwozia.Czy to dlatego,że lecę za szybko ?

06.04.2009 15:08
odpowiedz
ziomek12345678910
7
Legionista

Cześć ziomki niedługo bede miał tę grę. mam nadzieje że mi się spodoba !!!

21.04.2009 17:39
odpowiedz
lsdsf
19
Chorąży

@Gracz- tak nie możesz wyciągnąć podwozia bo lecisz za szybko. Podwozie możesz wyciągnąć bodajże od 500 km/h lub 300 nm(mil morskich)/h.

06.07.2009 17:29
odpowiedz
hubert
1
Junior

mój stryjeczny brat jest pilotem służy w Mirosławcu,jak mu pokazałem tą grę to mi powiedział że nawet w 60% nie oddaje rzeczywistego lotu, szkoda.

14.07.2009 12:41
odpowiedz
wymiatacz11
16
Legionista

siema mam prosbe czy mogl by mi ktos na maila czy na cos przeslac instalke bo z neta wolno mi idzie. muj mail to lukihel@gmail.com thx

22.08.2009 15:25
odpowiedz
pomurszcie w lock on
1
Junior

jak sie włancza silnik w lock on

22.08.2009 15:27
odpowiedz
pomurszcie w lock on
1
Junior

przy startowaniu samolotem

01.09.2009 12:44
odpowiedz
rejt
1
Junior

jak sie scionga dodatkowe samoloty szukam obojentnie jakiegos juz ze 4 miesionce i nie moga znajsc najlepiej bym sobie polatal f117, f16,to 160,b1, 3sb, tornado ids, mirage 2005, f/a18 i tym wielkim bombowcem tylko zapomnialem jak sie nazywa

22.08.2010 16:52
odpowiedz
SunsetH
1
Junior

Lsdsf>> Jak już chcesz udawać takiego mądrego to jak czegoś nie wiesz to nie mów wcale. Od kiedy prędkość podaje się w NM? W milach morskich podaje się odległość a prędkość w kilometrach i węzłach ew. milach(nie morskich)

08.12.2010 20:48
odpowiedz
Robosss
47
Pretorianin

Polatal bym sobie w jakas gre z samolotami ale arcadowa jak np f22 raptor tylko z lepsza grafika. Hawx niby jest zrecznosciowy ale na moi kompie nie pojdzie :/

30.06.2011 11:17
odpowiedz
rottensun
67
Konsul

może nie oddaje w 60% ale to i tak chyba obecnie najlepszy symulator nowoczesnych myśliwców jaki można dostać

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze