Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 kwietnia 2016, 12:00

autor: Michał Jodłowski

WildStar otrzymało dużą aktualizację/DLC - Destination Arcterra

WildStar, darmowe MMORPG studia Carbine, otrzymało pierwszą dużą aktualizację od czasu przejścia na model biznesowy free-to-play. Rozszerzenie pt. Destination Arcterra wprowadza m.in. nowy region.

WildStar otrzymał dodatek Destination Arcterra. - WildStar otrzymało dużą aktualizację, Destination Arcterra - wiadomość - 2016-04-01
WildStar otrzymał dodatek Destination Arcterra.
WildStar: Destination Arcterra w skrócie:
  • Nowy rozdział w fabule gry.
  • Dodatkowy region z kilkoma lokacjami.
  • Nowi przeciwnicy, w tym bossowie.
  • Cenniejsze nagrody i łupy.
  • Specjalne eventy, w których stawką jest dostęp do ukrytych lochów.

WildStar, darmowe MMORPG korzystające z modelu biznesowego free-to-play, doczekało się pierwszej dużej aktualizacji od czasu zarzucenia pobierania opłat za grę we wrześniu ubiegłego roku. Destination Arcterra, bo tak brzmi tytuł rzeczonego rozszerzenia, wprowadza całkowicie nowy region do świata przedstawionego: skutą lodem, tytułową krainę Arcterra, na którą składa się kilka lokacji. Omawiany dodatek to nie tylko rozwinięcie warstwy fabularnej produkcji studia Carbine, ale także zmiany oraz nowości w kwestii mechaniki czy dostępnych wyzwań i nagród za sprostanie im. Szerzej na temat zawartości Destination Arcterra pisaliśmy w Serwisie Informacyjnym przy okazji zapowiedzi tej aktualizacji. Deweloperzy udostępnili również pokaźną listę poprawek (w języku angielskim), jakie zastosowali w grze.

Warto przy tej okazji przypomnieć, że jeszcze w pierwszej połowie bieżącego roku WildStar ma zadebiutować na platformie Steam. Na razie gra dostępna jest wyłącznie z poziomu swojej oficjalnej witryny internetowej.

WildStar ukazało się w czerwcu 2014 roku na komputerach osobistych. Wyniki finansowe owego tytułu, który miał zrobić konkurencję legendarnemu World of Warcraft, najwyraźniej okazały się nie do końca zadowalające, gdyż nieco ponad rok później, we wrześniu następnego roku, Carbine Studios zrezygnowało z pobierania obowiązkowych opłat za grę. Jakby tego było mało, w studiu nastąpiły znaczne zwolnienia – nieoficjalne informacje mówią nawet o 60 osobach.