Firma Ubisoft wypuści dziś trzecią łatkę do Assassin's Creed: Unity na PlayStation 4 oraz Xboksa One (PC otrzyma ją później w tym tygodniu). Patch naprawia około trzystu błędów, jednak na polepszenie wydajności gry będziemy musieli jeszcze poczekać.
Assassin's Creed: Unity ma dostatecznie dużo błędów, by obdarować nimi co najmniej kilka innych tytułów. Firma Ubisoft stara się jednak ten stan rzeczy zmienić i jeszcze dziś sprezentuje graczom korzystającym z PlayStation 4 oraz Xboksa One trzecią łatkę, która ma naprawić około trzystu niedoróbek. Posiadacze gry na PC będą musieli jeszcze poczekać – patch trafi do nich później w tym tygodniu.

Listę wszystkich poprawek możecie znaleźć pod tym adresem. Niestety, nadal nie rozwiązano kłopotów ze spadającą liczbą klatek na sekundę – chociaż po instalacji łatki płynność w kilku momentach znacznie się polepszy, to Ubisoft planuje inny patch, który zajmie się tym problemem. Teraz natomiast francuska firma naprawiła część błędów, które utrudniały rozgrywkę (m.in. kłopoty z kamerą, blokującą się postacią czy animacjami), poprawiła stabilność swej produkcji oraz polepszyła działanie misji. Pełną listę znajdziecie poniżej. Oczywiście to jedynie kropla w morzu potrzeb – poradzenie sobie ze wszystkimi kłopotami nękającymi Assassin's Creed: Unity to wyzwanie zdecydowanie długoterminowe – ale następne łatki zapewne już są przygotowywane.

Od swej premiery, która miała miejsce 11 listopada, Assassin's Creed: Unity – kolejna część popularnego cyklu, tworzonego przez Ubisoft – znalazła się pod ostrzałem krytyków. Graczy rozjuszyły rozliczne błędy, skutecznie utrudniające przyjemną rozgrywkę, oraz fatalna optymalizacja wersji na PC. Znalazło to swoje odbicie w recenzjach: według serwisu Metacritic Unity, wraz z wydanym na Xboksa 360 oraz PlayStation 3 Rogue, to najgorzej oceniane części serii Assassin's Creed.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.