Pierwszy gameplay z Hellraid na silniku Chrome Engine 6

Firma Techland opublikowała 20-minutowy zapis rozgrywki z nadchodzącego pierwszoosobowego slashera o tytule Hellraid. Jest to pierwszy oficjalny materiał wideo prezentujący grę w akcji po zmianie napędzającego ją silnika na Chrome Engine 6.

Krzysztof Mysiak

Hellraid w skrócie:
  • Producent: Techland
  • Wydawca: Techland
  • Gatunek: RPG akcji z widokiem FPP w realiach fantasy
  • Platformy sprzętowe: PC, XOne, PS4
  • Termin premiery: 2015 (wczesny dostęp przed końcem 2014)

16 września firma Techland zorganizowała livestream, mający na celu zademonstrowanie rozgrywki w grze Hellraid w wersji alfa. Na szczęście osoby, które nie wiedziały o tym wydarzeniu lub nie zdołały znaleźć się przed komputerem w odpowiednim czasie, nie muszą pluć sobie w brodę, bowiem deweloper uwiecznił gameplay i opublikował go wczoraj w serwisie YouTube (film możecie zobaczyć powyżej). Nagranie trwa nieco ponad 20 minut i jest o tyle interesujące, że stanowi pierwszy oficjalny materiał wideo, który pokazuje Hellraid po przesiadce na nowy silnik graficzny, Chrome Engine 6 (zmianę wysłużonej „piątki” na „szóstkę” zapowiadano w kwietniu, informując przy okazji o przetasowaniu w docelowych platformach sprzętowych produkcji i przesuniięciu terminu jej premiery na przyszły rok).

Przesiadka na Chrome Engine 6 wyszła Hellraidowi zdecydowanie na zdrowie – mamy kolejną piękną grę rodem z Polski. - Hellraid – 20-minutowy gameplay na silniku Chrome Engine 6 - wiadomość - 2014-09-19
Przesiadka na Chrome Engine 6 wyszła Hellraidowi zdecydowanie na zdrowie – mamy kolejną piękną grę rodem z Polski.

Omawiany film przedstawia początkowy fragment zabawy, razem z fabularnym intrem – na świat wypełzają spod ziemi demony, a główny bohater, żołnierz Ayden, opuszcza swój posterunek, by upewnić się, że jego siostra Maerwynn, mieszkająca w poblskiej wiosce, jest cała i zdrowa. Tak rozpoczyna się oczywiście droga do piekła, na której bohaterowi przyjdzie zanihilować niezliczone zastępy potworów i zebrać tonę przedmiotów (jak na hack’n’slasha przystało).

Na koniec przypomnijmy, że Hellraid zadebiutuje w niesprecyzowanym bliżej okresie przyszłego roku, jednak zanim to nastąpi, pecetowcy, którzy z utęsknieniem wypatrują tej gry, będą mogli wypróbować dzieło Techlandu za pośrednictwem usługi Steam Early Access (trafi ono na tę platformę przed końcem 2014 roku). Pierwszoosobowy slasher znad Odry powstaje z myślą o komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Hellraid

Hellraid

PC PlayStation Xbox
anulowana

Data wydania: Anulowana

Informacje o Grze
Podobało się?

0

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Kalendarz Wiadomości

wrzesień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2014-09-24
23:11

Irek22 Legend

Irek22
👍

Podoba mi się! Nawet bardzo. I nieporównywalnie bardziej niż inna nadchodząca polska siekanka, czyli Lords of the Fallen.
Tylko bez idiotycznie rozwiązanego systemu respawnu przeciwników, bez idiotycznie rozwiązanego levelscallingu, z jasnym i klarownym systemem zapisu oraz z możliwością przypisywania broni do klawiszy w wersji PC (a także bez stołów pożerających pieniądze), proszę... :P

Może wreszcie doczekam się "duchowego spadkobiercy" Dark Messiah!

Komentarz: Irek22
2014-09-22
09:40

pisz Senator

Klimat Hexenowy bardzo mi odpowiada, ale z tego filmu wieje taką nudą, że chyba ograniczę się do popykania w demo (o ile będzie).

Komentarz: pisz
2014-09-22
09:36

Draugnimir Generał

Draugnimir

NewGravedigger - Symulacji wpływu zawartości plecaka na ruchy bohatera w tak zaawansowanej formie, jaką tu przytoczono, faktycznie chyba nie było; można co najwyżej wymienić takiego Morrowinda, w którym przeciążenie postaci skutkuje całkowitym jej unieruchomieniem (podobnie w kolejnych odsłonach The Elder Scrolls), plus Obliviona i Skyrima, w których na szybkość ruchu bohatera wpływa m.in. masa niesionej przez niego zbroi.
Co do broni - w taki sposób, o jakim piszesz, rozwiązano tę kwestię w pierwszym Wiedźminie. Oprócz dwóch mieczy na plecach, Geralt mógł nosić tylko dwie bronie długie u pasa i jedną lub dwie (zależnie od zbroi) bronie krótkie.
Z kolei odrąbywanie części ciała wystąpiło chociażby w Dark Messiah of Might & Magic (po naładowaniu paska adrenaliny).

Komentarz: Draugnimir
2014-09-21
21:45

NewGravedigger Legend

NewGravedigger

ja narzekam

czy doczekamy się kiedyś własnie takiej szczegółowej gry, gdzie zawartość plecaka będzie miała znaczenie w zakresie ruchów bohatera? Maksymalnie 2 bronie plus jakiś sztylet.

Dalej, zadawanie ciosów. Czy jest jakaś gra, w które można np. odrąbać poszczególne części ciała?

Komentarz: NewGravedigger
2014-09-21
21:32

JaspeR90k Generał

JaspeR90k

A kto tu mówi o jakimkolwiek narzekaniu? Ja tylko stwierdzam fakty.

Komentarz: JaspeR90k

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl