Sleeping Dogs: Definitive Edition z lepszymi teksturami i 1080p
Na oficjalnym forum gry Sleeping Dogs: Definitive Edition community manager zdradził informacje dotyczące zmian w oprawie graficznej względem pierwotnej wersji popularnego sandboksa. Nowe wydanie poszczyci się lepszymi teksturami, natywną rozdzielczością 1080p i wolumetryczną mgłą.
Kamil Zwijacz

Na początku sierpnia firma Square Enix oficjalnie zapowiedziała grę Sleeping Dogs: Definitive Edition na konsole PlayStation 4, Xbox One i komputery osobiste. Oczywiście główną atrakcją ma być ulepszona oprawa graficzna, o której co nieco postanowił opowiedzieć community manager produkcji. Na oficjalnym forum tytułu zdradził on kilka szczegółów na temat nowej wersji, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że:
„Zwiększyliśmy ogólną rozdzielczość gry, która obecnie działa w natywnym 1080p. Tekstury również doczekały się lepszej rozdzielczości, a odległość dorysowywania się obiektów została zwiększona, dzięki czemu całość jest ostrzejsza. Należy do tego dodać jeszcze wolumetryczną mgłę reprezntującą wilgotność Hongkongu…”
Zdradzono także, że twórcy nie przewidują wsparcia dla modów, ale za to wprowadzono niewielkie zmiany w walce, fizyce, kamerze oraz pojazdach. Oprócz tego poinformowano, że prace nad Sleeping Dogs: Definitive Edition nie wpłynęły w żaden sposób na Triad Wars - nowy projekt studia United Front Games. Niestety nie podzielono się żadnymi szczegółami na temat tej gry.
Sumując to wszystko można stwierdzić, że Definitive Edition będzie bardziej atrakcyjną propozycją dla użytkowników konsol. Gracze wykorzystujący do zabawy komputery PC otrzymają nieznacznie ulepszoną produkcję, którą od dłuższego czasu mogą nabyć za stosunkowo niewielkie pieniądze. Należy jednak pamiętać, że nowa wersja wyposażona będzie we wszystkie wydane wcześniej dodatki.
Sleeping Dogs to gra akcji, utrzymana w klimatach azjatyckich filmów walki. Historia opowiada o przygodzie detektywa Wei Shena, który pragnie zniszczyć organizację przestępczą Sun On Yee, jednak by tego dokonać musi przeniknąć w jej struktury. Tytuł pierwotnie ukazał się w 2012 roku na konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i komputerach PC.

Sleeping Dogs: Definitive Edition
Data wydania: 8 października 2014
GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Irek22 Legend

KMM [14]
GTA rozumiem, starczy na dluzej niz Tomb, Metro, Last, i cos tam jeszcze bylo w wersji "remastered" razem wziete.
Trudno GTA V stawiać obok Tomb Raidera, The Last of Us i Sleeping Dogs, w których cały remaster polega wyłącznie na podbiciu rozdzielczości i - ewentualnie - dodaniu kilkudziesięciu fpsów. Ta gra to nie będzie zwykły port, jak wymienione.
Nie zgodzę się także, by stawiać Metro obok TR, TLoU i SD - pewnie, że jest krótsze niż GTA V, ale akurat ta gra powinna być wzorcem z Sevres tego, jak powinno się robić wszelkie remastery, definitiwy itp. bo - pomijając fabułę - "jedynkę" Metra w wersji redux można traktować jako zupełnie nową grę. Przy tych zmianach, jakie twórcy do niej wprowadzili nawet zapowiadane zmiany w GTA V wyglądają marnie.
Nie da się ukryć, że remasterowanie 1-2-3-4-5-letnich gier jest - że tak to górnolotnie ujmę - etycznie wątpliwe. Są nowe konsole, to powinny pojawić się i nowe marki lub kolejne części znanych marek, a nie "to samo". Niemniej jednak, gdyby twórcy chociaż remasterowali swoje gry w mniej bezczelny sposób, jak uczynili to twórcy Metra czy nawet GTA V, pewnie nikt by nie miał do nich o to większych pretensji. A tak...
Dreamy [16]
powinna być tzw. kompatybilność wstecz
O! O! To, to.
Gdyby była kompatybliność wsteczna, być może kiedyś - gdy mi się rozwali X360 i nigdzie już nie będzie można dostać nowego - rozważyłbym zakup X1. A tak, mam tę konsolę w rzyci.
zanonimizowany943726 Generał
Fajnie tyle, że wg. mnie powinna być tzw. kompatybilność wstecz (tytuł z ps3 na ps4, ps2 na ps3), a nie płacenie drugi raz za prawie ten sam produkt.
(który i tak była giga-niewypałem
Bo przez niego nie dało się przerobić PS3? Dla mnie napęd jest sporym plusem ps3
mikros Konsul

Ja mam kompa z 2008 roku, mało czasu na granie i ledwo "nadrabiam zaległości". Dlatego gdy kupię sobie nowy sprzęt to chętnie zagram w ulepszone wersje Sleeping Dogs, Tomb Raider, Metro, w różne wersje GOTY itd. Dla mnie dobra opcja :)
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Pojebalo ich do reszty, 1-2 letnie gry, musza byc zremestarowane... GTA rozumiem, starczy na dluzej niz Tomb, Metro, Last, i cos tam jeszcze bylo w wersji "remastered" razem wziete.
destiny_ - obie platformy upadaja. Na kicka nie ma co liczyc bo to tylko sposob by wyciagnac kase, podobnie jak Early Acces, tworze gre, sprzedaje 3 bulid, moje plany to:.........., dajcie 20$ a moze uda mi sie skonczyc gre, moze bo nic nie obiecuje.
Wielokrotnie o tym wspominalem, jest tylko garstka gier wartych zagrania na PC czy nowej konsoli - reszta to rimejki, reedycje, nowe numerki tej samej gierki - nic nowego nie powstaje, destrukcji od ponad 10 lat nie ma na poziomie, ze 2-3 marki maja w tym udzial a coraz wiecej gier ma zbedne ficzery ktore obciazaja gre bo tylko faja efekt wizualny a nie praktyczny w grze - COD Ghost i futro psa, Lara i jej realistyczne wlosy - WTF. Swiat gier wyglada jak swiat Apple - marketning, marketing a na koncu odbiorca, COD to swietnie obrazuje
zanonimizowany170920 Pretorianin
Tak to jest jak się robi gry dla casualowej hordy (większość gier na konsole i na PC), krótkie, proste i z wodotryskami + miliony na marketing - np Destiny. Na szczęście rynek nie lubi pustki i na PC pojawiło się coś takiego jak indie games i kickstarter.
To nie PC umiera to konsole i ich gry będą niedługo w kryzysie. Słaby sprzęt, proste gry, które się nudzą po kilku dniach, wtórność i brak postępu.