Wiedźmin 2 - mod zmieniający walkę jest już dostępny

Kilka tygodni temu zapowiedziano, że Andrzej Kwiatkowski, jeden z pracowników studia CD Projekt RED, przygotowuje dużego moda, który usprawni i wzbogaci mechanikę walki w grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów. Modyfikacja ta właśnie stała się dostępna.

Krzysztof Mysiak

Mod, którego rychłe nadejście zapowiadaliśmy Wam niecałe dwa tygodnie temu, jest już dostępny. Jeżeli uważacie, że rozgrywka w Wiedźminie 2 była niezrównoważona, walka cierpiała niedostatki, a ponadto nie macie nic przeciwko nowym animacjom - ważącego 1,5 GB moda możecie pobrać tutaj:

Wiedźmin 2 - mod zmieniający walkę jest już dostępny - ilustracja #1

Dla przypomnienia podajemy najważniejsze zmiany wprowadzane przez tę modyfikację:

  • Upłynnienie obecnych animacji i dodanie nowych (jak np. poruszanie się z aktywnym blokiem, nowe „finiszery” - piruety w walce).
  • Geralt rozpoczyna grę, posiadając wszystkie umiejętności z pierwszego, podstawowego drzewka (treningowego).
  • Zmniejszenie liczby dostępnych umiejętności i zastąpienie dużej części zdolności pasywnych zdolnościami aktywnymi.
  • Modyfikacje w systemie ekonomicznym gry i wśród przedmiotów – uatrakcyjnienie asortymentu kupców i usunięcie z ich oferty recept na wiedźmińskie eliksiry, podział zbroi na cztery równoważące się kategorie i zmniejszenie przepaści między rzeczami z początku gry a tymi, które zdobywa się pod koniec.
  • Zmniejszenie znaczenia kupowania coraz lepszego ekwipunku na rzecz przeniesienia środka ciężkości w stronę rozwijania umiejętności postaci.
  • Poprawa rozlicznych obecnych jeszcze w grze błędów (np. oleje na miecz, które niekiedy nie przynosiły efektu).

Warto przypomnieć, że Andrzej Kwiatkowski z CD Projekt RED przygotował niniejszego moda przy użyciu oficjalnego zestawu narzędzi modderskich REDKit, niedawno udostępnionych w sieci. Fani drugiej częsci przygód Geralta, mogą wiec pobrać owoc pracy developera i wrócić do obsypanego nagrodami polskiego cRPG-a. Jeżei zaś macie dość zabawy z Zabójcami Królów, to pozostaje Wam czekać na trzecią odsłonę, która ukaże się w przyszłym roku.

The Witcher 2: Assassins of Kings

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

The Witcher 2: Assassins of Kings

PC Xbox
po premierze

Data wydania: 17 maja 2011

Informacje o Grze
8.6

GRYOnline

8.9

Gracze

9.0

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Krzysztof Mysiak

Autor: Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

Kalendarz Wiadomości

czerwiec
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2013-06-21
14:01

zanonimizowany397876 Legionista

Flash wie co robi. Poradził sobie z jedynką to i dwójkę poprawi:)

Komentarz: zanonimizowany397876
2013-06-21
14:03

deTorquemada Generał

deTorquemada

Cholera ... a na dniach odinstalowałem. Ale chyba nie chce mi sie tej gry już przechodzić. Raz wystarczyło, na drugi juz jednak czasu zabrakło.

Komentarz: deTorquemada
2013-06-21
14:57

Morgul Maugoth Konsul

Morgul Maugoth

claudspeed18 od tego sa MODY, zeby calkowicie zmieniac, tak jak sobie autor wymyslil i to nie ma nic wspolnego z jakoscia samej gry - bo dla niektorych ten mod moze okazac sie niegrywalny tak jak dla innych czysty w2. Ja nie mialem zadnych problemow z walka w w2. Ja zaczalem od klasztoru w grze i dostalem tam kilka razy mocno przez leb zanim sie nie nauczylem, reszta poszla z gorki. Gralem na poziomie normal. Na najwyzszym to moze ulamek procenta graczy skonczyl ta gre, wiec nie wiem co tu mozna bylo utrudniac. Jedyne chyba co mogliby poprawic, a moze poprawili bo nie wiem, to lockowanie celow.

btw. z tego co pamietam to i tak ludzie plakali, ze gra za trudna

Komentarz: Morgul Maugoth
2013-06-21
15:28

kiroll Centurion

Jak dla mnie walka nie była trudna, tak samo te uniki. Wystarczyło trochę wprawy. W całej grze na Mrocznym poziomie miałem duży problem tylko w 1 momencie gry - w 3 akcie. Reszta bez większych komplikacji. Samą grę przeszedłem tyle razy, że ten mod to może być miła odmiana, bo klasyczna wersja jest już nudna i żadnym wyzwaniem.

Komentarz: kiroll
2013-06-21
19:25

zanonimizowany579358 Senator

z niektórych zmian widać że mod miał pomóc w graniu i walce a z innych aby utrudnić rozgrywkę?
Skoro coś uprościli to musieli coś utrudnić. Na tym polega balans...

Co do moda, to szkoda, że nie pobiera z poziomu launchera gry, bo z moim netem przy jednorazowym posiedzeniu mod się nie pobierze :/ Ale i tak niedawno po raz drugi ukończyłem W2, więc raczej nie miałbym ochoty zaczynać od nowa.

Komentarz: zanonimizowany579358

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl