Deep Down – możliwości silnika Panta Rhei na nowych nagraniach
W sieci pojawiło się kilka krótkich materiałów wideo prezentujących możliwości technologiczne silnika Panta Rhei zaimplementowanego w nowym darmowym RPG akcji studia Capcom - Deep Down. Nagrania te pochodzą z tegorocznej sesji deweloperskiej CEDEC. W rozwinięciu tej wiadomości znajdziecie również kilka świeżych screenów z gry.
Krzysztof Nieradko

Niewątpliwie jedną z najmocniejszych stron nowego darmowego RPG akcji ze stajni studia Capcom – gry Deep Down – będzie silnik graficzny. Panta Rhei, bo tak nazywać się ma napędzająca wspomnianą produkcję technologia, to bardzo zaawansowana platforma pozwalająca na kreowanie niesamowicie prezentujących się fajerwerków wizualnych. Jego możliwości mieliśmy już okazję oglądać wielokrotnie na publikowanych wcześniej nagraniach. Również i tym razem możemy zobaczyć, co japoński producent będzie w stanie z niego wycisnąć.
W sieci pojawiło się bowiem kilka krótkich nagrań ze wspomnianego tytułu upublicznionych przez japoński serwis 4gamer. Filmy te stanowiły część organizowanej kilka tygodni temu w Tokio sesji deweloperskiej CEDEC i pozwalają przyjrzeć się efektom graficznym pomagającym generować na jak najbardziej realistycznym poziomie wodę, skórę, futro, ruch, walkę, oświetlenie czy inne elementy rozgrywki. Zdecydowanie jest na co popatrzeć, chociaż osoby wyczekujące kolejnych fragmentów gameplaya mogą się poczuć odrobinę zawiedzione.
Poniżej znajdziecie omawiane materiały wideo, a także kilka nowych screenów z gry:



Deep Down to zręcznościowa gra RPG akcji autorstwa japońskiego studia Capcom, która oparta została na modelu biznesowym free to play z opcjonalnymi mikropłatnościami. Produkcja ukaże się wyłącznie w wersji na konsole PlayStation 4 w 2015 roku i stanowić będzie niewątpliwie jedną z najbardziej interesujących produkcji ekskluzywnie wydanych na platformę sprzętową Sony.

- Capcom
- free-to-play
- action RPG
- Panta Rhei
- PS4
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Ogame_fan Legend

Niech tylko zapowiedzą Dragon's Dogma 2 na PS4/Xbone na tym silniku i będę szczęśliwy :)
lordpilot Legend

Świetnie to wygląda :). No i w odróżnieniu od zamulaczy Nvidii wyglądających chyba odrobinę gorzej, nie wymaga:
a) nowej supergrzały Nvidii za kupę kasy (bo ta co kupiłeś rok temu za niemały hajs już "nie podoła")
b) będzie w grze, a nie w demie technologicznym
Szkoda, że sama gra zapowiada się tak sobie, a model F2P dopełnia przelewa czarę goryczy ;/ . Niemniej jednak jest niemal pewne, że Capcom ten silnik wykorzysta w jakichś fajniejszych tytułach :).
zanonimizowany1019586 Chorąży
Takie sobie. Nic ciekawego. Kilka drobnych, niebrzydkich, ale i niezbyt imponujących efektów. To co zademonstrowali na tych nagraniach nie jest szczególnie interesujące... Cóż i trochę się to wydaje być okrojone w porównaniu do dem technologicznych dla pc, np. od nvidii... Z nowszych technologii, których twórcy gier nie dali nam jeszcze porządnie ograć to może te fizyczne futro (chociaż tutaj i tak wygląda ubogo). Resztę jak SubSurfaceScattering widoczny na skórze stworka można samemu osiągnąć w różnorakich lekko podstarzałych już graficznie tytułach za pomocą enb....
JaspeR90k Generał

Poproszę o Resident Evil 7 na tym silniku :)