Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 maja 2012, 12:15

autor: Michał Kowalski

Dynamiczny symulator statku kosmicznego Skyjacker na serwisie Kickstarter

Studio Digitilus zorganizowało zbiórkę pieniędzy na swój projekt, dynamiczny symulator walki w kosmosie pod tytułem Skyjacker. Gra ma się wyróżniać ciekawymi mechanizmami prowadzenia potyczki, ładną grafiką oraz dużymi możliwościami ulepszania statku kosmicznego.

Studio Digitilus, w którego skład wchodzą deweloperzy pracujący wcześniej m.in. przy League of Legends, World of Tanks czy Fire Department 3, zbiera przez serwis Kickstarter pieniądze potrzebne na sfinansowanie dynamicznej gry akcji pod tytułem Skyjacker.

Dynamiczny symulator statku kosmicznego Skyjacker na serwisie Kickstarter - ilustracja #1

Skyjacker będzie symulatorem kosmicznego statku bojowego z akcją prowadzoną z perspektywy pierwszej osoby. Atutem gry ma być ogromna, całkowicie otwarta i niezwykle dynamiczna przestrzeń. W czasie rozgrywki wcielimy się w kosmicznego pirata, wędrującego po galaktyce w poszukiwaniu łupu. Twórcy zapowiadają, że zadaniami gracza będzie latanie, strzelanie i rabowanie statków, zbieranie pieniędzy na ulepszenia myśliwca oraz zdobywanie szacunku i najwyższej rangi wśród kosmicznych rabusiów.

Dynamiczny symulator statku kosmicznego Skyjacker na serwisie Kickstarter - ilustracja #2

Studio Digitilus przedstawia także cechy swojej produkcji. Są to:

  1. zaawansowana fizyka walki w kosmosie, odznaczająca się m.in. możliwością niszczenia konkretnych części statku przeciwnika,
  2. dużo opcji wyposażenia statku kosmicznego,
  3. innowacyjny system otrzymywania zleceń,
  4. opcja multiplayer: możliwość zawiązania własnego gangu w celu wykonania zbyt trudnej dla jednego gracza misji,
  5. oszałamiająca grafika,
  6. oryginalna ścieżka dźwiękowa.

Do tej pory studio stworzyło 90% szkiców koncepcyjnych (określających m.in. wygląd statków i otoczenia), system kontrolowanego niszczenia określonej partii statku przeciwnika, dokumentację (opisującą kampanię dla jednego gracza, wygląd lokacji oraz scenariusze), grywalne demo oraz 16 motywów muzycznych.

Studio Digitilus potrzebuje 200 tys. dolarów na wykończenie gry i wykorzystanie wszystkich pomysłów zespołu. Jak do tej pory, projekt sumą 29 tys. dolarów (czyli około 15% kwoty) wsparło ponad 700 osób. Deweloper ma jeszcze 13 dni na przyciągnięcie wielbicieli walk w kosmosie, którzy pomogliby w finansowaniu gry. Za pieniądze pochodzące ze zbiorki twórcy chcą dokończyć projektowanie tytułu, zatrudnić aktorów do nagrania głosów postaci, przeprowadzić testy oraz, przede wszystkim, zbalansować tryb multiplayer oraz dostosować misje w głównej kampanii do zamysłu autorów.

Skyjacker ukaże się prawdopodobnie w wersji na PC oraz komputery Mac.

  1. Ściągnij wersję demo gry Skyjacker
  2. Oficjalna strona gry Skyjacker
  3. Oficjalna strona studia Digitilus