Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lutego 2012, 23:30

autor: Michał Kułakowski

Firma Techland oferuje darmowe szkolenie dla początkujących projektantów poziomów w grach

Firma Techland przygotowuje całkowicie darmowy internetowy kurs dla początkujących projektantów poziomów w grach komputerowych. Lekcje będą dostępne w sieci, a najlepsi kursanci mają szansę na pracę w studiu.

Techland przygotowuje darmowy program szkoleniowy, który może zainteresować osoby pragnące zdobyć pracę w branży gier komputerowych. Projekt noszący nazwę „Akademia Gier Komputerowych” ma być kompleksowym kursem, który nauczy nas podstaw tworzenia poziomów w grach FPS. Lekcje będą dostępne w sieci za darmo dla wszystkich chętnych, po zarejestrowaniu się i utworzeniu konta na dedykowanej stronie. Zgłoszenia akceptowane są od 13 lutego, a całe szkolenie ma ostatecznie zakończyć się 13 kwietnia. Osoby biorące udział w kursie będą krok po kroku uczyć się obsługi edytora poziomów, korzystającego z najnowszej odsłony autorskiego silnika graficznego studia o nazwie Chrome, na którym zbudowano takie tytuły jak Dead Island, Call of Juarez czy Nail`d. Kursanci poznają podstawy modelowania terenu i krajobrazu, wykorzystania oświetlenia, jak również poprawnego stosowania efektów dźwiękowych czy muzyki.

Firma Techland oferuje darmowe szkolenie dla początkujących projektantów poziomów w grach - ilustracja #1

Zgodnie z zapewnieniami wrocławskiej firmy, lekcje mają być przystępne i odzwierciedlać metody pracy projektantów zatrudnionych w Techlandzie. Zostaną one także wzbogacone o przydatne wskazówki i rady, oparte na wieloletnim doświadczeniu studia. Warunkiem ukończenia szkolenia będzie poprawne wypełnienie testów wiedzy, które otrzymamy wraz z kolejnymi lekcjami, a także przygotowanie grywalnej całości lub fragmentu mapy singleplayer. Wszystkie osoby, które zaliczą testy i ostatnie zadanie otrzymają stosowny certyfikat, a najlepsze z nich, poza nagrodami rzeczowymi, mogą zyskać szansę na stałą współpracę z firmą. Więcej szczegółów znajdziemy w regulaminie projektu.