Ryse: Son of Rome na PC ze wszystkimi DLC i bez mikrotransakcji
Pecetowa wersja gry Ryse: Son of Rome zadebiutuje na pecetach ze wszystkimi dotychczas wydanymi dodatkami DLC. Firma Crytek podzieliła się także screenshotami z menu ustawień graficznych, które oferują naprawdę przyzwoite możliwości dostosowania jakości oprawy graficznej.
Michał Jodłowski
Jak wynika z najnowszego wpisu na oficjalnym blogu firmy Crytek, Ryse: Son of Rome w wydaniu pecetowym będzie posiadał wszystkie dotychczas wydane dodatki DLC, dodające m.in. nowe mapy dla trybu wieloosobowego, dodatkowy tryb przetrwania (Survival Mode), a także kilka zestawów wyglądu dla głównego bohatera, Mariusa Titusa. Znikną też mikropłatności znane z wersji konsolowej. Deweloperzy podzielili się także screenshotami z menu ustawień graficznych gry, na których możemy zapoznać się z naprawdę przyzwoitą ilością rozmaitych opcji: od rozdzielczości ekranu (w tym 4K), przez jakość poszczególnych elementów oprawy graficznej, po supersampling czy temporal anti-aliasing. Warto również obejrzeć powyższy filmik przedstawiający wizualne różnice między wersją na komputery osobiste i konsole Xbox One.
Pecetowe Ryse: Son of Rome zadebiutuje 10 października, zarówno w dystrybucji cyfrowej, jak i tradycyjnej. W Polsce tytuł zostanie wydany przez firmę Cenega, niestety jedynie w angielskiej wersji językowej. Gracze, którzy zamówią grę jeszcze przed premierą, otrzymają dodatkowo jej ścieżkę dźwiękową. Zamówienia przedpremierowego można dokonać m.in. w Sklepie GRY-OnLine. Już teraz zachęcamy do zapoznania się z wymaganiami sprzętowymi tej produkcji, a także do obejrzenia naszego własnego testu gry, który dostępny jest poniżej.
Więcej:Dlaczego niektóre gry z PlayStation nigdy nie trafią na PC? Sony wyjaśnia swoją strategię

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Crytek Studios
- konwersje PC
- ustawienia, tryby graficzne (gry)
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Leszko1183 Junior
Wymagania nie są wcale takie duże ,jak podali .Ogólnie gra zadziwia i ma dobrą optymalizacje grafiki , u mnie na normal działa bardzo dobrze ,nawet na zwykłej karcie ,zintegrowanej karcie graficznej z procesorem 4 rdzeniowym AMD A8-6600K APU with Radeon HD Graphics i 8 giga ramu .A brat instalował na kompie co ma 8 lat tylko karte troszke nowsza 1 Giga grafiki i 4 giga ramu ,i takze chodzi idealnie, i raczej nie ma Direct 11 i działa.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Ile to juz lat czekamy? Dzis albo sie tworzy rimejki 1-2 rocznych gier, wpycha sie zbedny ficzer jakim jest futro/wlosy - Ghost, Lara + biust, Witcher i cos tam pewnie jeszcze jest. I do czego mi te futro
? Popatrze na wilka i powiem, "wow" po godzinie na to nie bede zwracal uwagi, zas na jakis element gry bym zwracal czesciej uwage jak destrukcja, nieliniowosc, trudnosc zagadek, itp a nie czy wlosy wygladaja jak wlosy czy model wlosow
kaszanka9 Legend

hinson [6]
Nie będzie już żadnej rewolucji pod tym względem, bo zaawansowana fizyka i grafika zwiększa koszty tworzenia gier
Oczywiście, że będzie, to jest praktycznie ten sam koszt, tylko większość musi mieć sprzęt który da radę np. z zaawansowanym algorytmem oświetlenia, a teraz nie daje rady, zwłaszcza z raytraceingiem.
Widziałeś ty w ogóle rendery z programów graficznych? To żaden problem tak wrzucić jakiś model i teksturę, problemem jest zawsze brak mocy na realistyczne oświetlenie.
hinson Generał
Nie będzie już żadnej rewolucji pod tym względem, bo zaawansowana fizyka i grafika zwiększa koszty tworzenia gier. Teraz co generację będą tylko większe rozdzielczości i kosmetyczne zmiany. Przejście z PS3 na PS4 nie wnosi nic takiego nowego oprócz obsługi FullHD i troche lepszych tekstur.
Osobiście mi taka grafika jak w Ryse Son of Rome wystarczy. Jak każda gra tak będzie wyglądać, to nie ma już sensu pchać się w większy realizm. Po co mi grafika taka jak oknem.
raziel88ck Legend

Ciekaw jestem kiedy w końcu pojawi się rewolucja pod względem grafiki oraz fizyki. Czekam tyle lat i nic. Tylko wymagania sprzętowe rosną w górę.