Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 grudnia 2015, 12:20

autor: Adrian Werner

Mod The Witcher 3 HD Reworked Project poprawia wygląd otoczenia w grze

Osoby pragnące ulepszyć grafikę gry Wiedźmin 3: Dziki Gon powinien zainteresować mod The Witcher 3 HD Reworked Project, który wyraźnie poprawia tekstury i modele wielu elementów otoczenia.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to jedna z najbardziej imponujących graficznie gier, jakie trafiły w tym roku na pecety. Żaden tytuł nie jest jednak aż tak ładny, aby nie dało się go jeszcze bardziej upiększyć. Taki jest właśnie cel moda The Witcher 3 HD Reworked Project, autorstwa naszego rodaka Bartosza Członki, który niedawno doczekał się wersji 2.0. Ambicją twórcy jest poprawienie jakości tekstur i modeli, tak aby produkcja prezentowała się znacznie lepiej w rozdzielczości 4K. Wprowadzone zmiany są jednak na tyle duże, że już w 1080p różnica jest bardzo widoczna.

Obecnie projekt ulepsza wygląd kamieni i skał, drewnianych skrzyń, worków, dachów, podłóg oraz drzew. W planach jest zapewnienie poprawionych tekstur i modeli także wszystkim innym elementom otoczenia. Co ciekawe, cały ten wizualny splendor nie odbija się negatywnie na wydajności, o ile tylko posiadamy kartę grafiki z odpowiednią ilością pamięci.

Mod bardzo spodobał się pracownikom firmy Nvidia i jego opis pojawił się na oficjalnej stronie kart GeForce. Warto zajrzeć, gdyż umieszczono tam sprytnie zrealizowane screeny porównawcze, które bardzo ułatwiają docenienie ulepszeń, jakie wprowadza The Witcher 3 HD Reworked Project.

Dodajmy na koniec, że Bartosz Członka pracuje także nad projektem Fallout 4 Realistic HD Reworked, czyli analogicznym modem przeznaczonym do najnowszej odsłony popularnego postapokaliptycznego cyklu studia Bethesda.

  1. The Witcher 3 HD Reworked Project – pobierz moda

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej