Poznaliśmy wymagania sprzętowe gry Total War: Attila. Na szczęście nie są one zbyt wygórowane – większość komputerów, które umożliwiały płynną rozgrywkę w Total War: Rome II, nie powinna mieć problemów z nową odsłoną serii studia Creative Assembly.
Łukasz Szliselman
W sklepie Steam pojawiły się wymagania sprzętowe gry Total War: Attila. Kolejna odsłona popularnej serii gier strategicznych od brytyjskiego studia Creative Assembly będzie potrzebowała nieco mocniejszego komputera niż jej starszy brat, Total War: Rome II, ale nie jest to zbyt duża przepaść. Jeśli chodzi o wymagania minimalne, to jedynymi różnicami pomiędzy nadchodzącą a zeszłoroczną edycją cyklu jest konieczność posiadania trochę szybszego procesora (Rome II potrzebował 2,6 GHz) oraz karty grafiki zdolnej obsłużyć biblioteki DirectX 10. Z tego, co widzieliśmy na pierwszych screenach, Total War: Attila nie przeprowadzi rewolucji graficznej – jak na razie oprawa prezentuje się bardzo podobnie do tego, co widzieliśmy w Rome II. Twórcy dodali jednak nieobecny wcześniej dynamiczny ogień, zmienny wygląd pola bitwy (zwłaszcza miast) i inne efekty specjalne.
Pod wymaganiami dodano notkę, że zintegrowane modele kart grafiki (np. seria Intel HD) potrzebują do sprawnego działania systemów 64-bitowych. Na Steamie znajdziecie również informacje dotyczące komputerów Mac.
Według najświeższych doniesień Total War: Attila ma się ukazać 17 lutego 2015 roku w pudełkowej i cyfrowej edycji. Premierze tytułu towarzyszyć ma DLC Viking Forefathers Culture Pack, dołączane do pre-orderów. Firma SEGA rozpoczęła już przedsprzedaż gry – na oficjalnej stronie można ją dostać za 39,99 euro (ok. 168 zł). Warto również zajrzeć na strony polskich sklepów, oferujących nieco lepszą cenę.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1