zobacz na gry-online.pl targi
gamescom 2017
22-26 sierpnia, Kolonia
newsy z gamescom gamescom facebook tvgry.pl na targach

Elex PC

Elex jest RPG-iem osadzonym w dużym, fikcyjnym postapokaliptycznym świecie, w którym zaawansowana technologia wymieszana jest z elementami magicznymi. Za powstanie projektu odpowiedzialni są deweloperzy ze studia Piranha Bytes, a więc twórcy cyklu Gothic.

RPG, TPP, science fiction, postapokalipsa, sandbox, RPG akcji.

Elex - screen - 2017-05-24 - 346173Elex - screen - 2017-05-24 - 346172Elex - screen - 2017-05-24 - 346171Elex - screen - 2017-05-24 - 346170Elex - screen - 2017-05-24 - 346169Elex - screen - 2017-05-24 - 346168Elex - screen - 2017-05-24 - 346167Elex - screen - 2017-05-24 - 346166Elex - screen - 2017-05-24 - 346165

wersja językowa:
polska i angielska

Data premiery gry Elex | PC

17października201756dni

17października2017

premiera PL

17października2017

Steam

PC Windows
Okładka Elex (PC)
Elex

W ciągu ponad dwudziestu lat działalności studio Piranha Bytes wyspecjalizowało się w tworzeniu rozbudowanych gier RPG. Jego debiutanckim projektem był bestsellerowy Gothic, który dał początek serii popularnej na całym świecie. Po utracie praw do marki, kolejnym przedsięwzięciem zespołu był umiarkowanie ciepło przyjęty Risen, również osadzony w fantastycznym uniwersum. Pomimo że w międzyczasie ekipa odzyskała prawa do kultowego już Gothica, nie zdecydowała się na stworzenie kontynuacji, jakiej od lat domagają się fani. Zamiast tego kolejne dzieło firmy, czyli opisywany tutaj Elex wydany przez THQ Nordic, podąża w innym kierunku, zabierając graczy w podróż do postapokaliptycznego świata z elementami science fiction. Motywy zaczerpnięte z przygód słynnego Bezimiennego są tutaj jednak wyraźnie widoczne, zarówno na polu mechaniki rozgrywki, jak i konstrukcji warstwy fabularnej.

Fabuła

Akcja gry osadzona jest w postapokaliptycznym uniwersum, gdzie współistnieją obok siebie zaawansowana technologia oraz magia. Elex przenosi graczy na planetę Magalan, w którą wiele lat wcześniej uderzył meteoryt. Katastrofa doprowadziła do zniszczenia kwitnącej tam cywilizacji; na jej zgliszczach powstał nowy świat, zaludniony przez potomków nielicznych ocalałych. Wraz z meteorytem na Magalan przybyło jednak coś jeszcze – tajemniczy pierwiastek, tytułowy elex. Służy on do produkcji uzbrojenia oraz stosowania magicznych umiejętności, ale jego używanie niesie ze sobą także efekt uboczny – jego posiadacze powoli tracą ludzkie odczucia. Mimo to o złoża surowca toczą się nieustanne walki.

Nowe społeczeństwo Magalan podzieliło się na kilka obozów. Najmocniejszy z nich stanowią tak zwani Albowie, frakcja o imperialistycznych zapędach, która na skutek nadużywania eleksu zatraciła człowieczeństwo i kieruje się wyłącznie własnymi interesami. Do walki z Albami stają trzy inne grupy: dążący do harmonii z naturą Berserkerzy, zaawansowani technologicznie Klerycy, a także stroniący od reszty świata Banici.

W Elex wcielamy się w Jaxa, a przygodę rozpoczynamy jako generał Albów, zdradzony przez swoich pobratymców i pozostawiony na pastwę losu. Bohater szczęśliwie przeżywa atak towarzyszy i trafia na nieprzyjazne tereny, pozbawiony całej dotychczasowej potęgi – rangi, zdolności i wyposażenia. Od tego momentu gracz może pokierować jego losami – przemierzając świat, wykonując zadania i wreszcie sprzymierzając się z Berserkerami, Klerykami lub Banitami. Każda ze stron konfliktu ma inny pomysł na przyszłość i próbuje zrealizować pewne plany, a w zamian za pomoc oferuje graczowi różnego rodzaju nagrody: od magii, przez niekonwencjonalną broń, aż po potężną technologię.

Mechanika

Do dyspozycji graczy deweloperzy oddali duży, otwarty świat, który można swobodnie eksplorować (brak tu ekranów ładowania). Jedynym ograniczeniem jest poziom naszego bohatera oraz siła wrogów, strzegących przejść do niektórych regionów postapokaliptycznego uniwersum. Terytoria te są bardzo zróżnicowane – w czasie zabawy zwiedzić można między innymi mroczne bagna, pustynie, ośnieżone góry czy zielone lasy. Oczywiście przemierzanie tak rozległego terenu i wędrowanie pomiędzy lokacjami na dłuższą metę mogłoby być męczące, dlatego też twórcy wprowadzili system szybkiej podróży w formie teleportów. Istotne jest też korzystanie z plecaka odrzutowego, który znalazł się na wyposażeniu protagonisty.

W trakcie przygody gracze spotykają wiele postaci niezależnych, które mają własną opinię o otaczającym je świecie. Część z nich da się nakłonić do towarzyszenia nam w podróży, przy czym w danym momencie możemy wędrować tylko z jednym kompanem. Oczywiście, podobnie jak w grach z serii Gothic i Risen, istotnym elementem Elexa jest walka, zrealizowana w sposób przywodzący nieco na myśl serię Dark Souls. Główny bohater musi się zmierzyć z wieloma przeciwnikami, wśród których znajdują się powstałe w wyniku mutacji potwory, potężne machiny bojowe, bandyci oraz wojownicy wrogich frakcji. W ekwipunku protagonisty znajduje się zarówno broń biała, jak i palna, a więc między innymi miecze, karabiny laserowe czy zaawansowane zabawki do pojedynków wręcz. Nie zabrakło też rozmaitych zbroi i pancerzy.

Kwestie techniczne

Warstwa wizualna wydanej na PC Windows gry stoi na przyzwoitym poziomie. Odwiedzane w czasie zabawy lokacje prezentują się ładnie, szczególnie na komputerach wyposażonych w mocne podzespoły. To zasługa znanego z wcześniejszych projektów Piranha Bytes silnika graficznego, który na potrzeby Elex został usprawniony. Produkcja, tradycyjnie, nie zawiera trybu multiplayer.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 9.0 / 10 na podstawie 2508 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Elex

16+

Wymagania sprzętowe Elex

Minimalne: Intel Core i5 2.5 GHz/AMD Phenom II X4 940 3.0 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 570/Radeon HD 5870 lub lepsza, 20 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG G752VS

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ
Pamięć: GB DDR4 2400MHz SDRAM, do 64 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1070 z GDDR5, 8GB VRAM
Wyświetlacz: 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED UHD (3840x2160) 100% Adobe, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 120Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync | 17.3"" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1080) 45% NTSC, przeciwodblaskowa z G-Sync
Magazyn danych: SSD - 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD (RAID0)

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Graliśmy w grę Elex – ile czasu trzeba, by wyrzeźbić z drewna wielkie RPG?

Przed premierą 1 czerwca 2017, 14:00

Rewolucji w stosunku do poprzedniego dzieła studia Piranha Bytes nie stwierdziłem również w kontekście walki. Nastąpił raczej kolejny krok na drodze ewolucji w stronę serii Dark Souls. Objawia się on głównie tym, że dodano charakterystyczny wskaźnik kondycji do funkcjonującej wcześniej mechaniki z różnymi rodzajami ataków, przewrotami etc. I był to moim zdaniem błąd. „Soulsowy” system starć powinien odznaczać się precyzją, responsywnością, dynamiką i dopieszczonymi animacjami, pozwalającymi uważnie obserwować i przewidywać zachowania przeciwników. Elex nie spełnia tych wymogów w zadowalającym stopniu. Jax leniwie reaguje na komendy i ślamazarnie wykonuje akcje (zwłaszcza ataki), z kolei przeciwnicy miewają problemy z SI albo poruszają się w dziwny, wypaczający animacje sposób – szczególnie gdy na arenie są jakieś przeszkody terenowe.

Komentarze Czytelników (412)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
14.10.2016 14:44
10
odpowiedz
4 odpowiedzi
koko123pl
15
Centurion

Oby dubbing był.... bez dubbingu gra RPG to średniak...

15.06.2016 14:13
9
odpowiedz
6 odpowiedzi
Hava
9
Legionista

Nadzieje ?
No cóż Gothic 1 i 2 miał świetny klimat, ciekawy świat, bohaterów pewnie niedoróbki były kompensowane przez wiele plusów. Historia i świat 1 i 2 był naprawdę dobre, w G3 dostaliśmy wielki świat, lepsza grafikę, ale zabrakło tego czegoś. Do tego pojawiła się nuda, kolejne miasto i kolejne te same nie wciągające zadania bez fabuły 5 skrzyń, beczek, worków czegoś tam. Orki, która nie miały nic ciekawego do powiedzenia.
Czy ktoś wie kto odpowiadał w G1 i G2 za fabułę, scenariusz, dialogi itd ? Czy ci ludzie nadal tam pracują ? Bo mam wrażenie, że chyba już ich nie ma.
Riseny wcale nie są tak dobre, wmawia się, że to następca Gothiców, ale to taki ubogi kuzyn. Sorry, ale Risen 1 wcale nie jest taki wspaniały, główny bohater nie ma nawet 50% tego klimatu, wyrazistości jak Bezimienny. No i trzeba pamiętać, że pozycję Gothica w Polsce zbudowała świetna lokalizacja, dialogi, humor. Bo grę też trzeba umieć zlokalizować i to się świetnie udało, G1-G2 udało się naprawdę dobrze CD Projekt.
I tego brakowało w Risenach, to że ktoś rzuci wulgaryzmem nie oznacza jeszcze dobrego humoru. Gothic i te kąśliwe uwagi, tutaj złośliwość w komentarzu jakiegoś bohatera, tam ktoś się z nas naśmiewa. Bohaterowie muszą być widoczni w grze, postacie są wyraziste, mają swoje specyficzne cechy.
No i żyjące miasto, idąc Khorinis czuje się, że miasto wydaje się "autentyczne". Kowal wykuwa miecz, na wejściu zatrzymuje nas trzymający się procedur, protekcjonalny Paladyn. Każdy miał własną historię, własny dialog. Nie jakieś tam okienko z nudnym długim tekstem, przeważnie tym samym. Idąc do portu słyszymy handlarki, gdzieś ogłasza się rozporządzenie Lorda Andree https://www.youtube.com/watch?v=SsjWgHhD2d0
Nawet napotkany gdzieś myśliwy czy wieśniak na polu miał swoją historyjkę do opowiedzenia, dodaje swoje trzy grosze do gry.
Bez polskiej wersji nie było dialogów, nie byłoby takiej popularności serii Gothic w Polsce, wydawca/producent chyba tego nie docenia ;)
Niestety Riseny to jedynie niezłe gry, mam wrażenie, że gdyby portale, wydawca nie bazowały na popularności Gothica to gdyby ktoś nie wiedział kto stoi za tymi grami, cieszyłyby się znacznie mniejszą popularnością. To jak przeciętny/niezły album zespołu, który wcześniej wyrobił sobie markę.
Riseny to coś jak Deus Ex: Invisible War, mamy pierwszego Deus Ex'a, tutaj nawet różnica większa bo to jedna z najważniejszych gier na PC. Potem Deus Ex: IW, który sam w sobie nie jest taki zły, ale do jedynki traci bardzo dużo. Potem Deus Ex: Bunt Ludzkości czyli naprawdę udany powrót.
Jeśli Elex nie będzie miał żyjącego świata, ale nie dla tego że postawia 50 postaci, które są nudne, bez wyrazu, historii. Jeśli sama fabułą nie będzie dobra, scenariusz nie będzie wciągał, dialogi będą na odwał się, świat nie będzie krył naprawdę ciekawych tajemnic to gra będzie kolejną, która przejdzie i tyle. Nie liczy się ilość/wielkość, ale jakość, pomysłowość, ciekawa historia, muzyka, bohaterowie.

29.04.2017 20:19
7
odpowiedz
5 odpowiedzi
'wilk '
55
Pretorianin

Drugi gameplay #BeyondtheAlpha :D
https://www.youtube.com/watch?v=XLLwrbCkbeY

07.11.2016 22:36
6
odpowiedz
PanLateret
13
Pretorianin

https://m.youtube.com/watch?v=6IJgfkAi2kc
Zalecam się wsłuchać, gościu o na pozór prostych kwestiach, zdradza dużo fajnych szczegółów, tak od strony mechaniki..
_
Podchodziłem sceptycznie ale już chyba wiem czym do mnie dotrą, tak czy siak, Elex będzie specyficzny a to już samo w sobie nakazuje trzymać się dobrej myśli. ;)

26.03.2017 12:37
6
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
98
Senator

Króciutkie urywki gameplayu z ELEX: https://www.youtube.com/watch?v=S5owX-CcFrQ

Tym razem trochę pustyni.

27.04.2017 21:48
6
odpowiedz
7 odpowiedzi
Salzmore
9
Pretorianin

Chyba mamy pierwszy materiał spoza wersji alpha...

https://www.youtube.com/watch?v=znOieSu_PRI

28.05.2017 07:35
6
odpowiedz
Salzmore
9
Pretorianin
23.05.2017 17:54
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
Salzmore
9
Pretorianin
06.06.2017 19:54
odpowiedz
1 odpowiedź
Gorn221
32
Konsul
07.06.2017 01:36
odpowiedz
'wilk '
55
Pretorianin

Na początku są nowe ujęcia z dźwiękiem: https://www.youtube.com/watch?v=PgLQ9kzmfT8

07.06.2017 11:39
odpowiedz
alchemiakr
34
Konsul

Ta różnorodność terenów kojarzy mi się trochę z World Of Warcaft chyba przez te tereny pustynne.

10.06.2017 14:43
odpowiedz
1 odpowiedź
nie taki stary zgred
22
Chorąży

Czekam, ale: plecak, broń palna wydają się OP, potwory nie mają żadnej kontry na to. Dwa AI potworów jest tragiczne, są bardzo powolne, nie robią kombinowanych ataków, atak zawsze wiąże się z wyskokiem do przodu a zanim stwór się obróci i zbierze znów do ataku można go obiec dwa razy robiąc pompki i przysiady po drodze, a z plecakiem to już komedia. HP u potworów spada szybko u postaci wolno albo wcale, wiem, że na gameplayach postać jest wykoksowana ale walka tutaj to spacer po parku. Potwory i ludzie jak w G3 ustawiają się do ataku w kolejce, w danym momencie zawsze atakuje tylko jeden - to była pierwsza, rozwalająca grę, wada systemu walki w G3 (druga to mushowanie LBM). Atak zwierzęcia powinien być szybki, gwałtowny, chaotyczny i precyzyjny, to zwierzak powinien cię obiegać, przeskakiwać, powalać, przełamywać blok nie dać ani chwili wytchnienia, kontratakować. Nieliczne ataki dystansowe, głównie robotów, z dynamiką jak w kisielu i z celnością jak u zezowatego nie stanowią żadnego zagrożenia dla bohatera. Powinny być kontrą na plecak i broń palną, powinny być morderczo szybkie i celne, wręcz oszukane (ale bez przesady) na korzyść potworów i ludzi - tak by bohater 5 razy pomyślał zanim użyje plecaka w walce i walcząc z dystansu musiał się ostro napocić by wygrać. Potwory i ludzie po wyjściu z trybu walki czyli po kilku sek. lub/i zbytnim oddaleniu bohatera powinny natychmiast przywracać sobie 100% HP. Bohater natomiast nie powinien mieć możliwości korzystanie z potek i żarcia w czasie walki i tuż po niej. Obie te cechy combatu powinny być zgrane czasowo. Taki system walki Piranie już miały w swoich grach. Bez tego walka nie stanowi żadnego wyzwania i kładzie to niestety grę, zaś dla fabułowców powinien być najłatwiejszy poziom trudności gdzie odpowiednio są ustawione wartości HP, obrony i mnożniki ataku. Nadal nic nie wiadomo czy będą kontry, blok, unik.
W obecnej postaci wygląda na to, że walka nie stanowi żadnego wyzwania. Uprzedzając: jeśli to nie są gameplaye z god mode to gra jest także źle zbalansowana - walka powinna wyciskać siódme poty i wymuszać spinanie pośladów do samego końca.

18.06.2017 08:22
odpowiedz
3 odpowiedzi
Chromstar
14
Legionista

No to Pankratz sobie dogodził. Cień Wojny zaliczył obsuwę i wychodzi 10 października. Tydzień przed Elexem. Boję się, że wszyscy rzucą się na niego jak szczerbaty na suchary i bez $$$ na kampanię promocyjną Elex się nie przebije.

23.06.2017 02:20
23.06.2017 02:20
23.06.2017 02:20
23.06.2017 02:20
23.06.2017 02:20
23.06.2017 02:25
23.06.2017 02:25
24.06.2017 21:44
odpowiedz
11 odpowiedzi
BlackPilgrim
5
Centurion
1.0

Zawód, zawód roku się zbliża. Nastepnym Gothiciem (jeśli będzie powstawał) powinna się zająć Bethesda lub CDP.

25.06.2017 11:30
2
odpowiedz
Sardrok
5
Legionista
8.0

Elex będzie taki jak Risen 3 co w moim przypadku wcale źle nie wróży. Po obejrzeniu paru gampley-ów wiem na co się nastawiać, będzie miał w systemie walki te same bolączki co Riseny, ale mi to nie przeszkadza. Mam nadzieje że będzie wciągająca fabuła i zadania poboczne, dobrze napisane postacie i jak dla mnie to wystarczy do dobrej zabawy.

27.06.2017 00:10
odpowiedz
7 odpowiedzi
Gorn221
32
Konsul
29.06.2017 14:39
1
odpowiedz
Czarny Wilk
54
Bo jestem czarny

@Gorn221: Jeśli dodajesz masowo większą liczbę filmików jeden za drugim, to wrzucaj je proszę wszystkie w jednym poście zamiast każdego oddzielnie.

post wyedytowany przez Czarny Wilk 2017-06-29 14:40:46
30.06.2017 20:55
odpowiedz
1 odpowiedź
NEMROK19
95
Senator

Niestety świat na wszystkich gamepleyach prezentuje się strasznie sztucznie, w porównaniu do W3 czy Skyrim (wersja remake) jest o co najmniej 2 klasy gorzej, wystarczy też spojrzeć na ruchy postaci, jest to wypisz wymaluj Risen 3, pozostaje mieć nadzieje że nadrobią to fabułą i postaciami.

post wyedytowany przez NEMROK19 2017-06-30 20:55:56
01.07.2017 11:43
odpowiedz
12 odpowiedzi
Michał B.
2
Legionista

Mam wobec Elexa wielke nadzieje, ale z drugiej strony wiem, że nie sprosta moim oczekiwaniom. Znowu drewniane animacje (uprzedzając pytania - TAK, przeszkadza mi to w grze, która ma piękną, realistyczną grafikę, natomiast nie przeszkadzałoby mi w grze, której oprawa graficzna tworzona byłaby w pewnej konwencji - na przykład nie przeszkadzają mi animacje w Pillarsach, bo taka jest konwencja), "mimika" twarzy, która w zasadzie mogłaby nie istnieć, niezbyt zachęcająca fabuła, mało angażujący system walki i masa, masa fetch questów. W zamian dostanę świetnie zaprojektowany świat do eksploracji, może umiarkowanie ciekawe postaci i to nieuchwytne "coś" co powoduje, że od gier Piranhy mimo wszystko trudno się odkleić... Strasznie męczy mnie to, że są tak małym studiem, a porywają się na tak wielkie projekty, bo mimo że ogromnie utalentowani to gołym okiem widać, że niektórych rzeczy po prostu nie umieją porządnie zaprojektować w 30 osób, czy ile ich tam jest.

11.07.2017 22:25
odpowiedz
:. Lustro_Dushy .:
2
Pretorianin

Im więcej widzimy tym mam wrażenie,że jest lepiej w kwestiach technicznych. Strasznie boję się tego misz maszu gatunkowego tzn. magia,lasery i miecze. Martwi mnie brak logiki w tym, jak niby facet z mieczem ma szansę wygrać z facetem z karabinem, lub facetem rzucającym jakieś kule. A tak frakcje ze sobą walczą.Obawiam się czy Piranhe nie wzięły na siebie za dużo.....No ale to Piranhe.....Strzelby w Risenach 2 i 3 też były przegięte, a jednak jakoś to funkcjonowało :) Oceny co do oczekiwań nadal nie wystawię jednak......

18.07.2017 18:27
odpowiedz
haron12343
1
Junior

Coś mi mówi że ta gra będzie miała na start pierwsze bugi

23.07.2017 21:31
odpowiedz
'wilk '
55
Pretorianin

Po dłuższej przerwie coś nowego :p
https://www.youtube.com/watch?v=fBFLVg4RfIY

31.07.2017 21:21
odpowiedz
sebogothic
98
Senator

Akurat zacząłem grać w RAGE, która rozgrywa się na Ziemi po uderzeniu asteroidy w której o dziwo znajdują się rudy niebieskiego minerału... No cóż, pomysł Piranha Bytes w tym wypadku nie wydaje się zbyt odkrywczy. W RAGE mamy klimaty post-apo będące połączeniem Fallouta i Mad Maxa. W ELEX też takie będą reprezentowane przez frakcję Banitów. Do tego PB dołączyła klimaty fantasy, które już zna, poprzez frakcję Berserków, no i są jeszcze Klerycy, utrzymani w klimatach sc-fi. Tylko nieliniowość jest w stanie wyróżnić ELEX, tak by gra każdą frakcją dawała odmienne doświadczenia i, przynajmniej, nieco inny główny wątek.

12.08.2017 14:44
odpowiedz
10 odpowiedzi
Mily90
0
Legionista

Słabe modele postaci, karykaturalna walka, drewniany sposób poruszania się postaci, jeszcze bardziej drewniana walka, przestarzałe animacje. Do tego dotychczasowe gameplaye uwidaczniają kompletny brak jakiegokolwiek modelu strzelania bronią palną, wygląda to jak zabawa pukawkami na kulki, nie wygląda żeby broń miała swoją własną unikalną mechaniką, by było czuć jej ciężar jak w porządnych strzelaninach. Do tego kopiowanie utartych, rozwiązań z innych gier- trzy ugrupowania etc. No i w sumie nie czepiałbym się, w końcu to pirhania studio, które stanęło w miejscu w kwestii mechanik, szukania nowych rozwiązań, wielu nie kryje się, że kocha ich za drewno gdyby nie cena produktu [link] W przedsprzedaży to jest prawie 200 zł. Pirhania chce bawić się w politykę udawania studia produkującego gry AAA? Aspirują do stworzenia gry z porywającym otwartym światem? Ok. Mam nadzieję, że recenzenci wezmą to mocno pod uwagę i będą oceniać przez taki pryzmat, bez przymykania oczu.

Przepraszam mamy rok 2017 wychodzą takie gry jak Wiedzmin 3, GTA 5. Gry indie nawet wybijają się jak nigdy wczeniej. Gry weszły na nowy poziom narracji-vide "The last of us". Możecie mówić, że pirhania to mniejsze studio, ale produkują gry dłużej od takiego cdp, spójrzcie jaką drogę przeszli od 2007 do dziś, a gdzie stoi studio Niemców. Ja wiem, że wielu będzie ich bronić, bo stworzyli kultowego Gothica, ale spójrzmy prawdzie w oczy. Żeby gra się sprzedała musi mieć po prostu gameplay, a jak nie to, to nadrabiać filmowością. Z udostępnionych materiałów nie zapowiada się nic szczególnego w żadnej z tych materii . Pirhania nie ma dużych zasięgów, ich gry są kultowe w kilku krajach więc sprzedaż pewnie nie będzie jakaś wybitna. Sprzedadzą swoje nakłady stałemu gronu fanów, załapie się jakiś mały % świeżaków, którzy są głodni klimatów post-apo- ale, większość fanów tego nurtu po prostu zaczeka na metro exodus. IMO pirhania zmierza donikąd, boli, że studio, które ponad dekadę temu miału potencjał na zostanie jednym z liderów na rynku porządnych gier rpg gra obecnie w trzeciej lidze.

post wyedytowany przez Mily90 2017-08-12 14:47:08
12.08.2017 19:36
odpowiedz
MonTaren
3
Junior

Meh kolejny crap tego studia

17.08.2017 10:15
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
98
Senator

Zbliża się gamecom, więc pewnie zobaczymy nowe gameplaye. Ciekaw jestem czy względem poprzednich coś się zmieni, bo tą wersję już trzeba będzie traktować jako ostateczną. Do premiery pozostaną wówczas 2 miesiące i Piranie będą już szlifować swoją produkcję.

20.08.2017 12:02
odpowiedz
6 odpowiedzi
Meno1986
98
Szkubany Myszor

Do tej pory byłem spokojny o grę, ale obniżka ceny ze 199 zł na 119 zł w Empiku jeszcze przed premierą, trochę mnie zaniepokoiła...

22.08.2017 10:09
odpowiedz
spamer
125
Never Register

To był błąd cenowy. Obecna cena na stronie empiku to 170 zł.

post wyedytowany przez spamer 2017-08-22 10:10:46
22.08.2017 13:32
odpowiedz
LowcaFragow
6
Legionista
8.5

Porównajcie sobie cenę za Wiedźmina 3... Gdyby kosztował tyle na ile zasługuje, płacilibyśmy ponad 200zł

22.08.2017 13:46
odpowiedz
1 odpowiedź
UrBan1212
3
Legionista

https://www.youtube.com/watch?v=ykWoLzEHJUo oglądam właśnie live z Elexa,na Gamescomie
jak będzie taka optymalizacja to będzie tragedia,chodzi chyba w 20 fpsach...

22.08.2017 18:38
odpowiedz
UrBan1212
3
Legionista

No oby to była wina streama,bo słabo to wyglądało :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze