Driver 3 [PS2]

DRIV3R. Kolejna odsłona popularnej serii trójwymiarowych gier akcji, zapoczątkowanej w 1999 roku na konsoli Sony PlayStation. Ponownie kierujemy poczynaniami bezkompromisowego policjanta nazwiskiem Tanner, który przenika do struktur przestępczych celem zniszczenia ich od środka.

wersja językowa:
angielska

Driver 3 data premiery gry na PS2:

20 czerwca 2004 ( światowa data premiery )

28 czerwca 2004 ( data wydania w Polsce )

20 czerwca 2004 ( Europejska premiera PAL )

21 czerwca 2004 ( premiera w USA NTSC )

gry podobne do DRIV3R:

Mafia: The City of Lost Heaven
Grand Theft Auto: Vice City
Grand Theft Auto III

Akcji, TPP, samochodowe

W „DRIV3R” gracz wciela się w policjanta Tannera (podobnie jak w poprzednich częściach), który pod przykrywka infiltruje groźne środowiska przestępcze. Opcje dostępne w „DRIV3R” to te same, po prostu wyjęte z poprzednich części, czyli tryb główny - Udercover, Take A Ride oraz Driving Games. D3 to przygodówka TPP z elementami typowej gangsterki znanej chociażby z serii GTA – czyli różnego rodzaju misje „chodzone” oraz te, w których będziemy mknąć po ulicach miast korzystając z różnych pojazdów. Autorzy postawili w większej mierze na strzelanie, aniżeli same pościgi – misji wykonywanych pieszo jest nieco więcej, niż tych, w których usiądziemy za kółkiem.

„DRIV3R” oferuje ilość ponad 60-ciu pojazdów, a każdy z nich można doszczętnie zniszczyć. Wśród nich znajdziesz motocykle, lodzie, samochody osobowe, vany czy nawet osiemnastokołowce. Zniszczenia samochodów są oparte o system wykorzystany wcześniej w grze „Stuntman”, który został poddany na potrzeby „DRIV3R” pewnym modyfikacjom.

Miejscówki, w których szaleć będzie Tanner to trzy miasta: Miami, Nicea i Stambuł. Każde z nich oferuje dziesiątki mil kwadratowych do zwiedzenia. W nich gracz weźmie udział w licznych zadaniach: pościgach, strzelaninach, śledzeniu świadków czy wykradaniu samochodów.

Fabuła gry jest miedzy misjami rozwijana za pomocą filmików, które łącznie tworzą prawie godzinny zbiór scen, które obejrzy gracz. W glosy postaci z gry wcieliło się liczne grono gwiazd: Michael Madsen, Mickey Rourke, Michelle Rodrigues i Ving Rhames.

Tryb gry: single player  
Ocena gry 7.0 / 10 na podstawie 805 ocen czytelników.   Cena gry w dniu premiery: 259,90 PLN

Gra, która bardzo chciała być GTA - wracamy do gry Driver 3

Gra, która bardzo chciała być GTA - wracamy do gry Driver 3 [13:02]

Kierowca chce, ale nie może Driv3r to najlepszy przykład, jak moda potrafi pogrzebać dobry pomysł na grę. W trzeciej części cyklu Driver twórcy postanowili zaimplementować misje rozgrywane na piechotę a także elementy otwartego świata. Jak gra broni się po ponad 10 latach od premiery?

Pirate Storm

Pirate Storm

Zagraj za Darmo!

Dino Storm

Dino Storm

Zagraj za Darmo!

Komentarze Czytelników (31)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
05.12.2004 00:23
odpowiedz
snopek9
145
Pogrubiony stopień


Podobno lipa ,ale wersja PC ma byc lepsza

18.12.2004 14:56
odpowiedz
skwaros
11
Legionista

Gierka jest fajna, tylko ten poziom trudności zrobiony chyba pod mistrzów gier. Gra jest poprostu za trudna, a poziumu gry nawet nie mozna zmienić :( .

18.12.2004 15:22
odpowiedz
Jogurt Truskawkowy
0
Senator

Podobno to wersja PC wypadła z lanów wydawniczych...

18.12.2004 15:48
odpowiedz
Tristan9
49
Generał

Jogurt Truskawkowy ---> Jesteś pewny. Jak tak to fatalnie bo napaliłem się na tę gierkę.

28.02.2006 18:02
odpowiedz
Graba10
2
Junior

Gra ma ok. 30 różnych misji w których jest między innymi śledzenie, ucieczka, itp. Najlepsze są jednak samochody i ogólnie ta gra mi odpowiada.

28.02.2006 18:08
odpowiedz
: - : Brodacz_z_PiS : - :
0
Legionista

Kupiłem Driver 3 i moim zdaniem ta gra zasługuje na kompletną porażkę i same złe opinie. Ten błędy graficzne przechodzą same siebie i już nie mówie o znikających teksturach. Wolałbym gierkę Bob budowniczy buduje park bo tam chociaż grafika jest lepsza.

Kto się ze mną zgodzi daje 1 punkt do przodu :

Driver 3 to gra o okropnej grafice - 1

28.02.2006 18:22
odpowiedz
BATiZ
3
Junior

Na PS2 to da sie zniesc (ale tez dno)... na PC jeszcze wiecej bledow (takiego gowna chyba nigdy nie widzialem - i to jeszcze drogie gowno , BO WYDALI NA NIA 60 [!!!] MILIONOW DALAROW!!!)

28.02.2006 18:23
odpowiedz
MERC123
0
Konsul

hehe kolo mial zamiar kupic ta gre 2 lata temu i teraz mu doradzacie?

20.07.2006 19:21
odpowiedz
CRALIJY
4
Junior

Nie ludzie nie kupujcie tego , mam to na Pc i na PS2 i niemoge tej gry znieśc wogule !!! NIE KUPOWAĆ MI TEGO (według mnie tylko taka opinia)

19.02.2007 17:36
odpowiedz
MateuszW
1
Junior

w tej gierce tylko gram po to zeby sobie pojezdzic nic po za tym

19.02.2007 17:37
odpowiedz
chyrlok
72
Into the Wild

Lipton.
Lepiej kup God of War

19.02.2007 17:42
odpowiedz
Virus_Man
18
Świat Gier

cienka gra jak podpaska discrit

08.10.2007 20:23
odpowiedz
Pawlosa
44
Chorąży

Witam dajce link lub stronę do poradnika gry DRIV3R na PS2?

08.10.2007 20:31
odpowiedz
Vidos
99
Legend

Pawlosa - dałem ci go w twoim wątku.

10.02.2008 10:44
odpowiedz
R.Kubica
35
patr0ool

Nie mam tej gry, ale grałem w nią i nie podobała mi się strasznie.

05.03.2008 00:23
odpowiedz
Antonio "Tony" Montana
0
Pretorianin

driv3r czy i tak jest lepszy niż GTA SA

14.08.2008 10:30
odpowiedz
I.G.I.
48
Konsul

Czy może mi ktoś napisac jak przejsc misje "Skok"??
Z góry dzięki.

22.08.2008 23:44
odpowiedz
Prisonbull
18
Konsul

Polecam zw względu na misje. Trudne, ale ciekawe i fabuła spoko. Nie mogłem przejść ostatniej misji w Stambule. Poza tym pościgi są bardzo, ale to naprawdę bardzo trudne.
Jeśli lubicie dobre motocykle to w tej grze są naprawdę niezłe, lepsze niż te w GTA. Co do grafiki nie zgodzę się. Auta i postacie są dopracowane, i bardzo dobrej jakości filmiki :)

02.11.2008 14:00
odpowiedz
shika9
11
Chorąży

spoko spoko=) nie to co GTA,ale ogólnie fajna gierka:]

07.04.2009 13:52
odpowiedz
nawal1
1
Junior

potrzebuje pomocy w przejsciu ostatniego poziomu stambul w gierce driver3 jak to zrobic?

29.05.2009 15:47
odpowiedz
kuba1711
69
Nie zmienię stopnia!

Najgorsze gówno jakiekolwiek widziałem.Aż szkoda grać.
Antonio--Jakiś dziwny jesteś GTA SA wyprzedza tego gniota o lata świetlne.

29.07.2009 11:05
odpowiedz
god of war III
15
Centurion

Gta sa lepsze lecz wciaż kosztuje 90zł na ps2 i pc^^.Lecz i tak uważam gta sa za najlepsza gre od razu po gow1 i gow2(god of war)

29.07.2009 11:19
odpowiedz
ZziutekK
2
Centurion

Dla mnie na PC lepszy DRIVER:D

06.10.2009 22:41
odpowiedz
krzysziek148
12
Chorąży

Gra lepsza od gta sa /vc i innych z tej serii. Super misje najtrudniejsza misja z Calita tylko dla profesjonalistow. Ludzie wyrzywaj sie na tej grze a nie widza gniota z seri gta gdzie misje sa dla ograniczonych tak jak prowadzenie pojazdem i cala fizyka. Jesli chodzi o gta jedyna fajna gra byla gta 3 miala fajny klimat i na tej grze serja sie skonczyla

22.02.2010 22:09
odpowiedz
=D=2
38
Legend

Szkoda, że nie można grać na podzielonym ekranie.

08.06.2011 20:33
odpowiedz
matiyyy
22
Pretorianin

Ta gra to straszna padaka, szczerze odradzam, nawet jakby za darmo dawali to nie brać, no chyba ze chcecie używać płytki z grą jako podkładki pod kawę, bo to jedyne sensowne zastosowanie co do tej żałosnej produkcji.

03.05.2012 15:16
odpowiedz
polo3107
1
Junior

jak odblokować ISTANBUL?

14.01.2013 09:56
odpowiedz
D.Flynt
1
Junior

dawno nie widzałem gorszej gry. Kiepska grafika, ogólnie to wygląda troche jak kopia GTA, ale jeszcze daleko do ideału. A więc te trze głupie miasta czyli Miami, Nicea i Stambuł to bez sensowne wiochy! No totalne 0 nie nawidze tej gry.

14.01.2013 09:59
odpowiedz
D.Flynt
1
Junior

JUŻ WOLĘ GTA: SAN ANDREAS!! W driverze nie ma taiego czegoś jak kluby, sklepy, bary, zerooo!! G.ó.w.n.o

14.01.2013 11:08
odpowiedz
raziel88ck
105
Reaver is the Key!

polo3107 - Przechodząc karierę.

A mnie się Driv3r podoba, choć wad mu nie brakuje.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze