The Evil Within w 60 FPS-ach. Kody do konsoli w wersji na PC

Dzisiaj swoją premierę ma długo wyczekiwany survival horror ze stajni studia Tango Gameworks - The Evil Within. Wydawca, firma Bethesda, ujawnił przy okazji wydania gry listę komend, które pecetowi gracze będą mogli wykorzystać podczas rozgrywki np. do stania się nieśmiertelnymi, posiadania nieskończonej amunicji czy nawet… grania w 60 klatkach na sekundę.

Krzysztof Nieradko

Ujawniono listę komend urozmaicających rozgrywkę. - The Evil Within – Bethesda ujawnia kody do konsoli w wersji na PC. Można grać w 60 FPS - wiadomość - 2014-10-14
Ujawniono listę komend urozmaicających rozgrywkę.
Gra The Evil Within w skrócie:
  • Producent: Tango Gameworks
  • Wydawca: Bethesda Softworks
  • Dystrybutor PL: Cenega
  • Gatunek: trzecioosobowy survival horror;
  • Platformy sprzętowe: PC, X360, PS3, XONE, PS4;
  • Data premiery: 14 października

Firma Bethesda, wydawca debiutującego dzisiaj na polskim i światowym rynku The Evil Within, opublikowała listę komend, które pecetowi gracze będą mogli wykorzystać do urozmaicenia swojej rozgrywki. Odpalenie wiersza poleceń wiąże się z koniecznością przeprowadzenia wcześniej pewnych przygotowań, dlatego też jeżeli chcecie nieco wzbogacić czas spędzony ze wspomnianym survival horrorem, podążajcie za poniższą instrukcją.

Przede wszystkim należy wejść w kartę gry na platformie Valve i prawym przyciskiem myszy przejść do zakładki właściwości (properties), a następnie do karty ogólne (general), gdzie w opcjach uruchamiania należy wprowadzić komendę +com_allowconsole 1 _. Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, panel, do którego będziemy mogli wpisywać określone kody, pojawi się zaraz po kliknięciu podczas zabawy klawisza Insert. Jakie polecenia wydamy? Okazuje się, że jest ich całkiem sporo.

Chyba najbardziej interesującym aspektem omawianego wiersza poleceń będzie sposobność na zwiększenie FPS-ów (klatek na sekundę), w jakich odtwarzana będzie omawiana produkcja. Aby to zrobić, należy wpisać określony kod wraz z odpowiednią numeracją. Pozostałe kody także wydają się być bardzo interesujące, dlatego też chętnym ich użycia polecam zapoznać się z krótką specyfikacją zamieszoną poniżej:

  • R_swapinterval <NUMER> - liczba -2 ustawia ilość klatek na tą dostępną oficjalnie, czyli 30. -1 umożliwia zabawę przy maksymalnych 60 FPS-ach. Jest ona w pełni grywalna, chociaż mogą się pojawić pewne zgrzyty, nad którymi pracuje wydawca. Natomiast po wpisaniu 0 odblokowane zostają wszystkie możliwości, chociaż nie poleca się zabawy przy większej niż 60 liczbie klatek na sekundę. Ewentualnych błędów w tym ostatnim przypadku Bethesda nie będzie w stanie naprawić.
  • God - kod pozwalający na bycie nieśmiertelnym.
  • Noclip – pozwalający na przechodzenie przez ściany.
  • G_infiniteammo – nieskończona ilość amunicji, jeśli w momencie wpisywania kodu posiadamy co najmniej jedną kulę w magazynku.
  • Toggledebugcamera – zmienia perspektywę z jakiej patrzymy, dzięki czemu możemy się poruszać wokół naszej postaci zdecydowanie swobodniej.
  • G_stoptime 1 – spowalnia czas. Jak na razie komenda ta nie działa zbyt dobrze i może przysporzyć pewnych problemów. Wydawca pracuje nad rozwiązaniem. Wyłączenie tego kody następuje po wpisaniu: g_stoptime 0.
  • Startslowmotion2 – spowalnia czas.
  • R_forceaspectratio <NUMER> – umożliwia dostosowanie proporcji obrazu. 0 oznacza pełnoekranowy, ale podobno nie wygląda to zbyt dobrze. 1.8 lub 2 są najbardziej komfortowe dla tych, którzy nie przepadają za czarnymi pasami. Wartość 2.5 jest docelowa.
  • Stopslowmotion – wyłącza motyw zwolnionego tempa.
The Evil Within

The Evil Within

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 14 października 2014

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

7.8

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

październik
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-10-17
11:50

ryba_87 Chorąży

Próbowałem różnych konfiguracji i stwierdzam,że te podstawowe sprawdzają się najlepiej(posiadam i7, 8gb ram i radeona R 280x).Oczekiwałem gry zdecydowanie lepszej(ukończyłem 7 chapterów)pod względem gameplay'u,fabuły jak i graficznej aczkolwiek jest to "coś" czego brakuje innym produkcją stąd może takie zawyżone oceny.Nawet przekonałem sie do "zombie",które strzelają z kuszy bądź rzucają toporami albo do snajperki i dziwnych pociskach do kuszy,a mianowicie "zamrażanie zombie i jego eksplozja"

Komentarz: ryba_87
2014-10-16
15:49

zanonimizowany661811 Centurion

kiedy recenzja

Komentarz: zanonimizowany661811
2014-10-15
23:07

zanonimizowany146624 Legend

piwosh - bo ustawiłeś limit 60 klatek, więc jak ma być lepiej ? U mnie jest często prawie 90, ale i tak ustawiłem sobie limit na 30 więc mam ciągle 30 i ... jest płynniej. Na usuniętym limicie są zbyt duże wahania między 90 a 40 i to czuć. Już wolę stałe 30 i jest super płynnie :D

Komentarz: zanonimizowany146624
2014-10-15
11:23

kaszanka9 Legend

kaszanka9

piwosh [27]

gra strasznie wymagająca

Haha, na ultra chciałeś dodać, wymagająca to ona wcale nie jest, tak jak wolf, i7 krzyczeli, a ludzi na c2d grali...

Komentarz: kaszanka9
2014-10-15
09:10

piwosh Junior

Komendy działają. Ale fakt, gra strasznie wymagająca. U mnie na 3570k i gtx 970 od 50 do 60 fps.

Komentarz: piwosh

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl