Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2014, 14:49

autor: Kamil Zwijacz

Divinity: Grzech Pierworodny – testujemy wersję alfa i czekamy na Wasze pytania

Divinity: Grzech Pierworodny, najnowsza odsłona gry cRPG autorstwa studia Larian, zostało kilkanaście dni temu udostępnione we wczesnej wersji w sklepie Steam. W związku z tym postanowiliśmy dokładnie przetestować udostępniony fragment produkcji i przygotować obszerne FAQ, zawierające m.in. odpowiedzi na postawione prze Was pytania, do zadawania których serdecznie zachęcamy.

Kilkanaście dni temu w ramach Steam Early Access ukazała się wczesna wersja gry cRPG Divinity: Grzech Pierworodny autorstwa studia Larian. Tytuł na własnej skórze może więc przetestować każdy z Was, wydając oczywiście odpowiednią kwotę (39,99 euro, czyli około 170 zł). Dla osób, które wolą wstrzymać się z zakupem do czasu pełnej wersji, przygotowujemy obszerny FAQ, stworzony przy Waszym współudziale. Jeżeli więc macie jakieś pytania dotyczące najnowszej odsłony popularnej serii, to nie omieszkajcie zostawić ich w komentarzach pod niniejszą informacją. Jednocześnie zachęcam do zapoznania się z kolejnym odcinkiem cyklu Samiec Alfa, w którym Hed prezentuje udostępniony przez twórców fragment gry. Premiera Divinity: Grzech Pierworodny odbędzie się w późniejszym okresie bieżącego roku.

Deweloperzy kilka miesięcy temu poinformowali, że debiut tytułu zamiast w listopadzie 2013 roku, nastąpi w lutym 2014 roku. Mając jednak na uwadze fakt, że dopiero niedawno wydano wczesną wersję, można podejrzewać, że premiera zostanie przesunięta po raz drugi. Tak czy siak, produkcja jest cały czas rozwijana, a kilka dni temu wypuszczono obszerną aktualizację, poprawiającą m.in. stabilność działania, błędy związane z zapisanymi stanami rozgrywki, dodano nowe umiejętności i nie tylko. Pełną listę zmian i nowości znajdziecie w tym miejscu.

Divinity: Grzech Pierworodny – testujemy wersję alpha i czekamy na Wasze pytania - ilustracja #1Divinity: Grzech Pierworodny to kolejna odsłona uznanej serii gier, będąca jednocześnie prequelem Divine Divinity. Produkcja została sfinansowana w kwietniu 2013 roku, w serwisie Kickstarter. Twórcy potrzebowali 400 tys. dolarów na stworzenie swojego nowego projektu, jednak ostatecznie otrzymali od fanów ponad 900 tys. dolarów.

Za grę odpowiedzialne jest belgijskie studio Larian. Firma została założona w 1996 roku i znana jest głównie z serii Divinity, której pierwsza odsłona ukazała się 12 lat temu. Ostatnią produkcją tego dewelopera jest Divinity: Dragon Commander – ciekawy miks gry akcji, RPG i strategii czasu rzeczywistego, o którym szerzej przeczytacie w naszej recenzji.