Ryse: Son of Rome na PC ze wszystkimi DLC i bez mikrotransakcji

Pecetowa wersja gry Ryse: Son of Rome zadebiutuje na pecetach ze wszystkimi dotychczas wydanymi dodatkami DLC. Firma Crytek podzieliła się także screenshotami z menu ustawień graficznych, które oferują naprawdę przyzwoite możliwości dostosowania jakości oprawy graficznej.

Michał Jodłowski

Jak wynika z najnowszego wpisu na oficjalnym blogu firmy Crytek, Ryse: Son of Rome w wydaniu pecetowym będzie posiadał wszystkie dotychczas wydane dodatki DLC, dodające m.in. nowe mapy dla trybu wieloosobowego, dodatkowy tryb przetrwania (Survival Mode), a także kilka zestawów wyglądu dla głównego bohatera, Mariusa Titusa. Znikną też mikropłatności znane z wersji konsolowej. Deweloperzy podzielili się także screenshotami z menu ustawień graficznych gry, na których możemy zapoznać się z naprawdę przyzwoitą ilością rozmaitych opcji: od rozdzielczości ekranu (w tym 4K), przez jakość poszczególnych elementów oprawy graficznej, po supersampling czy temporal anti-aliasing. Warto również obejrzeć powyższy filmik przedstawiający wizualne różnice między wersją na komputery osobiste i konsole Xbox One.

Podstawowe opcje graficzne Ryse: Son of Rome

Zaawansowane opcje graficzne Ryse: Son of Rome

Pecetowe Ryse: Son of Rome zadebiutuje 10 października, zarówno w dystrybucji cyfrowej, jak i tradycyjnej. W Polsce tytuł zostanie wydany przez firmę Cenega, niestety jedynie w angielskiej wersji językowej. Gracze, którzy zamówią grę jeszcze przed premierą, otrzymają dodatkowo jej ścieżkę dźwiękową. Zamówienia przedpremierowego można dokonać m.in. w Sklepie GRY-OnLine. Już teraz zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami sprzętowymi tej produkcji, a także do obejrzenia naszego własnego testu gry, który dostępny jest poniżej.

Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 22 listopada 2013

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

7.4

Gracze

8.7

Steam

6.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

wrzesień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-12-23
15:06

Leszko1183 Junior

Wymagania nie są wcale takie duże ,jak podali .Ogólnie gra zadziwia i ma dobrą optymalizacje grafiki , u mnie na normal działa bardzo dobrze ,nawet na zwykłej karcie ,zintegrowanej karcie graficznej z procesorem 4 rdzeniowym AMD A8-6600K APU with Radeon HD Graphics i 8 giga ramu .A brat instalował na kompie co ma 8 lat tylko karte troszke nowsza 1 Giga grafiki i 4 giga ramu ,i takze chodzi idealnie, i raczej nie ma Direct 11 i działa.

Komentarz: Leszko1183
2014-09-26
11:55

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

Ile to juz lat czekamy? Dzis albo sie tworzy rimejki 1-2 rocznych gier, wpycha sie zbedny ficzer jakim jest futro/wlosy - Ghost, Lara + biust, Witcher i cos tam pewnie jeszcze jest. I do czego mi te futro
? Popatrze na wilka i powiem, "wow" po godzinie na to nie bede zwracal uwagi, zas na jakis element gry bym zwracal czesciej uwage jak destrukcja, nieliniowosc, trudnosc zagadek, itp a nie czy wlosy wygladaja jak wlosy czy model wlosow

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2014-09-25
16:24

kaszanka9 Legend

kaszanka9

hinson [6]

Nie będzie już żadnej rewolucji pod tym względem, bo zaawansowana fizyka i grafika zwiększa koszty tworzenia gier

Oczywiście, że będzie, to jest praktycznie ten sam koszt, tylko większość musi mieć sprzęt który da radę np. z zaawansowanym algorytmem oświetlenia, a teraz nie daje rady, zwłaszcza z raytraceingiem.

Widziałeś ty w ogóle rendery z programów graficznych? To żaden problem tak wrzucić jakiś model i teksturę, problemem jest zawsze brak mocy na realistyczne oświetlenie.

Komentarz: kaszanka9
2014-09-25
15:21

hinson Generał

Nie będzie już żadnej rewolucji pod tym względem, bo zaawansowana fizyka i grafika zwiększa koszty tworzenia gier. Teraz co generację będą tylko większe rozdzielczości i kosmetyczne zmiany. Przejście z PS3 na PS4 nie wnosi nic takiego nowego oprócz obsługi FullHD i troche lepszych tekstur.
Osobiście mi taka grafika jak w Ryse Son of Rome wystarczy. Jak każda gra tak będzie wyglądać, to nie ma już sensu pchać się w większy realizm. Po co mi grafika taka jak oknem.

Komentarz: hinson
2014-09-25
15:10

raziel88ck Legend

raziel88ck

Ciekaw jestem kiedy w końcu pojawi się rewolucja pod względem grafiki oraz fizyki. Czekam tyle lat i nic. Tylko wymagania sprzętowe rosną w górę.

Komentarz: raziel88ck

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl