W No Man's Sky do centrum galaktyki można dotrzeć w około 30 godzin

Jeden z graczy kupił przed kilkoma dniami za 2 tysiące dolarów kopię gry No Man's Sky, która przedwcześnie dostała się do obiegu. Ostatnio wyjawił on, że znalazł sposób na dotarcie do centrum wirtualnej galaktyki w około 30 godzin.

Kamil Zwijacz

Za kilka dni na rynku ukaże się długo wyczekiwany kosmiczny sandbox No Man's Sky przeznaczony na konsolę PlayStation 4 i komputery osobiste. Jednemu z graczy udało się wejść przedwcześnie w posiadanie egzemplarza produkcji, za który musiał zapłacić aż 2 tysiące dolarów. Szczęśliwy nabywca zaczął oczywiście chwalić się swoimi dokonaniami w grze, publikując chociażby materiały wideo na YouTubie. My jednak nie o tym. Ostatnio podzielił się on bowiem ciekawą informacją, odpowiadając na pytanie jednego z użytkowników forum Reddit, który chciał się dowiedzieć ile może zająć dotarcie do centrum galaktyki. Okazało się, że można tam dotrzeć w około 30 godzin, używając pewnej metody, pozwalającej na szybkie podróżowanie. Wszystko dzięki możliwości „farmienia” paliwa (niewykluczone, że to błąd lub po prostu źle zaprojektowany element, który może jeszcze zostać zmieniony) do napędu Warp (hipotetyczna technologia pozwalająca na poruszanie się obiektów z prędkością większą niż prędkość światła), dzięki któremu można pokonywać olbrzymie odległości w mgnieniu oka.

Kosmiczne starcia w No Man's Sky dają ponoć wiele frajdy. - W No Man's Sky do centrum galaktyki można dotrzeć w około 30 godzin - wiadomość - 2016-08-01
Kosmiczne starcia w No Man's Sky dają ponoć wiele frajdy.

Wkrótce po ogłoszeniu rzeczonej nowinki, graczowi udało się dotrzeć do centrum, co opisał w tym miejscu. By nikomu nie psuć zabawy, nie zdradził oczywiście, co się tam znajduje, ale wyjawił za to kilka innych rzeczy. Opisał m.in., że w przerwach pomiędzy używaniem napędu Warp, odwiedził wiele planet i ani razu nie miał wrażenia powtarzalności. Jak dobrze wiemy, wszystkie światy w No Man's Sky generowane są losowo i wygląda na to, że system działa po prostu świetnie, biorą pod uwagę wiele zmiennych, choć jak zaznaczył gracz, już nawet sama zmiana barw robi ogromną różnicę.

Ponadto, według niego, kosmiczne starcia są bardzo satysfakcjonujące i nieźle zbalansowane pod względem trwania potyczek. Nie są one na tyle długie, by się nudziły, ale też dają poczucie pokonywania w nich „realistycznego, kosmicznego dystansu”. Poza tym całość jest bardzo płynna – wsiadanie do statku, walka, użycie napędu warp, itd. Dodatkowo No Man's Sky może się pochwalić świetnym udźwiękowieniem, zwłaszcza jeżeli chodzi o odgłosy wydawane przez zwierzęta.

Gracz narzekał za to na statki, które nie są usprawniane przez całą grę. Miał też kłopoty z ulepszaniem lasera, morskimi istotami tkwiącymi w jednym miejscu czy też crashami produkcji. Należy jednak pamiętać, że deweloper pracuje nad pierwszą aktualizacją, więc niewykluczone, że w dniu premiery doczekamy się poprawek rzeczonych błędów oraz wyeliminowania wspomnianej możliwości pozyskiwania paliwa do napędu Warp.

Ponadto gracz zaznaczył także, że choć spędził już na zabawie kilkadziesiąt godzin, to i tak nie zrobił jeszcze wielu rzeczy, których ma zamiar dokonać, np. zanurkować na dno wielkiego oceanu czy zniszczyć stację kosmiczną. Wydaje się więc, że No Man's Sky faktycznie ma do zaoferowania całkiem sporo, a gameplay wcale nie jest tak powtarzalny, jak sądziła część osób, choć oczywiście każdy zainteresowany będzie musiał sprawdzić to na własnej skórze.

No Man's Sky

No Man's Sky

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 9 sierpnia 2016

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

5.8

Gracze

8.2

Steam

7.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

5

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2016-08-01
20:48

konri25 Legionista

Sami znawcy wiedzą kiedy i za ile najlepiej się gra sprzeda
Pomijacie fakt że obecnie ta gra jest najlepiej sprzedającym się tytułem na Steam, po za tym jest mnóstwo wysokobudżetowych produkcji ukazujących się co rok za chore pieniądze które można uznać za zwykłe aktualizacje poprzedniej części a czasem jeszcze bardziej niedopracowanych.

Komentarz: konri25
2016-08-02
00:54

jabob Legionista

pozyjemy zobaczyy

Komentarz: jabob
2016-08-02
01:06

fezzik Pretorianin

Coś mi wygląda na to że to będzie gra typu - Idź odwiedź planete numer 546753, pooglądaj sobie górki i drzewka, zbierz jakiś surowiec i tak w kółko

Nie wiem czy będzie tam coś więcej

Komentarz: fezzik
2016-08-02
20:13

pecet007 Legend

pecet007

czekam na preorder kolekcjonerki :), 30 godzin na grę to sporo

Komentarz: pecet007
2016-08-03
09:06

zanonimizowany779578 Generał

Co do tego że jest jedna galaktyka to nie prawda jest więcej, Sean Murray mocno ciągnięty za język przyznał że jest więcej będą one generowane losowo ale jeden czynik będzie ważny wasza aktywność np dużo walczyłeś to w następnej będzie dużo agresywnych ras i gatunków zwierząt, spędziłeś dużo czasu na zimowych i lodowych planetach to ich będzie pełno i tak dalej a stało się to w słynnym wywiadzie dla ign gdzie przyznał że nie użył super-formuły. A by dostać się tych innych galaktyk trzeba będzie coś zrobić w centrum nie powiedział co.

Komentarz: zanonimizowany779578

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl