Two Worlds (2000) PC

Two Worlds to połączenie RPG i strategii. Najważniejszą dla gry będzie innowacyjna fabuła, realistyczne postacie z którymi gracz będzie się identyfikował, a ponadto intrygująca rozgrywka z mnóstwem przygód i walk.

RPG, TPP, fantasy, klasyczne RPG.

Two Worlds (2000) - screen - 2000-12-21 - 625Two Worlds (2000) - screen - 2000-12-21 - 624Two Worlds (2000) - screen - 2000-12-21 - 623Two Worlds (2000) - screen - 2000-12-21 - 622

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry Two Worlds (2000) | PC

Prace nad grą Two Worlds (2000) na PC zostały wstrzymane i nie będą kontynuowane

PC Windows
Okładka Two Worlds (2000) (PC)
Two Worlds (2000)

Two Worlds to połączenie dwóch najlepszych gatunków gier komputerowych, cRPG i strategii. Fabuła gry rozgrywa się we wszechświecie Kroth, który zamieszkiwany jest przez setki inteligentnych ras, odseparowanych od siebie warstwą kosmicznych pyłów. Uniemożliwiało to podróże i komunikację międzygwiezdną co spowodowało zupełnie odmienny rozwój każdej z ras. W 3001 roku we wszechświat Kroth nastąpił międzygalaktyczny kataklizm. Z katastrofy ocalały jedynie dwie rasy walczące o dominację Kwidarianie (Quidarians) i rasa Vadai'en Ceer. Początek gry przypada na kilka dni przez nastaniem Trzeciego Milenium na Planecie Therea Quan. Do którejkolwiek ze stron przyłączy się gracz, wypełnienie misji pochłonie całą jego uwagę. Każda misja zawiera wiele wątków; pojawiają się nowe postacie, które walczą po stronie gracza. Trzeba również zdobywać doświadczenie oraz poszukiwać nowych rodzajów broni. Gra oparta jest na Wireframe Engine - nowej technologii tworzenia gier typu RPG. Zapewnia ona najwyższej klasy wizualizację, efekty atmosferyczne, zaskakującą animację postaci, a także zaawansowaną sztuczną inteligencję AI.

  • bogaty świat stworzony w oparciu o starożytne mitologie i wciągająca fabuła, setki wątków pobocznych.
  • statystki (współczynniki) bohaterów, rozwój cech postaci w trakcie gry przez zdobywanie doświadczenia.
  • niepowtarzalne osobowości postaci typu NPC.
  • realistyczne filmowe przerywniki wykorzystujące engine gry - nie ma różnicy między zwykłą rozgrywką a przerywnikami, oglądając filmiki gracz nie jest odrywany od świata gry.
  • zróżnicowane cechy przeciwników.
  • walki rozgrywane w czasie rzeczywistym.
  • możliwość kontrolowania do 6 postaci jednocześnie.
Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 5.8 / 10 na podstawie 54 głosów czytelników.

Gry podobne do Two Worlds (2000)

Wymagania wiekowe Two Worlds (2000)

16+

Wymagania sprzętowe Two Worlds (2000)

Rekomendowane: Pentium II 300 MHz, 128 MB RAM, akcelerator 3D, karta dźwiękowa

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Dwa światy nadchodzą, ale nie z Metropolis

wiadomość29 listopada 2005

Wczoraj miałem okazję przekazać Wam wieść o tym, że James Seaman, dyrektor zarządzający amerykańskim Topwarem, zapowiedział wydanie gry cRPG pt. Two Worlds. Wówczas, od razu skojarzono ten produkt z tytułem jaki kilka lat temu zapowiadał Metropolis Software i Topware Interactive. Niestety niesłusznie, gdyż jak się dziś okazało w prace developerskie nad Two Worlds nie jest zaangażowana polska firma.

Metropolis i Topware ponownie anonsują Two Worlds

wiadomość28 listopada 2005

Dawno, dawno temu, gdy koncepcja serwisu o grach rodziła się do życia w naszych umysłach, a europejska firma Topware Interactive przeżywała swe największe tryumfy, studio Metropolis Software przygotowywało, pod kuratelą właśnie Topware’u, grę cRPG zatytułowaną Two Worlds (jej opis znajdziecie w naszej Encyklopedii). Po pewnym czasie prace wstrzymano, a obiecujący projekt odłożono na półkę. Minęło blisko 5 lat i stało się coś czego nikt się nie spodziewał – Dwa Światy powracają!

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.03.2006 17:56
KarolRadom
45
Konsul

dziwne co ???? ze 2 studia zrobily 2 inne gry o takich samych tytulach i prawie takich samych logach ???? :) popatrzcie http://n-gage.gry-online.pl/S016.asp?ID=6458

14.08.2006 13:55
odpowiedz
megajebutron
2
Junior

Bo jakbyś nie zauważył metropolis wstrzymało prace nad swoim projektem już w 2000 roku a reality pump wykupiło go i kontynułuje. proste nieprawdaż.

11.04.2010 18:51
odpowiedz
wojtul
51
Generał

Jest to samo logo, ta sama nazwa, a gry wogóle inne...
Tamta to takie RPG w średniowieczu a tu RPG i strategia w czasie współczesnym =D