Super Meat Boy: Forever - nowa odsłona słynnej platformówki
Niezależne studio Team Meat oficjalnie zapowiedziało grę Super Meat Boy: Forever na urządzenia mobilne i komputery PC. Tytuł zaoferuje pełnoprawną kampanię podzieloną na sześć rozdziałów, walki z bossami i wymagającą rozgrywkę. Premiera została przewidziana na 2015 rok.
Kamil Zwijacz
- Gatunek: gra platformowa
- Deweloper: Team Meat
- Platformy sprzętowe: urządzenia mobilne, komputery PC, być może konsole
- Data premiery: 2015 rok
Słynna niezależna gra platformowa Super Meat Boy doczeka się nowej odsłony. Nie będzie to jednak pełnoprawna kontynuacja, a produkcja, która wyklarowała się w czasie tworzenia wersji na urządzenia mobilne. Super Meat Boy: Forever ukaże się jednak nie tylko na smartfonach i tabletach, ale także na komputerach PC (Steam). Produkcja ma być platformówką, w której postać sama biegnie przed siebie, a zadaniem gracza jest lawirowanie pomiędzy mnóstwem przeszkód i pułapek. Tytuł zaoferuje sporą ilość poziomów podzielonych na sześć rozdziałów, walki z bossami, tryb Endless, w którym naszym zadaniem będzie dotarcie jak najdalej i szereg innych elementów. Według twórców ma to być po prostu pełnoprawna produkcja, a nie zwykła próba wyciagnięcia pieniędzy od fanów oryginału.
Jednocześnie warto wspomnieć, że prace nad zapowiedzianym w 2012 roku Mew Genics zostały tymczasowo wstrzymane. Zespół Team Meat skupi się teraz wyłącznie na produkcji Super Meat Boy: Forever, które ukaże się najprawdopodobniej w 2015 roku. Po premierze platformówki deweloperzy wrócą do kociego projektu.
Super Meat Boy ukazało się w październiku 2010 roku na konsoli Xbox 360, a miesiąc później trafiło na komputery PC. Produkcja stworzona przez zespół Team Meat jest jedną z najsłynniejszych gier niezależnych, przy okazji będąc jedną z najtrudniejszych pozycji ostatnich lat. Tytuł opowiada o tytułowym Meat Boyu, któremu Doktor Fetus porwał dziewczynę. Bohater nie wahając się ani chwili wyrusza jej na pomoc.

Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
Jesper Chorąży

Jako gra na platformy mobilne spoko, ale boję się, że na pecetach to będzie niestrawne. Wierzę w chłopaków z Team Meat, ale jak bardzo precyzyjne by nie było sterowanie, to jak długo można siedzieć przed kompem i biegać w prawo? :) Niejedna taka gra już na Steamie gościła.
No ale w ekran chętnie postukam.
marcing805 Legend

Tak, a potem przeniosą grę na duże platformy i okaże sie, że gra jest mega uproszczona względem wersji z 2010. SMB to gra bardzo hardkorowa, polegająca na poprawianiu swojego "skilla", gdzie i jeden level przechodziło się z godzinę. Dla fanów taka informacja jest tragiczna, bo fani chcieli pełnoprawą kontunuację, jeszcze trudniejszą i zakręconą od jedynki. A gra taka może być, tylko jak zostanie stworzona z myślą o platformach, które mają fizyczne kontrolery. Gry na smartfony to popierdółki na szybkie sranie w kibelku. SMB nigdy grą z taką ideą nie był. Bo gra od początku miała być trudna, do siedzenia nad planszą po pół godziny albo i dłużej. Do masterowania jej.
Azerath Senator

A ja potrafię. Na stronie oficjalnej gry pisze, że do tematu sterowania podchodzą od nowa, nie przebudowując go, a budując od zera z myślą o ekranach dotykowych. Przez co unikną sytuacji, gdzie sterowanie nie jest wygodne, bo stara się symulować schematy z komputerów czy padów. Gra będzie miała pełnoprawną fabułę, 6 rozdziałów, dodatkowe światy, etapy itp., podwojoną liczbę bossów, nowe postacie do odblokowania, tryb gry polegający na niekończącym się biegu i pewien element losowy w budowie map. Jak dla mnie wygląda to na pełnoprawnego sequela.
Bezi2598 Legend
[2]
+1
Kontynuowanie dobrej marki na urządzenia mobilne jeszcze nigdy nie skończyło się dobrze.
marcing805 Legend

Czyli, jest to głównie popierdółka na smartfony( jak 90% gier z telefonów). Bo nie potrafię sobie wyobrazić gry takiej, jak SMB, granej na dotyku. W SMB liczył się timing skoków, znajomoć levelu. Gra sprawiała wrażenie, zrobionej przez Nintendo. Powinni stworzyć pełnoprawną drugą część, tylko na konsole i PC.