Tryb Arena Commander, zawierający moduł Dogfighting, w końcu zadebiutował na rynku. Pierwotnie kosmiczne walki miały zostać udostępnione graczom w grudniu 2013 roku, później w kwietniu bieżącego roku, a następnie w maju, jednak nic z tego nie wychodziło, aż do dzisiaj. Twórcom nareszcie udało się wyeliminować blokujące wydanie błędy i oddać w ręce graczy build oznaczony numerem 0.8.
Kamil Zwijacz

Arena Commander, część gry Star Citizen, umożliwiająca toczenie walk w ramach modułu Dogfighting, miało zadebiutować 29 maja, jednak w ostatniej chwili studio Cloud Imperium Games ogłosiło, że nic z tego i debiut trybu nastąpi nieco później. Dziś nadszedł ten dzień, w którym w końcu udostępniono wyczekiwaną wersję testową, pozwalającą na zabawę w Vanduul Swarm oraz Freeflight (funkcjonalność multiplayer w trybach Battle Royale i Team wprowadzana będzie stopniowo w najbliższych tygodniach). Aktualizacja produkcji dostępna jest w tym miejscu, zaś by cieszyć się nowym modułem, należy pobrać około 10 GB danych oraz posiadać komputer spełniający przynajmniej takie wymagania:
We wpisie zamieszczonym na oficjalnej stronie produkcji poinformowano, że obecny build trybu Arena Commander został oznaczony jako wersja 0.8. Uprawnieni gracze mogą walczyć w statkach Aurora, 300i i Hornet. Natomiast jeżeli nie posiadacie żadnego z nich, to deweloper wypożyczy Wam pojazd. Pamiętać należy jednak, że to dopiero początek i moduł będzie stale rozwijany aż do wersji 1.0.
Wyjawiono także, że przyszły build, oznaczony numerem 0.9, usprawni stabilność serwerów, poprawi optymalizację i naprawi błędy wykryte w obecnej wersji. Doda także nowe animacje postaci, ulepszy HUT, umożliwi sterowanie myszką, udostępni nowe statki, bronie, tryby i nie tylko.
O wszystkich planowanych zmianach przeczytacie na podlinkowanej wcześniej stronie. Warto jednak jeszcze wspomnieć, że zespół Cloud Imperium Games przygotował również instrukcję, ułatwiającą wdrożenie się w nowy tryb. Kilkudziesięciostronicowy dokument znajdziecie w tym miejscu.
0